← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/35423

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2009-08-22 21:35:48

Skaudi tema. Matome tuos pasikeitimus visuomenėje. Ačiū už aktualią temą.

Anonimas

Sukurta: 2009-08-21 22:40:01

Atbukusi jaunoji karta – toks pavadinimas nekorektiškas. Aš pati dar vienu kojos piršteliu paauglė ir nemaloniai tokį pavadinimą sutikau.
Atbunka – žodis iš šnekamosios kalbos. Publicistikoj nevartotina.
terminologija – daug terminų. O juk kalbama apie vieną. Turėtų būti „terminas“.

Labai jau didaktiškai... Būtų užtekę pateikti vien faktus, pamokymo nereikėjo. Sumenkina tekstą, nesinori juo vadovautis.
O bendrame vaizde, su publicistika jau geriau. Tik pasistenkit atsisakyti tų moralų ir bus galima publikuoti plačiojoje spaudoje. Sėkmės!

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-08-21 18:32:17

Taigi. Bet kas girdi?
Ir todėl džiaugiuosi tokiu Ferrfrost atkaklumu.
Toks Tavo atkaklumas mums visiems labai reikalingas.
Te jis užkrečia mus...

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-08-21 18:11:29

Labai ačiū už išsakyta nuomonę, ir labai malonu, kad žmonės nėra abejingi tokiom problemom.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-08-21 09:18:01

Aktuali tema.

Vartotojas (-a): Svyruoklė

Sukurta: 2009-08-21 06:25:20

Tėvai myli vaikus, juos gina ramindamiesi, kad augdami pasikeis. Bet labai gaila, kad jie patys kartais tampa jų aukomis. O vaikai nepasikeičia, tik dar labiau "tobulėja". Labai gerai, kad rašote šia skaudžia tema. Tylėti iš tikrųjų jau negalima.