← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/36476

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-29 17:13:10

...Mundu kūryba, man visada patiko, čia jau kvepia puikiu darbu, perteikiamas ne tik gyvenimas, bet mūsų istorija. Autorius imponavo istorijomis iš kaimo gyvenimo, visada skaičiau su nuostaba, žmogus įtaigiai pavaizduoja aplinką, ne išgalvodamas, bet taip kaip mato, puikiai valdomas meninis žodis, veiksmas jaučiamas. Sėkmės Jums.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-09-29 15:04:34

Va, po pusiaudienio atsiminiau, ką norėjęs pasakyti.
Man patiko Tavo perėjimas į sceną.
Aš irgi esu bandęs tą daryti, bet taip vykusiai - nepavykdavo.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-09-29 11:28:06

Na, dabar šioje svetinėje, mundus, esi svarbiausiais . Tai faktas. Te poetai užsigauna, bet mano supratimu, juos gerokai pranoksti. Manau. kad ir jie, susigaudę, paseks mano pėdamis, pradės nuo pradžios ir vysis tave skaitydami. Pavys nepavys, ne taip svarbu. Bet jei jie to napadarys, žinoma, kad negalės suvokti, kad sakau teisybę- dabar čia esi svarbiausias.
Manau, kad Aksomaitė tikrai Tau abejinga nebus.
Bet n e dėl to, kad tavo kareiviai kariauja net ginkluoti Aristoteliu...
Tiesiog smagu skaityti. Yra už ko ir minčiai užkibti.
Būk!
.... Skaitydamas dar kažką taikiausi pasakyti, bet jau ištruko.