← Atgal

Haiku konkursas „Įšalo tirpsmas“ 2017

2017-02-11 17:35:17



Konkurso tema: Tirpstantis sniegas.
Kūrinių skelbimo vieta: Konkursai > Haiku konkursas „Įšalo tirpsmas“ 2017
Konkurso laikas:  2017 02 12—03 29.





Konkurso eiga ir taisyklės:

♦ Galima pateikti iki trijų haiku, kurie turi būti nauji ir niekur kitur neskelbti, nuo 2017 m. vasario 12 d. iki kovo 11 d. (imtinai).
♦ Konkurso kūriniai neredaguojami ir netrinami.
♦ Iki konkurso rezultatų paskelbimo autorių slapyvardžiai lieka nematomi.
♦ Konkursinių darbų vertinimas vyks balsuojant elektroniniu paštu.
♦ Vertinime dalyvauja tik paskelbę savąjį haiku.
♦ Balsavimas vyks nuo kovo 13 d. iki kovo 25 d.

Balsavimo taisyklės:

♦ Pasibaigus konkursinių darbų skelbimo laikui, pateikti haiku bus suvesti į sąrašą, kuris bus išsiųstas balsavimui elektroniniu paštu asmeniškai kiekvienam iš konkurso dalyvių.
♦ Balsavimui turėsite 7 taškus iš viso, vienam haiku bus galima skirti ne daugiau kaip 3 taškus. Kiek haiku bepasirinktumėte, turi būti išnaudojami visi 7 taškai.
♦ Siųsti savo balsus už pasirinktus haiku (išskyrus savo) el.adresu goda_evans@yahoo.com
♦ Temos eilutėje įrašyti „balsavimas“, el. pašto laukelyje nurodyti savo slapyvardį (vardą, pavardę).
♦ Savo balsus siųsti pagal schemą, nurodant haiku tekstą. Pvz.:

haiku – 3 taškai
haiku – 1 taškas
haiku – 2 taškai
haiku – 1 taškas

♦ Nebalsavusiųjų haiku nebus įvertintas.

Rezultatai:

♦ Konkurso rezultatai bus skelbiami ne vėliau kaip iki 2017 m. kovo 29 d.
♦ Daugiausiai taškų surinkusiems trims haiku autoriams / - ėms bus išsiųsti prizai.


Gražių akimirkų, įdomių įžvalgų netikėtumui, kūrybinės versmės ir prasmingų haiku žiemos ir pavasario sandūroje!

*
Violončelė
Nutyla…
Pavasario sniegas

Maki Starfield



Papildoma informacija:
♦ Besidomintiems haiku
Kas yra haiku ir kaip jį rašyti?

Haiku konkurso kuratorė Goda V. Bendoraitienė (Goda)
 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2017-03-12 23:09:12

Kviečiu balsuoti visus dalyvavusius konkurse. Sąrašas vertinimui jau išsiųstas į el. paštą. Balsavimas — nuo kovo 13 d. iki kovo 25 d. Sėkmės ir lauksiu Jūsų balsų.

Vartotojas (-a): Girinukas Mi

Sukurta: 2017-03-05 16:39:12

Tikrai galima pasidžiaugti šioje svetainėje skelbiamais konkursais. Tik! Mieli autoriai, nepatingėkite komentarų parašyti vieni kitiems. Pastabą, patarimą, pasidalinti patirtimi. Gausiau dėmesio.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-02-12 16:51:08

O kam laukti? Nuotraukoje niekada nevarvės, netikš ir nečiurlens... 
Sėkmės!

Vartotojas (-a): šaltuona

Sukurta: 2017-02-11 18:30:29

Belieka laukti kada pradės varvėti, tykšti, čiurlenti...