← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/2487

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-11-11 22:10:08

Hm... Geras. Ar tik lietuviškas Charmsas ( Charmsė) čia mezgasi ? :)))

Anonimas

Sukurta: 2005-11-08 20:36:07

Lape, super!
ypač kai pradedi sakinius skaityti atvirkštine tvarka (ty nuo paskutinio link pirmo)
tikrai patiko

Vartotojas (-a): Lapė

Sukurta: 2005-11-08 19:36:34

Ištikrųjų nėra čia jokios makalynės.
Kiek pastebėjau "kieta" labiausiai užsiimi poezija,eilėmis.
Man labiau prie širdies savitas stilius.
Mano kūriniai yra visiškai mano.
jei taip rašsau vadinasi taip turi būti.Man jie patinka pačiai.Ištikrųjų pagalvojau kodėl aš Jums juos rodau.
Na visdelto nebūkit tokie kritiški.nei man metų daug,nei aš profesionalė.
Tik susikūriau savą stilių.rašau kūrinius su prasme.Ir nėra ne vieno kitokio.Pokolkas.Jei rašau eilėraštį jis labai panašaus stiliaus.
Tad nesakykit,kad makalynė.Tai tik mano naujas stilius.

Anonimas

Sukurta: 2005-11-08 15:41:08

prie ko čia Veronika? akių gręžiojimas? siaubekai nuėmė stogą ar kaip?man negražu, aš- staramodna:(

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2005-11-08 17:54:47

kūrinys man primena kažkokią makalynę. perskaičiau porą kartų, bet taip ir nesupratau prie ko čia ta Veronika ir ką jį turi gelbėti? o be to Dievas rašomas didžiąją raide.
"Iškasė gilią duobę, įmetė pagonio kūną, prigulė ant viršaus, išgėrė raminamųjų, pagriebė žvakę, šypseną ir vaiką į parankę."
"Ir štai užsikasė." - įdomu, kaip jinai sugebėjo užsikasti.
Reziume. Autorė paskubėjo ir kūrinys paliko ne kokį įspūdį. patarčiau ilgiau pasėdėti ir prieš siunčiant pagalvoti apie ką nori rašyti, nes dabar išeina visiška makalynė.