← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/34826

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-07-25 23:26:56

"- Nesikarščiuok, dzieduli. Aš tave myliu. "

Gerumai iš dūšios.

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2009-07-25 18:10:52

širdingas kalbėjimas, tikrai pritariu

Anonimas

Sukurta: 2009-07-25 11:15:58

Tikrai iš dūšios – nuoširdžiai pasikalbėjo... Užkabino. Ir susimąsčiau, ar gali Šventoji mylėti... Matyt gali. Bet ta meilė turėtų būti kitokia. Lyg ir netikra... Juk jei visiems, vadinasi niekam.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-07-25 14:26:11

Koks išmintingas dziedulio kalbėjimas, tarsi pakelės lietuviško rūpintojėlio, atbridusio iš lapkričio ūkanų ir prisėdusio ant pakelės akmens, išposmuoti savo širdgėlą: kaip ir Šventąją žmogelį išnarstyk- kepenys, blužnis, smegenys, širdis - detalėse nerasi nei pykčio, nei meilės, o va visuma - žmogelis sugeba, dar ir kaip sugeba asmeniškai jausti, nesumaišysi to mokėjimo su kitu. Ir apie mirtį išmintingai: neišduos, būtinai ateis...O Pauliukui Širviui ant peties ne dalgelis - šautuvėlis kareivėliui pridera, taip ir negrįžusiam iš karo. Išmintinga toji Irtia Asmat, žino jog meilė asmeniška, negalima kaip dievuliukui visų mylėti, bet jis toks vienišas, kaip ir Pauliukas savo skausme, o Jis pilnatyje.
Pripaisčiau čia aš, bet nesupyk, mums dzieduliams nedera pykti, kaip tam pakelės rūpintojėliui. Ačiū Tau už tokį šviesų godojimą.