← Atgal

POEZIJOS KONKURSAS HAIKU PALANGAI 2020

2020-01-24 12:53:04

POEZIJOS KONKURSO  HAIKU PALANGAI 2020
TAISYKLĖS
 
Konkurso temos:

1. Mano kraštas prie jūros;
2. Vanduo.                             

I. Konkurso tikslai

1. Kūrybiškai skleisti žinią apie Palangą ir Šventąją;
2. Puoselėti meninio žodžio suvokimą; 
3. Ugdyti ir skatinti kūrybiškumą.

II. Konkurso sąlygos

1. Konkursui haiku siunčiami iki 2020 m. kovo 12 d.
2. Konkurse dalyvauti gali visi, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos.  Palangos kurorto muziejaus darbuotojų ir jų šeimos narių pateikti haiku gali būti viešinami, bet prizais neapdovanojami.
3. Vienas autorius gali pateikti nuo 1-5 anksčiau niekur neskelbtus haiku.
4. Haiku pateikiami be pavadinimo.
5. Pateikiant klasikinės formos haiku, būtina išlaikyti 3 eilučių 5-7-5 skiemenų intervalą. Pateikiant šiuolaikinės formos haiku, būtina išlaikyti 3 eilučių formą.
6. Vienas autorius gali pateikti abiejų formų 1-5 haiku.
7. Autoriai skirstomi į tris amžiaus grupes: 

a. jaunesnis mokyklinis amžius (iki 8 kl.); 
b. vyresnis mokyklinis amžius (9-12 kl., 1-4 gimnazijos klasė);
c. suaugusieji. 

8. Rengėjai turi teisę viešai naudoti pateiktus haiku.
9. Haiku siųsti el. paštu haiku.konkursas@gmail.com  arba atnešti į Palangos kurorto muziejų                      
(Birutės al. 34A) užklijuotame voke, arba siųsti paštu adresu: Konkursas „Haiku Palangai 2019“ Palangos kurorto muziejus Birutės al. 34A,  Palanga, LT-00135. Siunčiant haiku būtina nurodyti: AUTORIAUS VARDĄ IR PAVARDĘ, AMŽIŲ, GYVENAMĄJĄ VIETĄ, TELEFONO NUMERĮ, EL. PAŠTO ADRESĄ. (Viešinama nebus išskyrus vardą ir pavardę.)     
10. Trys geriausi kiekvienos grupės haiku apdovanojami. Numatomi papildomi prizai.  Autorių apdovanojimas numatomas balandžio 4 d. 14 val. (apdovanojimo data gali keistis).    
Konkurso taisyklės skelbiamos Palangos kurorto muziejaus Facebook paskyroje, spaudoje ir kt.

III. Vertinimo kriterijai

1. Savita, originali temos interpretacija.
2. Sustabdyto momento, netikėtumo atskleidimas. 
3. Vaizdo ir emocijos dermė. 

IV. Vertinimo komisija

Komisijos pirmininkė – Elena Karnauskaitė, poetė, eseistė. 
Nariai – Livija Grajauskienė, Lietuvos žurnalistų sąjungos narė, žurnalistė,              
Rolandas Rastauskas, poetas, eseistas, dramaturgas, vertėjas,              
Lietuvos nacionalinė kultūros ir meno premijos laureatas.

Konkurso rengėjas – Palangos kurorto muziejus Kontaktinis asmuo – Audronė Levickytė-Bumbulienė, kultūros projektų vadybininkė, tel. nr.: 8 460 30631.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2020-01-28 11:25:16

Taip, galima siųsti daugiausiai 5 haiku, nepriklausomai nuo formos, kaip patikslino konkurso organizatoriai.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2020-01-26 16:00:41

Manau, kad iš viso 5. 

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2020-01-24 22:06:50

6. Vienas autorius gali pateikti abiejų formų 1-5 haiku.
Tikriausiai 10:  klasikinės formos 1-5 haiku ir šiuolaikinės formos 1-5 haiku.

Vartotojas (-a): Godis

Sukurta: 2020-01-24 19:28:58

 Suabejojau: Daugiausia iš viso 5 ar 10 haiku?