← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/39323

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-01-12 00:48:01

pora vietelių kliuvo..., bet tai beveik ieškojimas adatos vežime. Pats paskojimo stilius, forma - gan subtili. Juk kalbama ne apie mėlynių uogienę (kuriai uogas močiuteė pririnko praėjusią vasarą) ir kepamus blynus. Iš trumpų motinos sakinių - pajuntamas skausmas, gniužulas gerklėje, iš nubraižytos keptuvės, riebalais prisisunkusius blynus - galime spręsti apie socialinę vietą, regimas vidinis netekties paliestas atvazdas. Sakyčiau - gan pavykęs etiudas, kurį galėtumėte plėtoti ir plėtoti. patiko jausminis aspektas per judesį, spalvas... tipo: veido išraiška.

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2010-01-11 20:56:09

Jei eilėraščiai, poetikos galėjo būti ir daugiau. Šilti ir gyvi vaizdiniai. Intrigos mažoka, bet akimirkos pagautos puikiai. Net blynų su mėlynėmis užsinorėjau :) Beje, įdomus pasakotojo sąryšis su kitais veikėjais, aliuzija, kad pasakotojas ir yra vaikas, tik jau suaugęs ryški ir prasminga, suteikianti sodrų emocinį atspalvį.

Vartotojas (-a): Jedemen

Sukurta: 2010-01-11 19:39:07

Čia neturėjo būti istorija ar novelė. Pavadinimas toks yra ne šiaip sau :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-01-11 19:02:28

man labai patiko. gražūs palyginimai, labai įtaigiai parašyta, nes iškart išnyra visi tie vaizdai ir jausmai mano galvoje. manyčiau, tiesiog klasikinis gabaliukas, tačiau istorija to nepavadinsi, galbūt būtų galima plėtoti šiek tiek, tuomet būtų trumpa novelė. o dabar veiksmo lyg ir nėra, bet man vis tiek labai patiko.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-01-11 18:02:03

Neradau čia nieko intriguojančio...