← Atgal

Ferrfrost UŽRAŠAI

Sukurta: 2009-09-01 15:46:07

Liaukitės nerimauti dėl rytojaus bėdų, nes jūs nežinote, kokia bus toji diena. Rytojus išauš, o jūsų gali jau nebebūti, vadinasi jūs jaudinsitės dėl pasaulio, kuris nėra jūsų.(Babilono Talmudas)

Sukurta: 2009-09-01 15:40:12

Kad aš tik žmogus, anaiptol nėra nesekmės pripažinimas, tai - nuostabus teiginys. Mes turime sužinoti, kaip veikia mūsų smegenys, kad kuo geriausiai išnaudotume savo nepaprastas galimybęs.(36pusl.)

Toni Buzan Iš knygos. "Mokykimės mąstyti. Pažangiausi mąstymo ir mokumosi būdai.

Sukurta: 2009-08-29 23:47:22

Tustybes apakinti...

Vidinis, arba subjektyvusis, tu blogybiu antagonizmas kyla is to, kad kiekvienas zmogus yra vienaip jautrus vieniems ir visiskai kitaip kitiems dalykams, ir tai priklauso nuo dvasiniu galiu. Kaip tik bukas protas visiuomet eina koja kojon su jausmu saltumu ir jautrumo stoka: sios savybes daro zmogu ne toki opu visokiems ir ivairaus stiprumo isgyvenimams bei rupesciams; bet ,antra vertus ,ne kas kitas, o bukas protas kuria ta dvasios tustybe, kuri neuskaiciuojamai daugybei zmoniu tesiog ant kaktos parasyta ir kiekvienam zingsny isplaukia i pavirsiu nuolatiniu demesiu visiems, net patiems menkiausiams isorio pasaulio ivykiams; bukas protas ir yra tikrasis nuobudulio saltinis, jis vis iesko isoriniu paskatu, kad bent kuo nors isjudintu dvasia ir jausmus. Kaip tik toji dvasine tustybe pirmiausia ir vercia vaikytis kompaniju, geisti issiblaskymo ir malonumu, gyventi prabangiai, o tai vel skatina islaiduma ir daugeli istumia i skurda.
(Arthur Schopenhauer. ,,Gyvenimo isminties aforizmai")

Sukurta: 2009-08-26 14:59:40

Rytų kultūra padeda žmogui atsiriboti nuo išorinio pasaulio banalybių ir daugumos kančių "be reikalo" priežasčių.

Sukurta: 2009-08-21 18:22:39

Šiek tiek feministinių perliukų moterims;)

Išgamos ir keistuoliai turėtų likti cirke, o ne gyventi tavo namuose.

Gyvenimas ir taip sunkus net nesidalijant jo su "sunkiu" žmogumi.

Vyrai elgiasi stebėtinai nelogiškai: tvirtina, kad visos moterys vienodos, bet nuolat vieną pakeičia į kitą.

Kai kurie vyrai, kaip viešieji tualetai - tik ir laukia naujų subinių.

Kas bendro tarp vyro ir pomidoro? Pomidorai subręsta.

Yra daugiau nei 10 feminizmo rūšių, o dauguma žino tik vieną rūšį. Mažai kas žino, kad yra ir vyrų feministų, ir kad feminizmas plati sąvoka.

Sukurta: 2009-08-09 21:55:28

Seniau būvo grožis, tyra raiška - dabar beliko tik tuščių, beprasmių žodžių praraja...

Sukurta: 2009-07-28 16:51:48

Остановись пока не поздно
Я падаю вниз за тобой...

Sukurta: 2009-07-27 15:41:59

.
Dauguma zmoniu nori pasirodyti tokie kokie neesa, nes bega nuo saves ar nori is saves kazka pasirodyti, bet realiai niekam to nereikia ir saldzios nuotraukos, visokios olialia "mergaites" k, b, prst, rupi tik tusciom galvom.


Sis pastebejimas, gal sentencisko poziurio, bet gime beskaitant mano mylimo autoriaus ese. Megstu gerus ir prasmingus kurinius, kurie suteikia apmastymo ir nauju minciu.

Sukurta: 2009-07-23 15:45:28

Mirtis tera mokestis uz gyvenima...