Laiškelis

Brangusis Dieve, šiandien labai nusidėjau:
ir vėl vienas pasislėpęs žiūrėjau
televizorių, o jis, velnias, išplovė smegenis,
bet aš ant jo laikraštį uždėjau,
 
todėl galva išdžiūvo, kaukolė lyg dėžutė –
joje susirangęs juodas žaltys
gyvena, sako, įlindo per siaurą akutę,
net Eglė jo iš ten neiškrapštys.
 
Vakare kažkoks kvailys vidun kiš žvakutę,
bet pamirš ją uždegti, nes yra žioplys.             
Dieve, šiuolaikinėj pasakoj prakutę
nuvorišai visur, net žilon galvon, įlįs.
Langas Indausas

2017-06-19 00:31:46

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-06-20 20:50:01

kaip visada pralinksminot, sudominot, įtikinot

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2017-06-20 08:59:12

Mane, žinoma, sudomino žaltys... Kažin kaip jį iš ten iškrapštyti? Palauksim kokia puta išplauks.
O ir iš ekrano gali ne vienas žaltys žiūrėti. Ko gero jie yra pavojingi. :)

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-06-19 16:57:17

Įdomiai ir šmaikščiai.
Nuvorišų pasakose paliekama vietos pasidžiaugimui. pavyzdžiui šiuo atveju galima pasidžiaugti, kad į kaukolę - dėžutę įsirangė žaltys, o ne kokia barškuolė ar kobra. Žaltį galima išvilioti pieneliu, o barškuolę ar kobrą išgyvendyti - be šanso.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-06-19 15:06:11

Gali būt ir kokių nors anksčiau neaptartų televizoriaus metaforos atspalvių, bet apskritai viskas viena linkme: po (tiesioginio ar dangiškojo) ekrano studijų (pvz., TV ar kompiuterio transliuojamo politinio-socialinio naujienų srauto ar, kitaip skaitant, egzistencinės informacijos) galvoj kažkas toks kaip žaltys susirangęs. Kas? Toks tamsus, sudžiūvęs... Siurbėlė velnias? O gal tai...
Kas ten bebūtų, neišgrauši sukietėjusio, prikepusio. Belieka laikraščiu (tuo pačiu turiniu) pridengt.
 
Čia slypi gili, savotiška ir aktuali mitologija... labai giliai metaforoje įsitaisęs ir biblinis žaltys, o Laiškelio adresas  – Dievui, taigi į egzistencijos esmę, bet vis dėlto pirmame plane dabarties siaubo pasaka, įsriegta per siaurą akutę. Akutė, be abejo, pirmiausia dvasinė. (Būna ir kitokių, į kurias kišamos žvakutės).
Temą reikšmingai gali praplėsti Eglė, bet apskritai gana to, kad šiuolaikinėj pasakoj viską apkėtęs tas susirangęs žaltys. Jis šnypščia ššš...

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2017-06-19 06:47:16

PATIKO  šiuolaikinė pasaka žiliems