← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/34791

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-24 00:30:17

Skyryba tikrai tragiška. Ji ir blaško skaitant.

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-24 14:47:59

Labai nuosirdziai dekoju zmonems uz skaityma, patarimus. Galiu pasakyti, kad sis mano kurinys, bent pirma kronika sudaro 4 dalys. 3-4 dalys yra taisytos dabar, nes si darba parasiau budama 19metu, o dabar man 25metai, tai noris si kurini prikelti naujam gyvenimui:)

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2009-07-24 11:44:33

Man tai pavyko, bet koks bus tavo rytojus, Glorija, ir pats nežinau... :)
Taip kasdieniškai, man patiko toks kūrinio vainikavimas :)

Anonimas

Sukurta: 2009-07-23 18:35:06

Nereikia nemotyvuotai maišyti laikų. Jei kalbate būtuoju, tai ir kalbėkite, neįmetus esamojo.
Pasimokykit dialogų skyrybos. Po kablelio prieš pasakotojo žodžius visuomet dedamas ir brūkšnys.

O pati mintis tikrai įdomi. Keliskart buvau spėjus pagalvoti, kad kopijuojami tokie darbai kaip „Labirintas“, „Da Vinčio kodas“, „Konstantinas“, bet sužinojus apie atgaivinimą šią nuomonę atmečiau. Tačiau vis tiek sekama tuo popsiniu stiliumi.

Reziumė. Linkiu dideliausios kantrybės rašant – nemetant šio darbo (tikiuosi, bus ilgas), skaitant negausius komentarus ir plėtojant mintį. Šiaip, suintrigavo. Jei tas piktas laiko trūkumas dažniau paliks mane ramybėj, norėčiau perskaityti visą romaną.
Sėkmės!

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-07-23 17:37:13

Taigi, perskaičiau, Glorija. Įdomu, patraukė. Kaip suprantu gyventi su Konstantinu nebus leista kaip norėtum. Dabar jau norisi sakyti, kad tai velnias, bet, žinoma, užbėgti įvykiams į priekį pavojinga ir to nereikia daryti.
Neabejoju, kad pasakojimai būs įdomus.
Apgailestauju, kad proza ir čia nemielas dalykas. Jeigu būtų rašoma 5-7 sakiniais, kitas dalykas...
Toks, matyt, dabar skaitovas. Tačiau irgi tikiuosi, kad tau pasiseks ir to nuoširdžiai linku...
Būk!

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2009-08-04 22:09:41

Konstantinas man pirmiausiai asocijuojasi su Hellblazer :)
bet zombiai ir kiti negyvėliai dabar yra labai madinga. Tekstas tai šokinėjantis, nenuoseklus, kad ir pats pirmas sakinys kaip pavyzdžiui - milijonas kablelių, nusileidžia ir saulė, ir kunigas :)