← Atgal

Uždekime žvakelę Alfredui Girdziušui

Uždekime žvakelę Alfredui Girdziušui

Alfredo Girdziušo portretas (siuvinėjo Ramunė Vakarė)

2015-03-19 11:37:21

Mus pasiekė liūdna žinia: mirė žurnalistas fotomenininkas Alfredas Girdziušas (1946 06 05—2015 03 18). ŽŽ Galfredas.
Užuojauta velionio šeimai ir artimiesiems.
Būrelis ŽŽ žmonių, dalyvavusių pernai kūrybinėje stovykloje Mosėdyje, bendraudami su Alfredu patyrėme kuo puikiausių įspūdžių. Jis kartu keliavo po Mosėdžio apylinkes, vakarojo prie laužo, patarinėjo fotografuojantiems, skaitė savo kūrybą, šmaikštavo... Alfredo paprastumas, mokėjimas bendrauti, atidumas meno žmonėms, paskata jiems padėti, patarti... Tokį jį ir prisiminsime. Uždekime žvakelę Alfredo Girdziušo atminimui ir pavartykime jo dovanotas mums stovyklos nuotraukas.
 
Informacija
 
Su dideliu liūdesiu pranešame, kad kovo 18 d. po sunkios ligos užgeso Alfredo Girdziušo gyvybės ugnelė.
Velionio kūnas bus kremuotas.
Kovo 21 d. Vilniaus Palaimintojo Jurgio Matulaičio bažnyčioje 10 val. vyks Šv. Mišios,
10.30 val. – atsisveikinimas,
12 val. – išlydėjimas į amžinojo poilsio vietą.
Prašytume a. a. Alfredą nuoširdžiai pagerbti baltu gėlės žiedu ir gražiu prisiminimu.

Žmona Aušra, sūnus Pijus ir dukra Ūla
 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-03-20 21:12:24

Užuojauta. Nepažinojau, darbus mačiau. Talentingas žmogus buvo.

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2015-03-19 14:31:22

Sunku įsivaizduoti liūdnesnę naujieną. Koks linksmas, šmaikštus, tuo pačiu – ironiškas ir subtilus Alfredas buvo pas mus Mosėdyje, Šauklių „tundros" pakraštyje prie stovyklos laužo... atrodo, dar vakar. Kodėl toks neteisingas pasaulis TOKIEMS – geriausiems, šauniausiems, reikalingiausiems? Užuojauta artimiesiems. Nors per trumpą laiką artimu žmogum buvo tapęs ir man. Ko gero, ne tik man vienam. Rytoj ant mano darbo stalo Mosėdžio seniūnijoje nuo 10 val. degs žvakutė Alfredui...

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2015-03-19 12:11:16

Ačiū už gražias  linksmas akimirkas, nuoširdžius patarimus... Lai būna Jums lengva gimtosios žemelės smiltis.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2015-03-19 11:42:29

Žmogus išeina, o darbai lieka... Kokios puikios nuotraukos... Liūdna.