← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/25792

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-09-28 15:44:28

Ačiū už pastabas.
Aš ne iš pačios iš pa Utenas. Mano uteniškė tarmė niveliuojasi su širvintiške, todėl Jums, uteniškei, ir atrodo, kad ne pilnas tarmės užpildas.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2008-09-27 16:52:04

Perskaičiau kartą,bet reikėtų dar ir dar.Gražu,tačiau dar ir dar perskaičius atrasčiau žodžių, kurie reikalauja tarmiškumo:pvz pakeliu galvą-galvų,dienoj-denoj,žmonės-žmonęs ir t.t.
Nesupykit- aš irgi aukštaitę iš pą Utenąs.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-08-27 09:44:09

Skaičiau ne pirmąkart... Labai patiko.
Turtingas tarmės žodynas, tradiciškumo išryškinimas per vertingus pamokymus, patarimus tiesiog gyvai tarpsta (ir prasmingai) labai šiltame tekste, nors ta paskutinė eilutė - Visoj pievaj kiek akys užmata aš vienui viena... ir palieka, vis dėlto, liūdesiuką... Gal dėl to, kad tai tik prisiminimai...

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2008-08-26 20:58:09

atsigavo širdis...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2008-07-08 18:22:30

Jau esu skaitęs. Bet rengiuos dar kartą perskaityt. O gal ne tik kartą, bet iki tol, kal tie " kai kurie" žodžiai bus lyg mano

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-07-01 21:40:47

Kaptūras, tai toks įrenginys dūmams iš duonkepės į kaminą suleisti. o tas kašelis iš karnų pintas...Ant to kaptūra yra sudėti viskas, kas reikalinga duonkepės priežiūrai ir dar daug kas. Ar teisybę sakau?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-07-01 09:57:53

...gražia sodria kalba ...tarmiškai puikiai...šiltas kūrinys...patiko...

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-07-01 00:14:30

Kažin, per kiek laiko prie kitos tarmės priprantama,tikriausiai niekada, prieš trisdešimt metų pirmą kartą Aukštaitijon atvykau, žmona su savo mama kalbėjo, nieko nesupratau, dabar skaitau laisvai,ką tokio nuostabaus Karilė parašė ir viską suprantu, deja tikriausiai parašyti nieko nepavyktų. Laimingi tie kurie dar savo gimtųjų tarmių neužmiršę...Rašykit, o mes skaitysim ir grožėsimės. Galima gal ir pastoviai kokį tarmių skyrelį svetainėje įkurti...Deja aš pats esu iš ,,Lietuvos"kilęs, kaip kažkada, maža būdama, dukra išsireiškė ir tarmę savo jau pamiršęs...O jūs turite dar tą dovaną, tai ir dalinkitės, o mes skaitysim...

Vartotojas (-a): paguodos giesmė

Sukurta: 2008-06-30 23:06:35

Gražus, šiltas, sklandžiai parašytas. Labai:)

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-30 22:52:26

Linkiu galvų. Žodžių nebeliką, išeja pasvaikščiat. Tokiu šilimu padvelkę, kad rodžias gimtuos kraštuos būč pabuvojis.