← Atgal

Svarbi informacija svetainės gyventojams

Svarbi informacija svetainės gyventojams

2013-09-22 11:16:53

Keletas patarimų

Jeigu esate prisiregistravę ankstenėje svetainėje, naujoje svetainėje turimas slaptažodis negalios. Spauskite PRISIJUNGTI > Pamiršau slaptažodį, įrašykite el. paštą, kuriuo registravotės į šią svetainę, ir slapyvardį. Prisijungimo slaptažodis Jums bus išsiųstas nurodytu el. pašto adresu.


Jeigu neprisimenate el. pašto, kuriuo registravotės prie ankstesnės versijos, galite jį sužinoti parašę administratoriui darjus01 el. paštu darjus.rackevic@gmail.com ir paklausę savo el. pašto. Nepamirškite laiške nurodyti savo slapyvardį!


Prisijungę prie naujos svetainės galėsite skelbti kūrinius, komentuoti, susirašinėti ir pan. Naujojoje svetainėje atidžiai perskaitykite Taisykles: jose rasite pakeitimų.
Jeigu naujoje svetainėje registruositės nauju vartotoju, Jūsų dabartinio vartotojo registracija bus ištrinta.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-12 22:52:36

O, čia normaliai, čia tai ko reikia. O foto gali būti ir apačioje - ne svarbiausias dalykas. Perbalsuoju - ištrinkit mano ankstesnį balsavimą :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-12 01:24:02

Gal ir nemerdi (o ko jūs taip norit, kad aš ten eičiau, taip pat sėkmungai galiu išeiti, tarkim, į DP?), tačiau esu tikras kaunietis, o kauniečiai, kaip žinote, labai konservatyvūs :) O tie laikini nepatogumai kažkodėl man tapo jau visai nelaikinais. Nežinau kaip pas jus, bet pas mane, „Mano kūriniai“ ir „Mėgstamiausi“ striginėjo, t.y. neatsidarė. Po to Darjušas sutvarkė, aš įkėliau eiles, bet po paskutinio svetainės atjungimo, jie ir vėl neatsidaro. Dabar Darjušas serga, ryt sutvarkys. Kai sutvarkys, tada gal ir eiles įkelsiu, kurių prirašiau per tą laiką visą glėbį. Ta, va, tokie ir nepatogumai. Ir tų nepatogumų daugiau, bet nenoriu nuolatos kartotis, nes toks įspūdis, kad man vienam dėl to blogai. Kada svetainė bus tokia kaip buvusi, tikrai aš nusiraminsiu ir, kaip įprasta, kas vakatą įkelsiu po eilėraštį, jei tik jį būsiu parašęs. Man anoji svetainė buvo miela, puiki ir t.t. Ar kada pasakiau, kad ji manęs netenkina? Nenoriu nieko daugiau – tegul gražina tai kas buvo ir bus tvarka. O dėl to, kad ji ne rusva, o geltona, kad logotipų prikabinėta, tai man galvos neskauda. Grožis yra subjektyvus dalykas, priprasiu ir bus gerai.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-10-11 16:11:36

Kaip Lietau, tikrai nenorėjau įžeisti, kad nemokate naudotis kompiuteriu, tik aš įskaičiau Jūsų mintis, kad svetainės pokyčiai sukėlė daug nepatogumų...
Mintis mano buvo, kad kuriančiam tai pati mažiausia problema, ne čia tai kitur, tad tikrai nenorėjau įžeisti.
Kiek žinau rašyk.lt atrodo ,kad nemerdi, bet gal aš klystu, nežinau...
Visos svetainės savaip kaprizingos...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-11 14:35:04

Kuomet tai rašiau, tikrai nebuvo žž google, ryte atsirado. Ir ką? Negaliu to viešai pasakyti? Man čia labai patinka, Regina. Beje, kitos internetinės svetainės beveik mirusios, čia nors šioks toks judesys yra, bet nenoriu, kad it žž toks likimas ištiktų :( Ir prie ko čia tobulėjimas, kompu pakankamai gerai moku naudotis. Tobulėti rašant - va, čia jau kitas dalykas.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-10-11 11:36:24

Nėra čia ko pergyventi kaip lietau, yra kitų svetainių, internetinis pasaulis begalinis :)
tačiau tiesa, jei paguglini, tikrai neiškrenta nei žalia nei nuvytusi žolė :), na jei paguglinsi nyką gal :), bet ar čia jau taip svarbu, galima spausdintis į lit. spaudą, tam juk yra ir ,,Literatūra ir menas'', ,, Šiaurės Atėnai'', ,,Kultūros barai'' ,, Nemunas'', ne tiek jau čia daug praradimų, o kur elektorinės knygos, tad savo kūrybai pateikti šimtai galimybių...
sėkmės kurti.

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2013-10-11 10:56:17

Viskas čia gerai, tik mums patiems reikia išmokti tobulėti. Ir ačiū, kas šį sunkų darbą  dėl mūsų padaro.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-10 13:56:50

Geras atsakymas, buvau gavęs panašų (labiau ironizuojantį nei paaiškinantį)  :))))  Deja, spaudžiu mano kūriniai, bet jie neatsidaaaaaaaro!

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-10 12:47:07

Čia vyr. moderatorės atsakymas į paskutinįjį mano komentarą, jei kam rūpi:
Prašome paspausti MANO KŪRINIAI, pamatysite, kiek kartų kuris kūrinys buvo atverstas. Ar skaitytas — tokio aiškiaregio nesukūrėm :)

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-10 12:00:00

O kodėl nebematyti, kiek kartų kūrinys buvo atverstas? Tai juk šį tą autoriui pasako. Pavyzdžiui, gal ir susilauki kelių komentarų, bet jei bendras skaitytojų skaičius tebuvo, sakysim, dešimt, paprastai darau išvadą, kad geriau tokių tekstų nebekelti, nes jie skaitytojų nedomina (tai liečia daugiausia tęstinius kūrinius).

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-10 11:55:20

O aš radau vieną labai gerą ir seniai lauktą pakeitimą - atvertus kūrinį dabar galima matyti "Santrauką", t.y. tą pastabą, paaiškinimą, kurį autorius parašo prieš kūrinį įkeldamas. Dar visai neblogai būtų, kad tai matytųsi, kai autoriaus namuose atsiverti jo kūrinių sąrašą. Na, bet svarbiausia, kad atsivertus kūrinį tai matoma.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-10 04:07:08

Jooooo. Visgi pasikeitimus matau. Bet ne į gerą pusę. Bandau įeiti į „Mano kūriniai“, bet neduoda. Žiūriu, kiek šiuo metu svetainėje yra vartotojų. O, pasirodo, kad po „Statistika“ jiems net vietos nepalikta, tokios informacijos ne tik nėra, bet, reikia suprasti, kad ir nebus. Vienžo, pailsėsiu kokį mėnesį, eiles dėsiu į „stalčiuką“, pažiūrėsiu kas čia pasikeis ir ar apskritai pasikeis. Sėkmės visiems.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-10 03:59:50

Ir dar. Jei jau aš ją radau tik po ilgesnių paieškų, tai reikia manyti, kad eilinis vartotojas šitos svetainės veikiausiai neras, na, nebent labai to norės. Ar tai todėl (kiek aš suprantu), kad perkelta į naują serverį ir žalia žolė arba zalia zole, kaip buvo anksčiau, neišmeta google, nes norint, kad ji atsidurtų pirmoje vietoje (kas irgi buvo anksčiau, o dabar - olialia zalia zole :))) ) reikia, kad ją aplankytų kuo daugiau vartotojų, t.y. pagal reitingą šis pavadinimas būtų pirmas iš kitų panašių? Tada ir vėl klausimas. Koks tikslas kelti kūrinius į svetainę, kurios neranda vartotojai?

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-10 03:47:48

Klausimas. Moderatoriams. Kas čia po paskutinio ir prieš paskutinio svetainės atsijungimo pasikeitė? Kiek žinau, perkelta į kitą serverį - taip lyg žadėjo. Dar pablankinta :))))) kūriniai, naujienos, galerija, diskusijos. Bus atsižvelgta į prašymus, reikalavimus, norus? Bus gražintos kitos buvusios ir reikalingos funkcijos, informacija, kūriniams tituliniame puslapyje skiriama derama vieta? Ar ir toliau gyvensime „Apklausų svetainėje“? Kodėl moderatoriai tyli ir nė vienas viešai to nepraneša. Pasakykit bent ką, paaiškinkit įkyriausiems. Ir kodėl google renkant zalia zole ar žalia žole nerandu svetainės?

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2013-10-04 15:12:43

jo,
jo,
nu jo,
visi komentuojantieji yra teisuoliai,
jo, paraštės: dešnė, kairė gali susiaurėti, geriau rulonas žiūrėsis,
yra vietos dar "trečiam" logotipui prie dviejų...
Nelabai KURINIAI, NAUJIENOS... "kaip blynai", nežinančiam atrodo, kad neveiksnūs (pakasynos)...
Pabandykite, ta rusvą spalvą, panašiau kaip į registruotis...

Nors dar šimtas kartų apdaila keisis...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-10-03 16:58:39

...norėčiau save įkalbėti, puiku... tačiau.
Rašyti lengviau, pasirinkimas yra.
Galerija nuotraukoms, nepriekaištinga.
Galėčiau nepriekaištauti, nes aš čia mažai būnu...
Pažiūrėkite kritiškai aplink tą visur esančią žalią žolę, kodėl ji supa iš visų kraštų, tai pirmas minusas, visa svetainė pakimba, jei žaluma turėtų neutralią žalią, dar pusė bėdos, dabar svoris visas ne į svetainės vidų (informaciją, kūrinius ir n. kitus), o į išorę, jei panaikintumėt aplink žalumą, svetainė vizualiai padidėtų, taptų solidesnė.
Dar ikonėlės, kodėl prie kiekvieno niko kvadratėlio ,,tabaluojasi'' autorių vardai, jie vėl be ryšio kibo ore, pirmiausia matome ikonėlę ,,žaliažolėlt.'', po to žvilgsnis jau į autorių, tačiau atrodo turėtų atvirkščiai, jei žmogus rašė, jis nenori, kad jo vardas tabaluotų už horizonto.
Jei mes norime puikios svetainės, neprikraukime margumo, ryškumo...saikingumas visur ir visada laimi.
Sėkmės kuriantiems, rašantiems :)
Pagarbiai
Regina

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-03 01:08:34

Gerbiu Jus. Bet tokiu atveju klausimas. Ar galima mylėti nuosavus namus, jei juose po kapitalinio remonto buvo paliktas kiauras stogas, kreivi langai ir girgždančios grindys? Mylėti vien todėl, kad tai yra tavo namai ir gyventi juose su iliuzija, kad jie tavo - nesvarbu, kad girgžda, šalta, kreiva? Gal pasakyti tam meistrui, kad pataisytų, nes vien to, kad tai tavo namai nepakanka, reikia dar ir patogių namų, šiltų namų, nes negaliu čia ilsėtis. Beje, tas darbas, į kurį raginat kibti, man ir yra poilsis.

Vartotojas (-a): daliuteisk

Sukurta: 2013-10-03 00:52:07

Kritikuoti lengviausia - patinka, nepatinka. Svetainės išvaizda ir patogumas, žinoma, svarbu, bet svarbiausias žodis priklauso mums, rašantiems, skaitantiems. Tai mes sukursim svetainę, užpildysim ją turiniu. Ir pamilsim arba ne.
Kviečiu į darbą.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2013-10-02 23:46:31

Aš kritikuoti irgi nenorėčiau... Ypač "žalios žolės" puslapio. Bet velnias.... Negi negalima buvo palikti seno puslapio stiliaus netgi ir atnaujinus? Toks jausmas, kad vienus namus sugriovė... Vis įsijungiu, tikiuosi, kad parašys, kad grįžta prie seno. Bet ne... Daugiau nebezirsiu, matau, kad kažkam čia patinka. O man ne. Tai turbūt tiek ir bebus čia tų apsilankymų... Gaila. Jaučiu praradimą. Nuoširdžiai.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-02 22:22:53

Kaip liudna, kad nuosirdus nuomones issakymas prilyginamas audros kelimui. Suprask - nedrisk kritikuoti! Tarytum visi tie, kurie issake savo mintis, butu bande tik savo savimeile patenkinti. Ir taip elgiames mes, kurie kasdien verkslename del valdzios nedemokratiskumo. Eina sau... Belieka virs logotipo parasyti: cia toleruojamos tik liaupses.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-02 21:41:39

Stas, o jums neatrodo, kad kalbate trafaretinėmis frazėmis. kurios tokios populiarios šioje svetainėje? Kuriate žymiai geriau... :)))))

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2013-10-02 19:21:07

Norisi padėkoti už i'netinės svetainės atnaujinimą (programavimo požiūriu tai kaip ir sukūrimą iš naujo), už maketavimus, programavimus ir kt., ir kt. Ačiū! :-) . Priimu šitai kaip dovaną - kaip galimybę (i'netinę vietą) skelbti kūrinius, kuriais norisi pasidalinti su skaitančiu, juos priimančiu. Aišku, tobulinimui niekur nėra ribų. Tačiau ar verta kelti audras stiklinėje? Pasidžiaukime :-) Ir... yra pasirinkimų laisvė kokiose lankose braidyti. Man šioje ŽŽ visai jauku - esmė kūriniuose, jų išraišos platumuose, aukštumuose ir gelmingumuose...
9. Jei dar būtų kūrinių paieškos pagal pavadinimus funkcija, būtų 10+.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-02 16:29:09

Nesupratot arba aš nelabai suprantamai išaiškinau. Taip - svetainė turi būti graži vizualiai. Tačiau ne mažiau svarbu yra tai, kad autoriai joje publikuotųsi. Ko čia ateina skaitytojai? Į naujus logotipus pavėpsoti ar kūrinių skaityti? Jei man ar kitam autoriui šioje svetainėje kas nors nepatinka - mes išeinam arba nesipublikuojam. Jei nesipublikuojam, tai mažiau skaitytojas randa kūrinių. Jei randa mažiau kūrinių - tai ir jam neįdomu čia ateiti, nes naujus logotipus jis jau kartą matė ir to pakanka. Kuomet jūs ką nors valgot visų pirma žiūrit į skonį ar patiekalo išvaizdą? Gražiai atrodo, bet paragavus neskanu. Tad kitą sykį jau nepritrauks jūsų tas valgis. Bet jei skanu, tai gali net ir ne kaip atrodyti - paragavęs kartą supratau, kad ne apipavidalinime esmė. Aišku, geriausia, kada ir skanu, ir išvaizdu. Visgi pirmoje eilėje maistui prioritetą atiduodam vertindami jo skonį. Kas dar neaišku?

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2013-10-02 16:13:37

Sakot merdija, kad pulsuoja :), net putoja... 300 svetelių, ar tai žioplių ir tai gerai.
Lygybės ženklo negalima dėti tarp kūrinių ir apklausų...
žolės per gausu.
chaoso tai mažai.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-02 15:58:29

Ne, ne visai sutinku - svetainė turi būti patraukli/suprantama ir skaitytojams, gal jiems net labiau nei autoriams, nes autoriai visai neturės stimulo publikuotis, jei niekas jų neskaitys.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-02 15:06:23

Tačiau apklausa rodo, kad daugumai, t.y. vertinant nuo 6 balų ir daugiau, toji nauja versija patinka. Kodėl taip? O todėl, kad tai nėra atviras balsavimas ir mes nematom konkrečių autorių, kurie rašė savo vertinimus (atmeskim pačius moderatorius ir jų bičiulius - juk nenoriu įžeisti savo draogo - bus visai kitokie rezultatai). Ir tas vertinimas yra nieko vertas. Paaikinsiu. Pažiūrėkit kiek publikuojama dabar kūrinių. Jų dar mažiau nei buvo. Autoriai tie patys, tik jų mažiau. Kiek naujų? Yra nebent kokie keli, kurie pasinaudoję svetainės atnaujinimu pasikeitė ir savo slapyvardžius. Ar ne šitos svetainės atnaujinimo tikslas pirmiausiai buvo pritraukti kuo daugiau autorių ir skaitytojų? Beje, skaitytojų irgi mažiau nei anksčiau ir jų tik mažėja. Todėl galit auksu siuvinėti svetainės titulinį ir kitus puslapius, bet tai nieko neduos, jei skaitytojui nebus įdomu čia ateiti. O jis ateis visų pirma ne dėl išvaizdos, o paskaityti kūrinių. Kadangi (o tai tiksliai žinau) kai kurie autoriai po atnaujinimo apskritai nebeprisijungė (labai įdomu būtų žinoti tikslią statistiką - kiek tokių?), tai ir balsavimo rezultatai yra tokie, kokie yra - didžiausias ignoras ir yra neprisijungimas prie svetainės. Toliau - svetainė visų pirma turi tenkinti autorių poreikius, o ne skaitytojų, kadangi, kaip ir minėjau, kuo daugiau bus rašančių - tuo daugiau bus skaitančių. Grįžtu prie to paties - iš principo vizualinis apipavidalinimas turėtų būti derinamas visų pirma atsižvelgiant į autorių pastabas ir, kiek čia teko skaityti, jos „įtartinai“ panašios.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2013-10-02 13:43:41

Na, kad jau visi tiek prišnekėjo, galiu ir aš įsikišti.
Panašiai, kaip ankstesnio komentaro autorė, galiu pasakyti, kad nieko per daug nesureikšminu, man asmeniškai yra gerai kaip yra, esu linkusi prisitaikyti.
Tačiau, jei bandyčiau įvertinti tai, ką matau, pasakysiu atvirai - nepatraukliai ir neskoningai dabar atrodo ši svetainė. Spalvos, motyvai, šriftai, kompozicija ir dar tos besikeičiančios nuotraukos - niekas čia nedera, chaosas, ir tiek. Subtilumo trūksta.
Tokia štai mano nuomonė.

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2013-10-02 02:04:12

Nepatinka man. Anksčiau užėjus norėdavosi rašyti ir skaityti kitų kūrinius. Dabar bet koks rimtas kūrinys visam šitam margumyne atrodo nerimtai. Nesiskaito. O gal galit palikti ir seną puslapį, be jokių pakeitimų? :)))

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-10-02 01:20:50

Dabar gražesnes padarė :))))) Ten, kur kūriniai, naujienos, galerija ir diskusijos. Nesu dailininkas, meno žinovas, bet jums neatrodo, kad tos spalvos ir tas marginimas apskritai iškrenta iš konteksto? Beje, o kas pasikeitė po stabdymo svetainę „patobulinimui“ ar kaip ten?.. Nematau nieko. Jei dėl kokių techninių dalykų - tai suprantu. Bet, kad vis tiek striginėja, kai nori komentarus perkelti ir vienu spustelėjimu nusikelia kitąsyk 3.

Vartotojas (-a): xxxxx

Sukurta: 2013-10-01 12:41:04

Nežinau, kaip kitiems, tačiau man asmeniškai nepatinka spalvos.
Sakyčiau, per ryškios, varginančios(akis),slegiančios, ypač ties
KŪRINIAI, NAUJIENOS, GALERIJA, DISKUSIJOS. Kokia yra kitų žolėdžių nuomonė dėl to?  :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-09-25 22:37:06

Niekas čia neniurzga, norim kaip geriau. Gal administracijai atrodo vienaip, o autoriams - kitaip, nejau negalima savo nuomonės išsakyti, juk taisyklės to nedraudžoia. Ar komentaras gali būti tik su trimis šauktukais ir „valio“?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2013-09-25 18:13:12

...nebūkim niurgzliai...gyvename intensyvios elektronikos amžiuje, tobulinti reikėjo tikrai...yra labai puikių dalykų - daug lengviau kopijuoti kūrinius, beje, tai padaryti dabar galima dviem būdais...kas ne taip, po truputį susireguliuos, bus pataisyta...juk ir kūryboje taip - taisome ir taisome, o iš kitų norime iš karto tobulo kūrinio...pailsėkime nuo rašymo, kompiuterio...toks gražus ruduo...būkite laimingi... 

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-09-24 22:47:02

Tiksliai, o kodėl nėra tituliniame nurodytos kūrinių kategorijos? Kiekvienas mūsų (neprisiregistravę skaitytojai, manau, kad taip pat) turi savus prioritetus ir nematau prasmės gaišti laiką ieškant man patinkančių žanrų.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-09-24 18:12:35

Dar toks pastebėjimas. Pusę titulinio lapo užima naujienos, trečdalį dešinėje pusėje - bele kas, o kūriniams (manding, kad tai yra esminis dalykas) palikta gal 1/8 viso ploto ir talpinama vos 10 kūrinių. Kūrinių plotas prilygintas apklausos plotui! Keistai jūs čia...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-09-24 17:22:13

Pritariu lietui. Gal esu per daug konservatyvus, tačiau, tai, kas modernu, nebūtinai gali būti miela. Kita vertus kas kaip supranta modernumą. Man tai rėžia akis. Anksčiau buvo ramybė...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2013-09-24 13:12:13

Vargau kol prisijungiau, labai blaško dėmesį, viskas išmėtyta, kaip kas nori taip tas daro, man tas pats...

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2013-09-24 01:19:47

Būtent... Modernu. Atsiprašau, kad nesusilaikau nepažėrus kritikos. Bet aš jau siaubingai ilgiuosi senosios svetainės jaukumo... Ir tų spalvų...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-09-23 18:23:33

Tuose namuose nerandu pusės daiktų. Vienų tiesiog nerandu, o kitų kol kas dar nėra. Žadėjo, kad bus. Kai bus, tai ir ateisiu, nes be jų man sunku čia gyventi. Bet kokiu atveju - su įkurtuvėmis.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2013-09-23 12:12:22

Su įkurtuvėm :-)

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2013-09-23 11:10:15

Gyvenimas - kaita. Gaila senųjų namų su visais tais jaukiais užkaboriais, bet čia - puikios įkurtuvės. Gražūs namai, gražiai gyvensim.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2013-09-23 02:55:51

Tikrai netikėta naujiena. Visai į temą svetainės naujasis dizainas ir spalvos. Gal kiek galvą susuko nauja tvarka.

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2013-09-21 20:34:27

Smagu:)

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-09-21 17:28:52

Dėkui tiems, kas rūpinasi augimu.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2013-09-20 15:25:06

Išskleiskite „tema“ kaip pavyzdį...tema............