← Atgal

Konkurso ,,Žydinčios vyšnios šakelė 2017” rezultatai

Konkurso ,,Žydinčios vyšnios šakelė 2017” rezultatai

2017-05-16 14:52:18

Laureatė - Lina Buividavičiūtė (paguodos giesmė) „Knygnešys“.
 
Jaunoji poetė - Guoda Taraškevičiūtė „Paskutinis kepalėlis“
 
Diplomantės – 
Jūratė Norvaišienė (saulėlydis) „Aš sugrįšiu...“
Liongina Bučelytė (velnias) „Kaimiečio monologai“
Dalia Petkevičienė (dobilė) Pakalnučių bažnyčioje skamba varpai...
Sveikiname!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2017-06-22 12:42:35

Uch! Išdykėliai...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2017-06-14 08:55:44

na ir įsibėgėjo šių metų birželio lietus- lyja ir lyja, koktu darosi nuo jo barbenimų, nesinori jokių ,,party", kad ir lietuviškų...Ačiū gerb Indausai už organizuojamą puotą, bet nedalyvausiu - padedu TAŠKĄ

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-06-11 16:09:45

Olialia.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2017-06-09 14:37:02

Prašyčiau, gerbiamieji, daugiau kraujo, kraujo...Ir negailėkit žodžių. Pageidaučiau, stipresnių, netradicinių. Raginčiau į puotą ir daugiau poetų. Pasidžiaugsim vieni kitais, patampysim artimui savo už skvernelių (nosių, ūsų, barzdų, kasų, dar kai ko...). Bus smagus lietuviškas party.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-06-08 11:36:42

Kas dar nepatiko poniai? Neužvesdinėkit, aš Jus įspėjau ir Jūsų prašiau asmeninėse žinutėse. Pati pradėjot, patylėtumėt geriau. Pilnaties poveikis ar dar kas nors? Jei neskanu, tai išspjaukit. Neskanu, tai nepradėkite ragauti. Neskanu, tai apskritai nežiūrėkite į tą pusę. Nurodinės dar man kažkas kaip man rašyti ir ką rašyti, kam ką komentuoti ir kaip komentuoti. Kas čia tokia esat? Neįsijauskit į rolę, čia jau ne vienas (a) skundėsi tamstos priekabiavimu. Berods, atsiprašiau. Gal ranką pabučiuoti? Įsibėgėjau jau...Nusiraminkit ir toliau rašykit, nes žiauriai nemėgstu pamokslų. Kai man jų reikia - einu į bažnyčią.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2017-06-08 01:20:09

tikrai neskanu, kai žmogus paklysta ž žolėje -
pasišaipyti tinka žinutės, o ne komentarai naujienose

Vartotojas (-a): Skirgailietis

Sukurta: 2017-06-06 22:07:34

Knygnešių laikais - knygnešiais nevadino, nes jie nešiojo elementorius, kantičkas ir dar kalendorius.
O kur čia tarmiškumas - pavadinimuose nesimato? O kaip ten su dalyvavimu? Nejaugi tik penkios moteraitės? Prastas konkursas ar gal organizatoriai susipykę su matematika ir taktu? Fui... neskanu...  

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-06-06 02:18:32

Prašau atleisti gerb. Herberą už pasišaipymą. Ateityje iš šios autorės pasistengsiu tikrai nesišaipyti. Ji teisi – esu išpopintas moterų dėmesio, todėl, jei galite, moterys, manęs nekomentuokite, o vyrai ir taip nekomentuoja, nes čia jų per daug mažai ir ne visi mane mėgsta :( Ar gerai parašiau?

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-31 15:37:54

Panele Herbera. Visų pirma –išmokite skaityti tarp eilučių. Šiuo atveju du „asai“ nesusidūrė nei kaktomis, nei ragais, nei dar kuo, jie padiskutavo ir pritarė vienas kitam. Antra – kaip lietus „popinamas“ ne todėl, kad jis yra „kaip lietus“ ir deda savo nuotrauką ar pasveikina moteris su šventėmis. Veikiausiai jį komentuoja dėl kitos priežasties. Jeigu jos Jūs nematote, tai nepopinkit, niekas neprašo. Garbės žodis. Tokiu atveju „beribiai“ komentarai, kurie telpa ant vienos rankos pirštų, taps ribotais. Beje, Jūs juk nesivarginate manęs niekada popinti, kadangi mano lygis žemesnis, tai nėra ko nė terliotis su tokiais. Rašykite, rašykite, rašykite, Jūs juk tai ir darote. Ir skirkite rašymą nuo kūrybos, kaip ir asus nuo ąsos. Antras žodis su nosine ir moteriškos giminės, bet juk Jūs ir to nesuprasite... :)))

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2017-05-25 17:52:02

O, vėl žiežirbos... Visiems - sveikinimai!

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2017-05-25 12:21:52

Sveikiname nugalėtojus

P.S. du ,,asai" susidūrė kaktomis..Gražu, kad L Indausas padėjo tašką ginčui, juk Lietus Ž.Žolėje moterų beribiais komentarais yra išpopintas

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2017-05-19 18:03:13

coca cola - globalizacijos  ir neoliberalizmo produktas. Būk tautiškas.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-19 17:50:56

Kadangi padariau 10 pritūpimų, išgėriau coca colos (alaus nemėgstu), tai dabar ramus, kaip Maironio paminklas prie Kauno rotušės. Weido žurnalo reitingų lygį nei tu, nei aš nepasieksim – galima arba perspjaut, arba nekreipt dėmesio, nes vis tiek nesuprasim. Tai turi ryšį su mano praeitu komentaru. 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2017-05-19 17:11:41

Nu kų aš, kaimo mokytojas, galiu bepridurti... Bet tarp eilučių nenoru skaityti bo ir taip per savaity prisiskaitau idant galėtau atitikti Weido (žurnalas idiotiškas toks) reitingų lygį... O šiaip, nusiraminkim ir išgerkim taikaus alaus (kiekvienas savo ir už savo skatikus), nes savaitgaliai priklauso mums, nes ,ačiū Dievui, gyvenam laisvoj demokratiškoj Valstybėj, tik gaila, kad ją valdo pridurkai...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-19 16:57:40

Kaip istorikas turėtumei žinoti, kad ir Jėzus, ir Konfucijus buvo moralistai, jie nusivylė žmonių morale. Norėdami atversti žmones į doros kelią, jie panaudojo man nepriimtinus metodus. Vienas leidosi kalamas prie kryžiaus, kitas - pabėgo į kalnus, nors, būdamas valdovo artimiausiu patarėju, galėjo smarkiai įtakoti jo valdymo metodus. Abu norėjo lygių teisių neatsižvelgiant į žmogaus statusą (viena iš doktrinų, jei taip galima pasakyti, kalbu apibendrintai). Paradoksalu, mažai tikėtina, bet faktas, kad to paties norėjo ir Marksas. Vėlgi kalbu plačiąja prasme. Jo pasekėjas Leninas aiškiai nukrypo nuo marksistinių idėjų, tačiau bent jau padarė tai, ką buvo sugalvojęs padaryti. Jis nesiaukojo ir nebėgo, jis darė. Nesvarbu kokiomis priemonėmis. Kaip bevartytum, bet valingas žmogus buvo, savo charizmą išnaudojo šimtu procentų. Skaityk tarp eilučių ir suprasi ką norėjau pasakyti.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2017-05-19 16:14:17

Nemanau, kad Girininkas  norėjo palazdavoti Lietų - kaip tik, manau, atvirkščiai: jis pritaria ir norėjo pasakyti, kad lietaus komentarai į "dešimtuką"... na ir kodėl mes visur įžvelgiam negatyvą? Klausimas retorinis, taigi atsakymas man nebūtinas...P.S. Dėl visko kito - pritariu kaip lietui kaip Jėzui ar Konfucijui. 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-19 15:34:24

Be galo šmaikštu. Kitąsyk palazdavokit arklį, jo galva didesnė. Ir ne tik galva... Kaip matau, jei pagrindi savo nuomonę, tai atsiranda šmaikštuolių, kurie šiaip jau su komentarais nelabai reiškiasi, kaip ir su kūriniais, tačiau svetimus komentarus išvarto pagal savo supratimą Tfu...
Geriau, suprantama, parašyti „Sveikinu, labai patiko“ arba „Puikiai, labai gražu“. Tiek teužtenka fantazijos... Taip ir darysim.

Vartotojas (-a): Girinukas Mi

Sukurta: 2017-05-19 08:28:15

Konkurso komisijai žūtbūt trūksta lietaus!

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-18 00:33:02

Ak, tiesa, dar yra ketvirtas, labai svarbus faktorius. Eilėmis arba patikiu, arba ne. Jausmo išraiška. Kartais eilės gali būti parašytos, švelniai tariant, labai negrabiai. Tačiau juste junti tą nuoširdumą ir jausmo pulsaciją. Galima parašyti techniškai idealiai, bet nejausiu nieko – silikonas... :( Galima privaryti krūvas metaforų ir kas iš to?
Kita vertus, yra vienas dalykas, kas eilėms suteikia irgi jausminį pagrindą - jų forma, pati eilėdara. Tai labai susiję, nes eilutės skiemenų skaičius, ritmika, žodžių žaismas ir panašūs dalykai gali priduoti tam jausmui dar didesnį poveikį. Bet aš jau per daug įsibėgėjau su lekcijomis, juolab nesu poetas, o šiaip mėgėjas, teoretikas, jei norit... 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-05-18 00:23:34

Sveikinu laimėtojus. Kūriniai tikrai geri.
Bet, kaip visada, turiu ir savo nuomonę (nenuginčijamą :) ).
Prozoje nesu vertintojas. Taip, perskaičiau ir patiko. Talentingai parašyta, platus žodynas ir t. t. ir pan.
Man eilės labiau limpa... Pagirsiu darsyk visus (as), bet išskirsiu velniškai patikusį Velnio kūrinį. Kodėl? Aš ne vertintojų komisijos narys, tačiau eilėms turiu savus kriterijus ir juos susumavęs matau vidurkį. Minties vientisumas (palyginimas labai paprastas - jei kalbi apie ratus, tai batai tiks nebent rimui), žodžių įvairovė (sąlyginis faktorius, gali būti forma, kada specialiai žodžiai kartojami, bet kalbu apskritai, nes visos žvaigždės, lašai, debesys ir panašūs dalykai jau įsiėdė, nors ir pats esu jų valioje :( ), rimas bei ritmas, t. y. atlikimo technika (ji čia ideali, mokykitės kaip reikia RIMUOTAS eiles rašyti). Na, o dėl tematikos, tai tikrai ne mano daržas, sakau, aš ne komisijos narys.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2017-05-17 15:50:13

Ačiū už sveikinimus.
Visi eilėraščiai čia, bet dar neotkoduoti kažkodėl.... 

http://zaliazole.lt/kategorijos/234

Vartotojas (-a): Girinukas Mi

Sukurta: 2017-05-17 12:12:42

Sveikinimai nuskynusiems laurus. Norėjau paskaityti jų eilėraščius. Neradau. Negi ištrynėt?