Pažadų tiekėjas

Ankstyvą rytą paskambino prie durų. Apsiverčiau ant kito šono. Maniau, nueis ir tiek. Skambutis įkyriai grojo savo muzikėlę toliau. Skambinantysis buvo stipriai atkaklus. Atsikėliau, įsispyriau į šlepetes ir nušlepsėjau prie durų. Pažvelgiau pro akutę. Kažkoks gerai įmitęs vyriokas spaudė ir spaudė skambutį.
– Kas ir ko reikia? – gana nemandagiai tėškiau klausimą.
– Atidarykite ir pamatysite bei sužinosite.
Nieko sau. Užsimečiau chalatą. Negi vienais naktiniais vilkėdama darysiu duris kažkokiam nežinomajam. Pravėriau duris.
– Na ir ko? – nekeisdama nemandagaus tono sumurmėjau. Buvo velniškai gaila išbaidyto ryto miego.
– Labas rytelis, – saldžiausiu tonu prabilo įmitėlis. – Esu Pažadų tiekėjas, siųstas iš ten, kur teka ir suteka į save Pažadų upė.
– Kokių dar pažadų ? Šitaip anksti su visokiais niekais...
– Visokių, pagal pageidavimą. Arba be jo.
– Nesąmonė kokia. Pažadų ir taip soti. Kokio velnio man dar juos pirkti.
– Pirkt nereiks, tik sutvirtint žodeliu AČIŪ ar galvos linktelėjimu, kad pažadas tenkina ir jį priimate kaip tokį. Nieko nekainuos. Tikrai. Labai viskas paprasta. Patikėkite, visi noriai renka pažadus, juos kaupia.
– O kam man jie? Košei virt ar sriubai?
– Košei anei sriubai netinka. Soti nebūsite. Bet sukaupusi, kai jau turėsite perteklių tų pažadų, galėsite juos veltui dalint kitiems. Tapsite Pažadų tiekėju kaip aš.
– Na taip ir rytais neleisiu žmonėms miegot, kvaršindama galvą niekais, – jau galutinai supykau ant įmitėlio.
– Na galima ir vėlai vakare. Naktį.
Vyriokas neprarado savitvardos. Matyt, jam labai magėjo įkišt man tuos pažadus iš Pažadų upės. Jau taikiausi užtrenkt duris, bet įmitėlis įkišo koją tarp durų.
– Na ką Jums reiškia bent vieną pažadą, mažą nereikšmingą pažadėlį priimt galvos linktelėjimu, tuo paprastučiu, niekuo Jus neįpareigojančiu AČIŪ, – toliau saldžiai įkalbinėjo vyriokas.
Norėjau kuo greičiau atsikratyti jo, todėl paklausiau:
– Pageidauju, kad niekuomet, nei rytą, nei vakare, nei dieną, nei naktį, niekuomet, girdite, niekuomet manęs netrukdytumėte su tokiais niekais.
– Pažadu, – sukikeno vyriokas ir ištraukė koją, leisdamas užtrenkt duris.
– Ačiū, – surikau ir uždariau duris.
Ir tuoj vėl sugrojo skambutis. Įsiutusi atplėšiau duris. Už jų stovėjo tas pats gerai įmitęs vyriokas, Pažadų tiekėjas, ir šypsojosi...

2019 ir toliau
nemiros.wordpress.com
Mira Mira

2019-08-04 08:31:23

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2019-08-04 11:08:17

Vaizdinga satyra.