← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/112

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Shashkiu

Sukurta: 2005-02-10 10:01:45

Dėkoju už komentarus. Keletas pastebėjimų:
1) Taip, pirkliams stotelė nelabai pelninga. Bet tai nereiškia, jog nuostolinga:)
2) Vraburgietis - ne feodalas. Veikiau tiesiog vietinis tironiukas. Nemanau, kad tokią uždarą bendruomenę galima skirstyti į feodalus, baudžiaunininkus etc. Tiesiog tai savas gyvenimas su savomis taisyklėmis, o Vraburgietis - to gyvenimo dalis.
3) Dėl vilkų: na, atsiminkite, jog fentezi vilkas gali būt šiek tiek didesnis:) Kalbant apie gynimąsi, tai, Jovarai, nemanyk, jog vyko pozicinis karas tarp miško žvėrių ir iširdusių kaimiečių. Tiesiog egzistavo tam tikros gamtos nustatytos taisyklės, kurių privalėjai laikytis: neik gilyn į mišką, neslampinėk lauke nakty. Štai ir viskas. Jų laikysies - galėsi gyventi palyginti ramiai. Spjausi į jas - būsi anksčiau ar vėliau suėstas. Dauguma jų laikėsi, todėl kaimiečių skaičius ne taip jau smarkiai ir mažėjo:)

O Šiaip - ačiū už gerą kritika, jos dėka pastebėjau nemažai klaidų bei netikslumų. Dėkoju ir už komplimentus - nežinau, ar jų vertas...
20 baisiu žodžiu

:

Sukurta: 2005-02-10 06:20:28

super. puiki, turtinga kalba, gal kiek per nelyg romantiska. bet patinka kad autorius bendrauja su skaitytojais. nelabai matau tu trukumu kuriuos iskele pries tai komentavusieji-pvz nuvyti sakemis vilkus. sakyciau idomus pasiulymas, chi chi. apie riterius tai man neaisku- kodel butinai turetu 20 riteriu tupet kiekvieno feodalo pilyje, tai ne standartas.karavanas irgi normaliai aprasytas-uzsuka trumpam, butu labiau keista jei neuzsuktu. zodziu ginu kurini kaip reikiant. tiesa, su baltais marskiniais viduramziais tai reiktu atsargiau, nelabai itikinama zinant tu laiku higienos lygi.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2005-02-10 05:17:48

kūrinys patiko, tačiau turiu atkreipti dėmėsį į tai, kad jeigu vilkai puldinėja kaimą, tai Vraburgietis, nors jis ir tironas, turi apsaugoti kaimiečius. jeigu kaimo gyventojus sudraskytų vilkai, tai ant ko pilies šeimininkas lietų savo pyktį.
dėl to karavano. autoriau gali paaiškinti, kodėl karavanas užsuka į tą kaimelį, jeigu pirkliams tai" tebuvo maža ir nelabai pelninga stotelė. "- juk pirkliai vaikosi pelno ir jie šiaip sau neužsuka ten kur nėra pelno. manau, kad reikia paaiškinti, kodėl pirkliai kiekvieną kartą užsuka į kaimelį.
autoriau, gal gali paaiškinti, kodėl valstiečiai negali pabėgti ar išvykti iš kaimelio. Jūsų paaiškinimas, kad valstiečiai bijo vilkų, manęs neįtikino. Juk jie gali nubaidyti tuos vilkus šakėmis ir kitais rakandais.
taigi kūrinį įvertinu 8 balais. laukiu tęsinio.

Anonimas

Sukurta: 2005-02-09 15:19:23

Ixaon nėra, yra Haukas;)
Na, patiko ir kelsiu į mėgstamiausius. Labai geras ir atidirbtas stilius- skaitai ir viskas plaukte plaukia...
O vietelės, kur galima pasikabinėti...
,,mikroskopiškoje''. Fentezi geriau nenaudoti tarptautinių žodžių. Labiau būtų tikę mažytėje ar dar kaip...
,,Mėlynės, atimtas turtas ar net sulaužyti kaulai - tai riterio ir tik riterio darbas''Tik vieno riterio- nelabai įtikina. Jei remiamamasi feodalinės santvarkos vaizdu- viduramžiais vienoje pilyje lindėdavo koks vienas feodalas ir kokį bent 20 jo riterių. Beje, paskaičius ir apie tuos vilkus nelabai įtikina- feodalas, nors ir despotas, turėtų būti suinteresuotas savo baudžiauninkų apsauga.( šiuo atveju Vraburgietis). Nes kas mokės mokesčius?
Žinoma, viskas, ką parašiau netinka, jeigu šiame fentezy pasaulėly vyrauja ne feodalinė santvarka. Kodėl būtent aš apie ją čia kliedžiu-ogi todėl, kad tokio tipo kūriniai dažniausiai vaizduoja būtent tokią gyvenimo santvarką. Aišku, čia autoriui spręsti...;)
,, O gyvenimas prispaudė visa savo traiškančia mase.''mmm...gal bent jau dižiule mase?Traiškančia...Man kažkaip neskambėjo...O šiaip...Šiai
patiko. Sklandu, gražu, vaizdinga, meniška. Vienas iš geriausių šios svetainės darbų. Lauksiu tęsinio, o jeigu negausiu- supyksiu.