← Atgal

Slapyvardžiai

Slapyvardžiai

2006-01-08 15:25:50

Šiuo metu yra problemų dėl svetainės lankytojų slapyvardžių. Sudarant Almanachą, kai kurių lankytojų susigalvotos jos nesiderina su lietuvių kalbos sistema: neįmanoma suvokti, kaip autorius norėjo save pateikti, slapyvardis nesilinksniuoja, neaiški jo giminės kategorija. Siūlome savo slapyvardes susitvarkyti.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-01-31 14:05:09

Yra mūsų tinklalapyje slapyvardė Aušrynė. Žodis parašytas su klaida: turi būti Aušrinė.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-10 22:45:20

hmh m šiaip ne visada patogu turėti slapyvardę su lietuviškomis raidėmis, nes jei patenki prie kompo, kuriame nėra lietuviškų raidžių, būna problemų..

Anonimas

Sukurta: 2006-01-10 13:39:12

Norėčiau dar Haukui patikslinti, kad į pasaulį, jeigu kas nors eis, tai tik su sava pavarde, o slapyvardė yra tik priedanga nuo tikrovės.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-10 11:47:24

Teisinga, Radasta, bravo. Blin, net sovietų laikais bolševikai nesugebėjo mūsų taip surusinti, kaip dabar visi savanoriškai suanglėjo. :(

Anonimas

Sukurta: 2006-01-10 09:06:14

Tad ko jie ten mokykose mokosi, kad nesupras. Gal ne angliškoje mokykloje mokosi, o lietuviškoje. Kodėl mes kaip kokie beždžionės pradėjome mėgdžioti anglus? Ir kodėl būtinai anglus? Matyt, kad labai stipriai savigarbos trūksta. Be abejo, kad viskas eina iš vadinamųjų mūsų „intelektualų“..., kurie anglomaniška kryptimi pasidarbavo, o dabar jau „vaisius“ skiname. Ne be reikalo Prezidentas susirūpino tautiškumu. Subrendęs žmogus taip vėjavaikiškai nesielgs ir čia jokia kartų problema.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 14:04:59

Gedas --> Somnambulas

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 13:03:45

Viskas, atidaviau dar kartą blusinėtą Almanachą ir jame naujas tik Liepsnos Ugnėlaitės slapyvardis. Man asmeniškai jis labai gražus, turėtų apibūdinti ugningą moters dvasią. Katedros nekeičiau, nors ji ir pasikeitė slapyvardę. Palygindama galiu priminti rašytoją Balį Sruogą, kuris turėjo nemažai įvairių slapyvardžių.

Galima būti ir be slapyvardžio, tiesiog su tikru vardu ir pavarde. Galima ir tik vardu vadintis.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 12:09:39

Aš noriu pasilikti tik vardą ir pavardę, nes man nėra tas pats kaip vadintis, skubant pasikeisti slapyvardį. Tiesiog taip greit negaliu.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 11:26:58

Reikia pritarti Salamankai, kad popieriniame variante iš tikrųjų nerimtai atrodytų jos duoti slapyvardžių pavyzdžiai.

Olialia man visai lietuviškas. Manau, kad slapyvardžiams galimi ir nelinksniuojami lietuviški žodžiai, bet linksniuojami yra tiesiog patogiau.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 10:59:51

Jei vis dar būčiau Olialia tai leidynyje transformuočiausi į Olialė? :))

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 10:58:22

Tada reikėtų patobulinti svetainės tasykles. Slapyvardžiai tik prasmingi lietuviški žodžiai atitinkantys lietuvių kalbos viešo naudojimo taisykles :) Bet nežinau kaip būtų su IXAON HAUKAS illi ir kitais... Kažkaip turėtų būti aukso vidurys visiems, manau :)

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 10:27:15

Su Kalbos komisija neturiu nieko bendro.

Ką tas užsienietiško žodžio skambesys gali reikšti, ar susimąstei, O dabar? Man, perskaičius slapyvardę, norisi kokio nors žmogaus įvaizdžio, o toks užsienietiško žodžio skambesys tikrai nieko neduoda, tik tuščią žmogaus savimeilę gal parodo: pažiūrėkit, aš kitoks, aš užsiemnio kalbą moku! O tas kitoks tik tuščias skrabalas, be savasties vidaus, kurią gali užpildyti tik lietuviškas žodis.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 09:45:12

Radasta, o jums mieli tik Lietuviški žodžiai? Man kartais mielesni tie, kurie tik skamba ir nieko kalbininkams nereiškia. Kogero daugumai interneto gyventojų irgi... Svarbiausia skambesys, o jūs su kalbos komisija norite, kad žmonės būtų nenatūralūs. Neblogai susikirto dvi pozicijos :)

Anonimas

Sukurta: 2006-01-09 08:00:53

tai gi tikrai halima rašyti:

" Onė Onaitytė - "Pleple" "

bet jaučiu per vėlu almanache kaitalioti.. ;)

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 20:27:41

Man jūsų visi svarstymai tikrai atrodo labai keisti. Ypač Hauko, kuris turėdamas normalų slapyvardį, prieštarauja. Ne jus kas baus, o leidėją, kuris mūsų ALMANACHĄ leidžia, gali nubausti.

Tų parduotuvių pavadinimai yra, pasirodo, prekių ženklai, kuriuos registruodami verslininkai su niekuo iš kalbininkų nesikonsultavo. Kai kurie jų taisyklingi, nes yra lotyniški: pvz., Maxima (parduotuvė, nors išvertus atrodo keistai 'didelė') ar Tyto alba (leidykla). Šiuo metu, kai tų prekių ženklų be proto kvailų ir įvairiomis kalbomis buvo iki valios prigaminta, pakeistos Firmų vardų darymo taisyklės (kaip ir viskas pas mus).

Noriu paklausti tų, kurie yra su nelietuviškais slapyvardžiais, ar jūs esate kokie anglai? Ne lietuviai? Noriu priminti, kad užsienietiški slapyvardžiai apie žmogų daug ką pasako: pirmiausia, jis nesubrendęs, arba slepiasi po slapyvardžiu kaip po kokiu skydu, tarsi saugančiu nuo nepilnavertiškumo komplekso.

Be abejo, kad galima pasilikti savo vardą ir pavardę arba tik vardą. Pažiūrėkite, turime tokių pavyzdžių: RAMUNĖ. Trumpa ir gražu bei jokių problemų nesudaro.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 20:07:45

Iki kada galima keisti slapyvardį? O gal galima jo išvis nerašyti, palikti tiktai vardą ir pavardę?

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 19:18:16

Taigi čia (ekuryboje) mes pasirašom slapyvardžiu. Tame ir kabliukas... Vardai ir pavardės almanache – privalomi.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 17:19:00

Šita problema truputi keista. Žinant faktus, kad kalbininkai praleidžia alumų pavadinimus su "giriausias", "angelay" ir t.t. Juk užsienio autoriai buna sulietuvinami. Tai galima sulietuvinti ir šalia palikti originalą :)

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 16:03:14

Pakeista, o iki galo neapgalvotai. O kodėl ne Debesų piemenaitė? Galūnės turi būti linksniuojamos, jeigu pasirinktas linksniuojamas žodis. Lietuvių kalboje daiktavardžių su galūne -e nėra.

Anonimas

Sukurta: 2006-01-08 15:28:11

Jau pakeisti slapyvardžiai:

katedra ---> debesu_piemenaite.

Snappy Midwife --> Liepsna_Ugnelaitė

Abejone --> Abejonė