← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75932

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-10-01 16:23:11

Pritariu Nijolės komentarui...  :)
Buvo įdomu skaityti...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-10-01 14:48:37

Aš jūrą gerbiu, pripažįstu jos galią ir maudantis (> maudydamasi) derinuosi prie jos, leidžiu jai žaisti manimi, bet niekada neužsimirštu, kad ji gali būti klastinga. Vienas vyras iš mūsų kompanijos atvirkščiai, jautėsi laisvai, drąsiai, toli nuplaukdavo ir vėl sugrįždavo, ilgam panerdavo – jis žaidė su jūra ir ji buvo paklusni.
 
Gyvenimo jūroj analogiškai. Poseidonas žaidžia, mergelė, išsmukusi iš namų kontrolės, leidžiasi (nelabai ir sąmoningai) per bangas (Patinkat. (…) Gaivališkumu, jėga.). Toks atvirumas nelaikomas šiaip atvirumu, jis įskaitomas kaip viliojimas, tad atsiranda azartas ir tikslas, ir čia skirtingi požiūriai neprikišamai parodyti visu gražumu. Dar įdomu tai, kad naivumas (prilyginčiau nesuterštumui) neretai ir gelbsti.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-09-30 21:47:23

Puiku... tas gaivalingos jūros vaizdas

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2014-09-30 20:29:18

Lengvai, smagiai. Keista tik, kad vos galėjusi atistoti nuo staliuko - stryktelėjo į autobusą. Bet reikalui prispyrus - visada jėgų atsiranda :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-09-30 12:15:54

Blyksnis jaunystės... miela pabūti šalia.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2014-09-30 11:53:51

privertė nusišypsoti. naivi man pasirodė pana.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-09-30 09:40:11

Tiesiog filmas apie vasaros romaną. Gerai, kad tuo metu ne tik būsimos studentės buvo naivios, bet ir Jupiteris buvo ne jautis...