← Atgal

ančių virkdytoja UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-03-09 19:45:05

šiandien nervuota.
greičiau prie anatomijos.
Darvino evoliucija denatūruoja mano smegenų ląsteles. Kava ir bulius raudonas. Uuu . Dar reikia ruoštis kalbėjimo įskaitai ? ŽINIASKLAIDA ?
feee, greičiau į Afriką . Kiek čia 4mėn ? ir pusmečio šiluma. Šalin malerinius plazmodžius ir daugiau šokių.
Šiandien šokome tango. prasta šokėja /me, kad mane kur.
O namie niekur nėra. Mūsų namai-blogis. Kiekvieną 5dienį visi visur kitur.

Sukurta: 2005-12-22 14:37:50

Vyrų evoliucija 'vimas


Meškeriotojų patinai daug mažesni už pateles<...>Užaugę jie pradeda svajoti apie draugę ir leidžiasi jos ieškoti. Iš meilės būsimąjai žmonai meškeriotojai visiškai netenka apetito<...> Tačiau jie nieko į burną neiima ir, jei nesuranda patelės anksčiau, nei sunaudoja visas poodinių reibalų atsargas , žūva iš bado.
<...> meškeriotojai retos po vieną gyvenančios žuvys. <...> patinas labai bijo netekti draugės, todėl, negaišdamas laiko, įsikimba dantimis jai į kurią nors minkštą vietą ir taip lieka kaboti ant savo žmonos. Ilgainiui jie priauga prie patelės <...> todėl intensyviai funkcionuoja tik sėklidės. Visa kas būtiniausia, - O2 ir maisto medžiagas- vyras gauna iš patelės su krauju.

Borisas Sergejevas ,,Įdomioji fiziologija''

Sukurta: 2005-12-13 18:55:47

Viskas. Vyr.g. padarams stop. Jie gi nežmonės ; ))) nors ne tokie sukti. Bet bio mokytojai prieštaraučiau, tik prajuokino klasiokas .. ,-Iš ko rašome kontrolinį ? - iš 7 skyriaus. - Moteris' : ) čia ne manęs klausė bet vis tiek ; O

Sukurta: 2005-12-06 19:51:01

Nelabai gerai, kad vietoj rimtų anatomijos , ar plazmolizių mokymųsi , sėdžiu šitoje svetainėje : ' O (

Sukurta: 2005-12-06 14:20:57

Apkramtytos erdvės, slepia ištirpusias apkalbas ir pagiežas. Visos sekrecijos nevyksta iki 0. Viskas fagocituojama tyliai tyliai. Niekad negalima leisti, kad tave kaip atskirą organizmą pasiviliotų kuri nors terpė.

Sukurta: 2005-12-04 11:43:28

Vaidenasi?
Ša...
Vaidina ?
O taip čia netikrai,
Čia dirbtinai.

Plaukus į šoną,
Aksesuarus prie nosies.
Ne savo, ne savo.
O jų.

Kiekvieną kartą toks elgesys,
Paprastumo, ne prastumo.
Nesudarys.

Tikslas didžiulis.
Prošvaisčių nulis.
Kiekvieną kartą bandau.

Sukurta: 2005-12-04 11:41:45

Kartais visus minčių žingsnius, būtų galima suspausti ir trinti. Grįžti ir vėl naujus kurti, bet tai tik galimų variantų sumažinimas. Kas geriau- niekad nežinosi. O save prievartauti visada malonu, tik ar supranti, kad tai - jau žengtas žingsnis ?

Sukurta: 2005-12-03 16:20:44

Jei bandai susirasti naują erdvę, niekad negalėsi jos nelyginti su senąja.