← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/75122

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-07-28 14:15:18

Sunki sudėtingo gyvenimo pradžia, kai jautiesi it prisukama beždžionėlė... Laukiu tęsinio.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-07-27 20:08:58

Skaitant apie santykius apima slogus jausmas – kodėl net suprasdamas, kad kitas meluoja, arba jausdamas, kad juo negražiai manipuliuoja, žmogus leidžiasi, kad tai vyktų? Turbūt bandydamas neaštrinti situacijos... Toks valdymasis, kuris dalinai atrodo kaip gera būdo savybė, reikalauja daug jėgų ir prasmingas nebent patirčiai, bet tai paaiškėja vėliau...
Dalyviams galima padėkoti už tai, kad jie virto pilnakraujais charakteriais. 

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2014-07-27 08:12:05

Gera pasinerti į vaizdingą pasakojimą, net viskas aplink užsimiršta. Juk ne mano išgyventa tai, bet tiek daug karčių lašų- panašių ir pas mane būta. Skaitau ir pinu kasą. Kažkas daugelio gyvenimuose susisieja. Gal laiminga , ar nelaiminga santuokos pabaiga? Ačiū Jums, Dalija. Kaip jūra skalauja bangom jūsų žodžiai...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2014-07-27 06:29:37

Ir  niekam nieko nepasakę, nepastebėti išėjom.
Dabar  jau pastebėti,  dabar   jau, kaip pagal  Paulių. Š.
Snukis  ne  medinis, 
kaip  matai - nedužo,
bet ir  ne  medinis
atsirūgs rupūžėms..

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-07-27 06:22:26

Keletas štrichų iškalba visa kita..Dešrelės, anytos patikra, dovanota beždžionėlė...Emocija tik viena kita ironiška pastabėle ištrūksta, bet kaip dirgina užspausta emocija!.. Noriu dar..