← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/34919

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-07-30 18:43:11

Netgi du buteliai... Stiprus tas mūsų dziedulis:-)

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2009-07-30 14:28:11

tikrai SUPER LUX :)

Anonimas

Sukurta: 2009-07-30 13:04:58

...na ir Gražuolė greita prie gramuko :D , smagiai skaitosi. Tai bent vodka, iš "koto" verčianti ;)

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-07-30 12:55:15

Kaip supratau, įtariai ir pavydžiai sutiko Pastogės departamentas klebonišką, pasiūlytą pono Ražo, nors Ražas joks ponas ir juo net nekvepia, tiksliau toks bičas prie kleboniškos ir Vežėjo godojimų, bet smagu nors mintimis dalyvauti Pastogės departamento sueigose. Sakau, nuklyskime į tas tolimas dienas, kai kristalinis liuks skystimas buvo neapsakomo išlaidumo ženklas užstalėje, kai gerų bičų draugijoje buvo aukštai kotiruojamas vaisiukas po vieną rublį(kartu su stiklo tara) ar "Gintaro krantas", kai atsirišdavo liežuvis(stipriai ganomas), pilka padangė ir aplinka visai būdavo ne pilka. Ir ko aš šiandien nukrypavau į tas draustas pievas, "Sonncedar", "Rkaciteli", užkandai nubrauki lūpas rankove ir užsikuri karčiu "Primos" dūmu...Tad sakau, gal šiandien po "granionomu stakanu" - stiklinaite...taip kaip bičai seni...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-07-30 08:10:04

...puiku, na liuks, nes ir C vitamino prisigaminau.AČIŪ.:)

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-31 15:09:24

водка КРИШТАЬ супер ЛЮКС
:D Geras:D
O, kokia šelmiška dalis:) Linksmai susiskaitė:)
Beje pavadinimas labai geras, net nustebau, kad savo kūriniui tokį parinkote, intiguojantis.