← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2978

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-01-21 17:05:21

"Kaipmat sužviegė negrabiai plėšomas kraujo spalvos popierius"- šiaip jau žviegai kiaules, bet kad popierius žviegtų, labai jau neįprastai.
"Sekretorė šiek tiek pasimuistė ir bjauriu įpročiu ėmė grūstis lakuotą nagą tarp dantų"- kažkaip jau neetiška. ar tas nagas nelūžo įstrigęs tarp dantų.
pabaiga tiesiog pribloškainti. laukiu tęsinio.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-17 15:02:12

Shashkiu - prašau nepykt, jau pamiršau ką mokykloj mokiaus :) tiksliau, ko nesimokiau :D
ilgai galvojau apie tą linksnį, ir nusprendžiau, kad visgi tu teisus :) bet vis tiek tas "panoramos dosniu" kažkoks keistas :)

:

Sukurta: 2006-01-06 14:00:48

sužviegė plėšomas popierius ---> ?
apsiginklavęs aukštakulniais bateliais ---> tai ji apsiavusi buvo, ar, visgi kaip ginklus tuos batus rankoje atsinešė ?
Šiaip tai viskas puiku,kaip ir ankstesniuose skyriuose. Lauksiu tęsinio :))

Anonimas

Sukurta: 2006-01-05 19:51:49

Geras kūrinys.
Įžvelgiau daug visokių...kūrybinių niuansų, bet negaliu nieko konkretaus pasakyti, reiktų palaukti kitų dalių(t.y., gal ir galiu, bet nenoriu daryti klaidingų išvadų, žinot, toks informaciją kaupiantis tylenis esu- išskyrus tada, kai padarau galutines išvadas, vo tada prasideda:))))))
Tai wa...O su autorium būtų įdomu kada gyvai vėl susibėgt, kas kavos, kas arbatos, kas alaus:))))

Vartotojas (-a): Shashkiu

Sukurta: 2006-01-04 23:42:12

Oi, oi, Aihara, tai kad, mano kulia nuomone, linksnis čia įbruktas taisyklingai. Tokie žodžiai(gobšus, šykštus, turtingas) reikalauja būtent kilmininko. Rodos, gali Šukio „Kalbos kultūroj“ pasitikslint.

O šiaip – ačiū už komentarus.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-04 15:20:39

gerbiu autoriu uz stiliu,klaidu nebuvima(nei gramatiniu nei skyrybos)-atidumas ir skaitytojo gerbimas auksciausiam laipsny. dar labai gerbiu kad paklause manes (tikiuosi tai buvau as) ir pradejo nelietuviskus zodzius italikais rasyt,labai saunu,labai gerai.
kaip visada idomu ir rysku,ir visai nenesamone,o puikus kurinys.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-03 22:45:07

Pradėsiu nuo klaidų :)
"panoramos dosniu mini sijonu" -> netaisyklingai pavartotas linksnis. Turėtų būti "panorama dosniu", arba "dosniu panorama", o aš rašyčiau "įspūdingu vaizdu iš po trumpo sijono" :D na tikiuosi supratai.
O dabar pagyros. Skaitosi labai įdomiai, jau pripratau prie šitokio stiliaus, tik vat tas staigus peršokimas nuo vieno veikėjo prie kito... Na žiūrėsim kaip tai paskui susijungs :)