← Atgal

Felicija Ivanauskienė UŽRAŠAI

Sukurta: 2015-01-30 06:57:42

Golemo karalystė

G. Mažeikis. Kas įkvepia sąžiningus idiotus?
http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/g-mazeikis-kas-ikvepia-saziningus-idiotus.d?id=67008270
 
Šiuolaikinio karo humanitarai-technologai analizuoja komunikacinius memus, kitus kognityvinius-emocinius operatorius, pritaiko juos įtikinėjimo ar informacinio karo tikslais: „rašo maginius raštelius ir spraudžia juos molinukams į alsavimą”.

Tuo pačiu humanitarai-technologai, dirbantys „kunigaikščiui“ , …  užtikrina tokius sąmoningumo pokyčius, kuriuos galime palyginti su masinio žmonių pakeitimo ginklu. Masinio pakeitimo ginklai yra laikomi tikrovės pakeitimo technologijomis…  Naujieji-opričnikai yra kitas mažųjų golemų vardas…  „sąžiningi idiotai“ seka tokiu technologų parengtu pasakojimu, kuris atrodo kaip beveik tikras, kaip beveik kilęs iš jų pačių gyvenimo, tik štai, ne jų pačių sugalvotas, o atneštas vilties žiburio. Tada svetima ideologija, kitų sukurta istorija, įkvepiantys ir tariamus sparnus suteikiantys žodžiai prikelia beveik molinius žmones triumfo žygiui.

Pakeistinio mąstymo, naujos kalbos ir įpirštų idealų žmonės, visiškai tikintys tuo, ką rodo, ką girdi iš panašiai šnekančių ir, atrodo, ką „patys“ galvoja, imasi kurti naują pasaulį, kurio kilčiai negaila nei žmonių gyvybių, nei civilizacijos pasiekimų, nei socialinės gerovės.

Socialiai ir kultūriškai nepatenkintas ir nelaimingas protas, tuščia dvasia yra imli maginiam rašteliui: „štai jums tiesa ir štai jums priemonė, keiskite pasaulį!“… Naujasis pakeistinis mąstymas veržiasi įsikūnyti, pavirsti daiktais ir santykiais, jam reikia priemonių, technikos, vaizdų ir ginklų ... 

Taip gimsta Golemo karalystės.

(Golemas -  pagal viduramžių žydų padavimą – žmogaus pavidalo monstras, sukurtas iš molio ar kitos medžiagos magiškų užkeikimų būdu. Labiausiai paplitusi legenda apie golemą, kurį sutvėre Prahos rabinas Liva ben Becalelis (Maharal) (1512-1609).
 

Sukurta: 2015-01-28 17:28:52

Temidė

“Turite teisę tylėti. Viskas, ką pasakysite, gali būti ir bus panaudota prieš jus”, - girdžiu.
“Turite teisę kalbėti. Viskas, ką pasakyti, gali būti ir bus panaudota jūsų teisėms apginti”, -
svajoju.  
Pasvajok.
Aklą vedžioja kas nori.
 

Sukurta: 2015-01-26 09:12:40

Apie teisius, teisesnius ir teisiausius

Gintautas Mažeikis. Gulagas mumyse: šunžmogių ugdymas ir jų priežiūra.

 (http://www.delfi.lt/news/ringas/abroad/g-mazeikis-gulagas-mumyse-sunzmoniu-ugdymas-ir-ju-prieziura.d?id=66988502#ixzz3PuN0stfU)
 
 

Sukurta: 2015-01-25 09:07:34


Apie baobabus

Baobabai, kol dar neužaugę, būna mažiukai (Antoine de Sent-Exupery).
 

Sukurta: 2015-01-23 20:32:35


Meilės galia

Meilė gali viską. Net nemylėti.
 

Sukurta: 2015-01-21 20:35:47

Mylėk mane!

Yra du keliai šiam žmogiškajam poreikiui patenkinti.
Pirmasis - kurti gėrį, kuris prišauks meilę.
Antrasis, greitesnis, naudoti prievartą, ir "gauti" meilę.
Atleisk jiems, Viešpatie, nes jie nežino, ką gauna.
Nes gauna - baimę.
Baimė apsigyvena smurtaujančiame.
Užvaldo jį. Valdo jį.
Nutartis galutinė ir neskundžiama.

Sukurta: 2015-01-19 10:37:03

Tikra ir tariama

Matyti galima tik širdimi.
Kas tikra, nematoma akimis (pagal Antoine de Saint-Exupery).
 

Sukurta: 2015-01-18 12:57:23

https://www.youtube.com/watch?v=JiY133ESCYg

Sukurta: 2015-01-17 09:03:55


Телевидение – преступная организация, из-за которой мы теряем уже не первое поколение! У молодых, выросших с Интернетом и телевидением, нет своего мировоззрения, поскольку оно формируется хорошими книгами и хорошим кино!.. Не понимаю: как можно не читать  литературу? Чем выше культура - тем выше нравственность. Безнравственное общество обречено на исчезновение (академик Сергей Лихачев).
 

Sukurta: 2015-01-13 09:04:09

"Civilizacija – bjaurėjimasis vulgarybe ir primityvumu.
Arba tas žodis nereiškia nieko".

N. Vasiliauskaitė. Kodėl nereikia būti Šarliu
http://www.delfi.lt/news/ringas/abroad/n-vasiliauskaite-kodel-nereikia-buti-sarliu.d?id=66874982#ixzz3OgGphkxz