← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/140

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-02-15 10:34:21

,,Saiko suspardymas''-->kažkaip neitin gerai nuskambėjo. Persiprašau, kad daugiau nespėju parašyti- truputi vėliau, jei autorius nepyktų. Mat dar laukia 5 dalis ir Visatos karas.o šitas...šitas irgi patinka. Keliaus ten, kur ir visos daly;)

Vartotojas (-a): Shashkiu

Sukurta: 2005-02-14 13:54:11

Atsakau į kritiką:
1) Na, Jovarai, nesu tikras, ar viską būtų gerai kišti į pirmą skyrių – juk jis buvo skirta daugiausia kaimo ir Saiko aprašymui. Jei ten įterpčiau Vraburgiečio mintis ir jo kelionę namo, kažin, ar kas liktų ketvirtai daliai, o šokinėjimas, mano nuomone, būtų net didesnis. Bet čia tik mano nuomonė. :) „scena, kurioje koščėjus puola vraburgietis, dirbtinė, nes tironai niekada nepuola už save stiprsnius, o gal jį dar veikė vynas, ne vynas jo neveikė, nes autorius teigė, kad išvydęs pabaisas Vranburgietis prasiblaivė“ Na, IMHO aš bandžiau tai paaiškinti – nežinau, ar pavyko:(. Vraburgietis puolė, nes jo protui pasąmonė pašnibždėjo, jog aplinkui vykstanti scena – nereali, kažkoks sapno fragmentas. Ribotas suvokimas ir pasaulėžiūra neleido storajam riteriui įvertinti situacijos tikroviškumo. O manant, jog gyveni sapne, ir nuo devynaukščio namo nušokt nebaisu:)
2) Wanagutei:“ tiesa manau kad silpniausia vieta yra dialogai...“ Visai gali būti. Pačiam tuos dialogus sunkokai buvo pint:). Tiesiog nesugalvojau, kaip pavaizduoti pokalbį tarp dviejų polių: prime evil ir ugly evil.:) Ačiū dėl erzelio.
3) IXAON – tiesiog padėkosiu už gerą komentarą. Beje, auksinė taurė, mano nuomone, tikrai atrodytų žymiai geriau. Tik vat: iš ko ją atimt...:( Bandžiau taisyt arsenalą: kardus ir kalavijus į atskiras dėžes mėtyt – tačiau vieno kito įrankio vis nepastebiu ir jis lieka ne sava vieta džiaugtis. Laimė, tamstos akis labiau įgudusi ;)
Reziumė: ši svetainė - tūkstantinės prabos platina. Tokių gerų pastebėjimų, peno rašeikos tobulėjimui, mažai kur dar galima atkapstyti. Dėkoju iš visos savo grafomaniškos širdies. :)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2005-02-14 09:28:24

Atsirado šiek tiek laiko, todėl prisėdau prie kūrinio. Pradžia, kai tironas galvoja, kaip sunaikinti Saiką, mano manymu, bet tik čia mano nuomone, tiktų ne ketvirtai daliai, o pirmai, kai Vraburgietis užpuolė Saiką, o čia jau ketvirta dalis ir šia, kad nori, skaitytojas turi grįžti į pradžią, o ką daryti tam skaitytojui, kuris nėra skaitęs Jūsų kūrybos. šokinėjimas iš vietos dalies prie kitos tik sunkina skaitymą.
IXAON jau minėjoapie kardus ir kalavijus. Taigi, autoriau kreipkite demėsį į detales. Vraburgietis giriasi savo kalaviju,o vėliau jis sako " užkaposiu kardu"
scena, kur susidūria košėjai su tironu, man primena Žiedų valdovą ir Harį Poterį. trumpai galiu paminėti, kad ŽD-nazgulai pasilenkia prie pagrindinio veikėjo, o HP- ten irgi pleveno padarai.
scena, kurioje koščėjus puola vraburgietis, dirbtinė, nes tironai niekada nepuola už save stiprsnius, o gal jį dar veikė vynas, ne vynas jo neveikė, nes autorius teigė, kad išvydęs pabaisas Vranburgietis prasiblaivė.
Prašau paaiškinti kai kuriuoas terminus: Gaspadorius ir artrondas? Jūs paminėjote juo vienu sakiniu ir viskas.
Gal ką nors praleidau, bet jeigu ką praleidau, tai kiti papildys. Kūrinį įvertinčiau 8 balais. laukiu tęsinio.

:

Sukurta: 2005-02-14 08:33:04

puikiai "musis" aprasytas, labai patiko kai perpjove pirstus ir tik po to skausmas ir tt. nu zodziu tikrai baisu. siaip koscejai gal isties i psichus panasus ar i tuos is ZV, bet anyway, cia jie gerai aprasyti. siurpu:)tik nezinau ar yra toks zodis kaip erzulys? girdejau tik erzeli.
tiesa manau kad silpniausia vieta yra dialogai...