Rankinė, kurioje nieko negalima rasti (1)

Santrauka:
tiesiog apie vieną Rankinę, kuri dabar kėpso šalia ir įžūliai spokso į mane
... O tada jis suskambo... bendradarbių galvos ėmė gręžiotis, kaip prisukamos. Nervingai mėginau atplėšti rankinės užtrauktuką, tuo pat metu nutaisiusi kuo nekalčiausią veido išraišką gręžiojausi ir dairiausi kaip kiti. Nelemtas užtrauktukas ne tik nepasidavė, bet ir klastingai sužnybo man pirštą. Vos nesuspiegiau nuo staigaus skausmo. O skambėjimas nesiliovė. Kolegų galvos nenumaldomai gręžėsi į mane. Šefas  nutilo viduryje sakinio. Tai nežadėjo nieko gero. Staigiu judesiu mėginau išplėšti užtrauktuką, tačiau rankinė nepasidavė, ranka paslydo ir aš niūktelėjau apsnūdusiai kolegei, kuri vos nenuvirto nuo kėdės... Pagaliau užtrauktukas išsižiojo. Skubiai sugrūdau ranką vos ne iki alkūnės į rankinę. Kur jis? Kur jis? Tas modernus, glotnus, triukšmaujantis daikčiukas. Ach, štai kur tu, mažasis bjaurybe! Pirštais beviltiškai mėginau užčiuopti mygtukus, kurių tiesiog... nebuvo. Ištraukusi nelemtąjį telefoną, lydima keistų kolegų žvilgsnių ir niekšingo jų kikenimo strimgalviais puoliau pro duris, ir tik tada pastebėjau, jog rankoje laikau plastikinį, šuns apgraužtą kaulą...
KAIP AŠ JĄ ĮSIGIJAU
Visada maniau, kad rankinės yra moters draugai. Dabar dažnai manau priešingai. O tada, kai pirmą kartą pamačiau šią klastūnę, ji taip puikavosi! Stovėjo greta savo sesers (tiesa, toji buvo baltos spalvos) vienoje prašmatnioje Vilniaus parduotuvėje. Ši rankinė stengėsi atrodyti kaip tik tokia, kokios man tada reikėjo – nei per didelė, nei per maža. Su visokiom kišenėlėm. Kol aš dar dvejojau, į parduotuvę užsuko dvi norvegės (jos vilkėjo šiurkščios vilnos megztukais su mėlynais elniukais). Apžiūrėjusios, aptarusios kai kurias rankines, jos sustojo prie baltosios ir prie manosios (jau tada ją savinausi). Nusprendusios, kad balta spalva yra nepraktiška, jos laužyta anglų kalba ėmė tartis su pradavėja dėl mano išrinktosios. Jas domino, ar nėra nuolaidų. Mane net karštis išmušė. Ims dar mat ir nupirks man iš panosės! Stvėriau rankinę, kurią požioplės užsienietės buvo tvarkingai padėjusios į vietą, ir puoliau prie kasos. Sumokėjau, neklausinėdama nė apie jokias niekingas nuolaidas. Tik parsinešusi namo, pamačiau pirmąją rankinės klastą – ji buvo ne elegantiškos tamsiai pilkos spalvos, o ekstravagantiškos – tamsiai mėlynos. Teisybę sakant, tai yra rankinė – chameleonas. Vakare ji tampa vos ne juoda, o rytais – beveik skaisčiai mėlyna. Štai ir dabar ji kėpso šalia manęs įžūliai išsišiepusi. Tik vėliau sužinojau, koks tai yra suktas ir išmanus padaras (liežuvis nesiverčia ją pavadinti daiktu)...
klajūnė

2017-03-12 17:04:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-03-13 12:37:55

Skaičiau labai susidomėjusi, nes aš turėjau panašiai paslaptingą juodos spalvos rankinę - made in Lithuania, kur tarp pamušalo klosčių pradingdavo ne tik telefonas, bet ir piniginė. Kol surasdavau net suprakaituodavau, nes to pamušalo, kuris buvo rankinės viduje, būtų užtekę gal dešimčiai rankinių. Ji buvo gana patogi į darbą vaikščioti, nes talpi. Kentėjau ilgokai jos paslaptingumą, vis gaila būdavo išmesti, kol Apvaizda mane nuo jos išvadavo. Vieną kartą nueinu į turgelį, nusiperku pieno, dar pasižiūriu į telefoną, kiek valandų ir pasisuku eiti į kitą turgelio galą, bet truputį nustembu, kad nebuvo nei vieno žmogaus ir staiga atsirado už manęs dvi panelės ir du vaikinai (daugiau pirkėjų nebuvo). Atsiprašiau panelių, kad praleistų mane, bet jos nereagavo, kaip kuolai taip ir liko savo vietose. Visada stengiuosi atsimokėti tuo pačiu, šį kartą naglumu. Tarp jų buvo tarpukas, kad tiktai žvirblis būtų praskridęs, vieną užkabinau vienu pečiu, kitą kitu ir praėjau. Nuėjusi į kitą galą turgelio, pagalvojau, kad tai buvo dirbtinė spūstis, reikia pažiūrėti, kaip gyvena mano piniginė? Pasuku rankinę, net išsižiojau, pamačiusi, kad ir ji išsižiojusi. Visas galas perpjautas nuo pat viršaus iki apačios, o pamušalo klostėse viskas savo vietose tiek piniginė, tiek telefonas, Juokiausi iš kompanijos nesėkmės. O rankinę, nors ji ir pasitarnavo, be sąžinės graužaties, atidaviau šiukšlių konteineriui duoklę. 

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2017-03-13 09:07:08

Sprendžiant iš intriguojančios pradžios, rankinėje nešiojamas "niekas" bus labai nemenkas ir spalvingas, o skaitytojai jo tikrai nepražiopsos..

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-03-12 20:43:23

labai įdomi pradžia, smagu skaityt