x x x

Mielas dieduk, garsiausias savo apylinkės, o gal ir valsčiaus, sodininke, sakyk, ar danguje taip pat jau atėjo pavasaris ir pražydo sodai, kaip mūsų Lietuvėlėje, kur vis dar siautėja tarpusavio vaidai ir nesutarimai net pačiu gražiausiu - sodų žydėjimų metu? Taip, taip, supratau iš Tavo keistos šypsenėlės, pasivaidenusios man prieš pavargusias nuo kompiuterio akis, kad negali man atskleisti anapusinio gyvenimo paslapčių. Ne todėl, kad ten egzistuotų griežta cenzūra, o paprasčiausiai todėl, kad neturi jokio telefono, nei stacionaraus, nei mobiliojo, o juo labjau interneto.
Būk drūtas, koks buvai žemėje, perduok linkėjimus mielai bobutei, pokario metais atstojusiai man motulę, Tavo vyriausiąją dukterį, kuri vienintelė iš penkių vaikų dar gyva ir artėja prie Tavo amžiaus pabaigos metų...
Sodininkas

2008-05-07 12:46:11

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-05-12 00:01:18

Koks nuoširdus ir mielas pašnekesys :)
Gražūs prisiminimai.

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2008-05-07 13:05:21

aš tikiu, kad kiekvienas auginęs, turės ir Tenai savo sodus...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-05-07 13:03:21

Labai nuoširdus, jautriai ir prasmingai paliečiantis laiškas.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-05-07 12:55:35

...Tikiuosi, kad Mielas diedukas anapus visgi perskaitė šį TOKĮ NEPAPRASTAI GRAŽŲ, NUOŠIRDŲ IR IŠMINTINGĄ laišką...aš , radus tai SODININKO EDVĖJE, labai džiaugiuosi, nes tai tikras dūšiai penas...dėkoju iš širdies už puikų kūrinį...