← Atgal

Naujausios „... kadaise kažkas...“ naujienos

Naujausios „... kadaise kažkas...“ naujienos

ŽŽ autorės Astros nuotrauka

2014-01-02 19:50:56

Naujieji prasidėjo, gal pasiilgote darbo? O jeigu netrūksta darbo, gal reikia žaidimų?
Jeigu mėgstate nuotykius ir kūrybinį adrenaliną – šis žaidimas Jums: „... kadaise kažkas...“.

1. Dalyvauti gali visi ŽŽ autoriai.
2. Norintys dalyvauti žaidime turi užsiregistruoti komentare po Naujiena arba asmenine žinute  moderatorei  vario blyksnė.
3. Registruodamiesi pasirinkite kūrinio žanrą, kokį rašysite dalyvaudami žaidime (pvz.: autorius X – poezija; autorius XX – lyrika; autorius XXX – proza vaikams ir t. t.)
4. Registracija į žaidimą vyksta iki 2014 01 12.
5. Žaisime užsiregistravus  nors 5 autoriams.
6. 2014 01 13 į Naujieną bus įkelta nuotrauka, kuri taps žaidimo dalyvių kūrinių tema.
7. Apžiūrėję, pačiupinėję, išstudijavę, o gal net įsirėminę nuotrauką, čiupkite kūrybinei mūzai (ar mūziui) už sparno (arba į atlapus) ir... pasiduokite (arba atsiduokite) kūrybinei aistrai.
8. Žaidimas vyks 2014 01 14–2014 01 21.
9. Visi dalyviai per savaitę laiko turės sukurti savo pasirinktu žanru kūrinį pagal pateiktą nuotrauką ir paskelbti būtent sausio 21 dieną,  nuo 10 iki 22 valandos. Pavėlavusiųjų žaidimo traukinys nelauks.
10. Kūrinių skelbimo vieta: žaidimai > „... kadaise kažkas...“.
11. Būkite apdairūs – kūriniui reikalingas pavadinimas. 

Intriguoja? Tad nieko nelaukdami registruokitės.
O kas bus toliau – pamatysite vėliau.

Antras žaidimo etapas

Kiekvienas žaidėjas, perskaitęs kitų dalyvių žaidimo kūrinius, išsirenka labiausiai patikusį kūrinį ir iki sausio 28 dienos sukuria šiam kūriniui tęsinį (tai gali būti labiausiai patikusios minties plėtotė, polemika ar panašiai) savo pasirinktu žanru (kūrinio žanras gali būti visai kitoks, nei pasirinktas žaidimo pradžioje).

Kūrinio santraukoje nurodykite autorių ir pavadinimą to kūrinio, kuriam rašomas tęsinys.

Sausio 28 dieną nuo 10 val. iki 22 val. žaidimo II etapo kūrinių skelbimo vieta – žaidimai > „... kadaise kažkas...“.

Žaidimo nugalėtoju tituluosime ir prizas bus skirtas žaidėjui, kurio I etapo žaidimo kūrinys sulauks didžiausio kitų dalyvių dėmesio ir jo kūriniui bus sukurta daugiausia tęsinių.
Sėkmės.

************************************************************************************
Turime tris naujienas: baigėsi II žaidimo „...kadaise kažkas...“ etapas.

Antroji naujiena: absoliutaus žaidimo nugalėtojo taip ir nepavyko išrinkti, nes dviejų žaidėjų – Vlaburo ir jovaro kūriniai sulaukė dėmesio po lygiai – iš dviejų žaidimo dalyvių. Taigi Vlabur ir jovaras pelnė po du balsus.

II žaidimo etape nedalyvavo siūlė ir Vlabur.

Trečioji, svarbiausioji naujiena – skelbiamas žaidimo III etapas. Šiame etape kviečiami dalyvauti autoriai, nedalyvavę žaidimo I ir II etapuose.
 Perskaitę I etapo žaidimo dalyvių kūrinius, turite išsirinkti labiausiai patikusį kūrinį ir iki vasario 5 dienos sukurti  šiam kūriniui tęsinį (tai gali būti labiausiai patikusios minties plėtotė, polemika ar panašiai) savo pasirinktu žanru.

http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72456
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72459
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72463
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72464
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72467
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72470
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72473
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72475
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72476
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72477
http://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72495

Kūrinio santraukoje nurodykite autorių ir pavadinimą to kūrinio, kuriam rašomas tęsinys.

Vasario 5 dieną nuo 10 val. iki 22 val. žaidimo III etapo kūrinių skelbimo vieta – žaidimai > „... kadaise kažkas...“.

Pasibaigus žaidimo III etapui  bus susumuoti rezultatai ir išrinktas žaidimo nugalėtojas.
Dalyvaukite, padėkite išrinkti žaidimo nugalėtoją!
 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2014-02-12 10:08:03

Sveikinimai nugalėtojui!

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2014-02-07 23:49:27

Dėkoju dalyvavusiems, kūrybiškai palaikusiems mano „Laumžirgį" ir pirmiesiems pasveikinusiems su prizu. Gal ir mažytis stebuklas, bet visai tai atsitiko tikrai nelengvomis mūsų šeimai dienomis...
Tuo labiau – linkiu visiems gyvenimiškos laimės ir kūrybinės sėkmės.  

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-02-07 15:12:49

lenkiu galvą prieš vario blyksnę, kuri išradingai išėjo iš sunkios padėties ir sveikinu vlabur. gaila, kad buvo mažas aktyvumas.

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 22:06:11

Gerb.Martynai,jūsų seansas baigėsi,1,2,3,atidarome turbo DNR transmisini soliariuma 3D efekt. Jums liko dar 2 sistemos,jūsų kupone. Malonių kelionių,nusiimkite akinius,pasižiūrėkite,kas kišėnėje ir iki malonaus.
Dėkojame,kad naudojates naujausiu technikos revoliuciniu stebuklu. Atminčiai jūsų išsirinktoji foto nuotrauka kurioje ką tik patyrėte neišdildomus įspūdžius.
Iki kito susitikimo, mielas kliente

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 21:55:28

Ėj!ėjėjei!-saugokitės kapitone,šuktelėjo dvi blusos, ar dvi amebos skriedamos laumžirgiu milžinsparniu.vos ausų besimaudančiąjam nenunešdamas.Tris ratus apie planeta nešė,vežė,rodydamas savo laumžirgio akimis oazę,panoramą,jūros,smėlio,floros spalvų gamas...Neapsakomą rojų,gaivų,tyrą,gyviausia iš gyviausių planetą

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 21:41:13

Triokšt
keberiokšt
užgriuvo nelauktas triukšmas,tarytum taifūnas,kaip mozaika suskeldėjo jūra,atsivėrė ekėtė,pasipylė juodosios,raudonosios,viduržemio ir Baltijos vanduo,miksu miksas.kapitonas neteko žado,norėdamas įsitikinti ar šis vanduo,kuris jau sėmė pažastis yra jūra,3kart lyžtelėjo,sūsiraukė,o kartu po 3sekundžiu ir nušvito džiugesiu.Pagaliau.paniro.ramios,trirūšės jūros glėbį,šito jis nežinojo,bet tikrai tuo neabejotu Dirvinas,šita eurika nemeluoja

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 21:26:49

Švakis žvelgė į žydrąjį horizontą,mostelėjo rankomis norėdamas pajusti nors menkiausia vėjelio dvelksmą,užuosti ore tvyranti kvapą,bet,nieko nebuvo.štilis.be dvasis kraštas.sala nekvėpavo.
O kapitonas Baritonas išsinuoginęs taip kaip pridera kapitonui,tik komposas kaip medalis,mamos pakibęs raktas pakaklėj,inirtingai sukosi rodyklė,lyg pamišus ir nebuvo galima suprasti kur rytai,kur vakarai. Žengė kapitonas drąsiai į jūros glėbį,bet niekas jo ne apglėbė,jis net nesušlapo.sausa negyvėlė,nei ledas,nei popierius.tai tik jūros iliuzija,net ne tuštuma. Pfu, pfu...nusispjovė Baritonas.ar ir tai pražuvo?tris kart tryptelėjo ant savojo sekreto.biesas nematė,tarstelėjo ir pasikasė pakaušį.nepastebėtai,palengva,nusileido viens juodas plaukas su trijomis atšakomis.

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 21:01:36

Aaa
Dirvinas ir Švakis pagaliau užsikorė ant galingojo vabzdžio sprando.Biologas remdamasis savo profesūros,mokslų daktaro patirtimi,griebėsi skalpėlio,ne ne,panašiai,tyrimų rinkimo:
sprando gaurelio pleiskana,
pauodegio nuograndos mėginys,
ašaros kristalo nuolauža.visas radybas surišo į tris atskiras nosines,atsargiai patalpino į švarko vidinę kišenę.

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 20:48:03

+Aš kaip blusa,prieš šį sustingusį gyvį,ką ten blusa,mes labiau amebos,paporino Dirvinas.Ropškimės jo apžiūrėti,ropškimės...
O,tuo met Baritonui parūpo jūros stichija,tokia bežadė ji matėsi,bet intensyvus mėlis traukė jį lyg magnetas,nepaaiškinamas fenomenas.Trokštu išsimaudyti,jei tai įmanoma,kūnas trokšte troško jūros spa

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2014-02-05 20:34:40

Kažkas kažkada, Planeta ne granata. Dar
ne čiuožkime kapitone Baritone,tarė biologas Dirvinas.kodėl ši planeta tokia sąstingyje?kas jei nutiko,kad taip sustojusi kaip fosilija?A ji tokia gimė,augo ir žuvo?milijons minčių,klausimų skambtelėjo kapitono kaukolės viduje.
Tuo tarpu kareivis Švakis susidomėjo laumžirgiu.koks jis milžinas!Mano veterano svajonė su juo lėkčiau torpėdos greičiu,kaip koks Gagarinas,net mėnulį pasiekčiau,kosmoso gravitacijoje palevituočiau,svaičiojo kareivėlis.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-01-28 13:37:21

O jei yra labiausiai patikę dviejų autorių?

Vartotojas (-a): algboras

Sukurta: 2014-01-22 13:07:33

Ar reikia čia paskelbti jau pasirinktą kūrinį?

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-01-22 11:27:32

Kur tą tęsinį reiks įrašyti,savo sienoje ar komentaruose po kūriniu

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2014-01-22 00:32:43

Pasiteiravimas dėl kūrinio ll ratui:
„sukuria [labiausiai patikusiam] kūriniui tęsinį“:
ar privalu poezijos kūrinį pratęsti poezija, o prozos – proza? Manyčiau, tai svarbi temos tęstinumo sąlyga).

Vartotojas (-a): algboras

Sukurta: 2014-01-21 22:25:32

Tad leiskite visus čia esančius ir dar šiandie čia ateinančius, nors virtualiai, apkabinti, pasibūti tyloje nors minutę... Ačiū :)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2014-01-21 22:08:55

tai yra dar viena smulkmena, bet pasirodo- labai svarbi....iš akmenėlių atrastos priežastys- tikras penas svetainės tobulinimui.... :-)
jau atėjo metas, kad sukurtumėm mūsų laikmečiui išpuoselėtą neto svetainę...
ir labai smagu, kad jau pradedam eiti, neatsilikdami  nuo technologijų.

Vartotojas (-a): algboras

Sukurta: 2014-01-21 17:17:16

Kas bus toliau – nieko nežinau, bet žinoti noriu – kodėl >>Mano ruošYniai“(Y ilgoji?) >> „+ Naujas ruošinys“, pasirinkus kategoriją „Žaidimai“, „...kadaise kažkas...“, užpildžius Santraukos ir Kūrinio laukus, paspaudus „Sukurti“ visą tai ir nukeliauja į ruošinių laukus?
„+ Naujas įrašas“ nesiūlo „pasirinkti Kategoriją“. Gal reikia keisti kokius nors nustatymus?
 

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-01-15 18:38:14

Norėjau paklausti ,ar kūrinio pavadinimas gali sutapti su konkurso (žaidimo) pavadinimu

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-01-11 18:59:46

Na ,pamėginsiu sužaisti trumpuoju

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-01-11 04:31:23

Gerai, kad pažiūrėjau į kalendorių, nes bus kaip anąsyk :)))) rašykit. Žanras - satyra. Nuo mano lyrikos ir taip dušna (tvanku), be to pasilinksminsim su Langu Indausu. :))))

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2014-01-09 13:24:42

Ir aš pabandysiu. Eiliuosiu.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-01-08 19:30:50

Įdomu.Renkuosi prozą.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-01-08 17:14:29

Vadinasi -tumpieji čia netiks?O gal pabandyti -lyrikoje?Netikėtumai-įdomu

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-01-06 23:06:10

o galima 2 žanrus?

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2014-01-04 22:40:07

Su atėjusiais,

Renkuosi žanrą ,,be žanro"
mano kūrinuke bus trys eilutės prozos ir trys eilutės poetinio blykstelėjimo, kol kas pasilieku galimybę rašyt tarmiškai, netarmiškai arba mišriai, nors tai kūrinuko esmės juk nekeis.
Prisijungiu :-)
 

Vartotojas (-a): algboras

Sukurta: 2014-01-04 21:03:56

Su Naujais!

Bandysiu verst poezijos dirvono naują vagą :)
 

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2014-01-04 19:16:42

Supratau, kad, išvydus temos nuotrauką, pasirinktojo žanro niekas neleis keisti?
Manau, jog jau būtent čia bus pirmasis netikėtumo veiksnys
(gali tekti net plaukus rautis dėl pasirinktojo žanro...).
Turbūt tų netikėtumų paruošta ir daugiau ;-)
Kitaip – kam rinktis tokią įsimintiną datą?
  
 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2014-01-04 16:48:17

Gerai. Dalyvausiu. Žanras? Na, kadangi herojinio epo nėra, tai į jį panašu SATYRA...

Vartotojas (-a): Leditamsa

Sukurta: 2014-01-03 13:48:16

 prisijungiu jausmai-lyrika

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-01-02 21:49:32

prisijungiu prie žaidimo. proza-fantastika