← Atgal

Haiku konkursas (Kukai) – Viduržiemio tyloje 2024

Haiku konkursas (Kukai) – Viduržiemio tyloje 2024

Ramunės Vakarės nuotr.

2024-01-07 10:21:46

Kviečiame dalyvauti haiku konkurse (Kukai) – Viduržiemio tyloje 2024.

Konkursas–žaidimas, japonų kalba vadinamas Kukai, verčiamas kaip haiku poetų su(si)būrimas ar haiku laikas, kada poetai susirenka pasidalinti ir įvertinti vieni kitų darbus. Įprastai tokiuose susibūrimuose pateikiama konkreti tema, pagal kurią poetai rašo haiku nenurodant autorystės. Tada dalyviai anonimiškai balsuoja už savo mėgstamiausius eilėraščius, o rezultatai atskleidžiami renginio pabaigoje.

Kukai susibūrimas – tai būdas poetams bendrauti vieniems su kitais, tobulinti savo įgūdžius ir mėgautis japonų poezijos tradicija.

Konkurso tema: „Žiema“.
Kūrinių skelbimo vieta: zaliazole.lt — Naujas kūrinys — Kategorija — Konkursai > Haiku konkursas – Viduržiemio tyloje 2024
Konkurso laikas: 2024 01 08 — 02 17.

Konkurso eiga ir taisyklės:

♦ Galima pateikti iki trijų haiku, kurie turi būti nauji ir niekur kitur neskelbti,
nuo 2024 m. sausio 8 d. iki sausio 31 d. (imtinai).
♦ Haiku skiemenų skaičius nėra griežtai nustatytas.
♦ Konkurso kūriniai neredaguojami ir netrinami.
♦ Iki konkurso rezultatų paskelbimo autorių slapyvardžiai lieka nematomi.
♦ Konkursinių darbų vertinimas vyks balsuojant elektroniniu paštu.
♦ Vertinime dalyvauja tik paskelbę savąjį haiku.
Balsavimas vyks nuo vasario 2 d. iki vasario 14 d. (imtinai).

Balsavimo taisyklės:

♦ Pasibaigus konkursinių darbų skelbimo laikui, pateikti haiku bus suvesti į sąrašą, kuris bus išsiųstas balsavimui elektroniniu paštu asmeniškai kiekvienam iš konkurso dalyvių.
♦ Siųsti savo balsus už pasirinktus haiku (išskyrus savo) el. adresu goda_evans@yahoo.com
♦ Temos eilutėje įrašyti „balsavimas“, el. pašto laukelyje nurodyti savo slapyvardį (vardą, pavardę).
♦ Balsavimui turėsite 6 taškus iš viso. Savo balsus siųsti pagal šią schemą, nurodant haiku teksto numerį. Pvz.:

haiku #x – 3 taškai
haiku #y – 2 taškai
haiku #z – 1 taškas

♦ Nebalsavusiųjų haiku nebus įvertintas.

Rezultatai:

♦ Konkurso rezultatai bus skelbiami ne vėliau kaip iki 2022 m. vasario 17 d.
♦ Pirmiems trims haiku autoriams / - ėms bus išsiųsti prizai.

*  *  *
Apie tai, ką yra svarbu žinoti prieš rašant haiku galima rasti:
Besidomintiems haiku
HAIKU DIRBTUVĖS. 2021 m. - Palangos kurorto muziejus | Facebook

Įdomių įžvalgų su haiku viduržiemio tyloje ir geriausios sėkmės visiems dalyvaujantiems konkurse!

Haiku konkurso kuratorė Goda V. Bendoraitienė (Goda)

 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2024-02-01 06:59:17

Atėjo laikas balsavimui. Visi konkurso dalyviai, laukite konkursinių darbų sąrašo savo el. pašte.
Savuosius balsus siųsti taip pat el. paštu.
Balsavimas vyks nuo vasario 2 d. iki vasario 14 d. (imtinai).
 

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2024-01-22 16:11:40

Norėčiau atkreipti naujai prisiregistravusiųjų autorių dėmesį. Konkursinius darbus siunčiame ne Naujienų komentarų vietoje, bet iš savo anketos:
 Naujas kūrinys — Kategorija — Konkursai > Haiku konkursas – Viduržiemio tyloje 2024 

Konkursiniai darbai kol kas turi likti nematomi.

Vartotojas (-a): Ra Neferet

Sukurta: 2024-01-22 14:32:43

snaigulių tirpsmas
ant karštų lūpų
saldu iki pakinklių

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2024-01-14 00:01:13

Primenu haiku konkurso taisykles.
Kol kas (iki sausio 31d.) konkursui pateikiame darbus nenurodant autorystės ne tik kūrinių kategorijoje, bet ir komentaruose. Po to, visi konkursiniai darbai (taip pat nenurodant autorystės) bus suvesti į sąrašą ir  išsiųsti visiems konkurso dalyviams balsavimui. Tik konkurso pabaigoje bus atskelista autorystė kartu su rezultatų paskelbimu.

Konkursui siųsti po vieną haiku per dieną.