← Atgal

Ieškome jaunų talentų!!!

Ieškome jaunų talentų!!!

2005-10-13 19:24:48





„Ieškome jaunų talentų!!!“ – toks naujausio Menų spaustuvės projekto, skirto 14 – 21 metų jaunuoliams rašantiems arba norintiems išmokti rašyti pjeses, idėjinis šūkis.
Spalio mėnesio antrojoje pusėje prasidėsiantis Menų spaustuvės sezonas pristatys įdomiausius programai Ateinantys jaunų menininkų pateiktus kūrybinius projektus, o jau spalio 30 – lapkričio 5 d. po savo stogu suburs jaunuolius norinčius savo jėgas išbandyti dramaturgijoje. Lietuvos Kultūros ministerijos paremtos kūrybinės jaunųjų dramaturgų dirbtuvės Menų spaustuvėje turėtų tapti tęstiniu projektu užtikrinsiančiu šios meno srities gyvybingumo palaikymą Lietuvoje, šiuo metu ypač stokojančioje originalių, jaunatviškų, radikalių idėjų ir permainų šiuolaikiniuose scenos menuose.
Neatsitiktinai analogų Lietuvoje neturintis projektas bus vykdomas Menų spaustuvėje, kurios pavadinimas išreiškia modernią kūrybos sampratą ir siekį tapti kūrybinių industrijų infrastruktūrinių kompleksu, orientuotu į nevyriausybines organizacijas, atsiradusias per pastarąjį dešimtmetį. Siekdama sukurti alternatyvą dabartinei scenos menų sistemai, Menų spaustuvė siekia sukurti namus skirtingoms nevyriausybinėms menų organizacijoms, bei talentingiems jaunosios kartos kūrėjams, ypač sunkiai įsitvirtinantiems oficialiose meninėse struktūrose. Menų spaustuvės veikla būtų neįmanoma be nuolatinės mecenatų – Vilniaus miesto savivaldybės ir bendrovės „Vilniaus energija“ paramos.
Š.m. spalio 31 – lapkričio 5 d. Menų spaustuvėje vyksianti kūrybinė jaunųjų dramaturgų laboratorija skirta paaugliams ir jaunuoliams svajojantiems parašyti arba jau parašiusiems savo pirmąją pjesę, besidomintiems šiuolaikiniu teatru, literatūra, šiuolaikinio meno siūlomais saviraiškos būdais. Kūrybinėms dirbtuvėms vadovaus garsi serbų kilmės Jungtinės Karalystės režisierė, dramaturgė Svetlana Dimcovič, keletą metų vykdanti analogišką programą Londono “Gates” teatre. Jauna menininkė per trejetą metų sugebėjo „Gates“ teatrą paversti tikra jaunų žmonių traukos ir kūrybinės saviraiškos erdve, teatro vykdoma programa yra dotuojama Londono municipaliteto, žiūrovus ir profesionalius teatralus ypač sudomino į „Gates“ teatro repertuarą patekę pastatymai pagal programoje dalyvavusių jaunuolių pjeses. Pasak į Lietuvą savaitei intensyviai su Lietuvos jaunaisiais talentais dirbti atvykstančios Svetlanos Dimcovič, pagrindinis jos darbo principas yra ne tik suteikti jauniems žmonėms pamatinių žinių ir įgūdžių apie dramaturgijos meną, bet ir sumažinti takoskyrą tarp jaunimo ir likusios visuomenės, dažnai atmetančios, nenorinčios priimti jaunų menininkų siūlomų naujų, radikalių idėjų. Jos manymu, net per savaitę galima pabandyti išprovokuoti ir pažinti unikalų jaunų žmonių kūrybinį pasaulį, pabandyti teatro meno pagalba permesti tiltelį į tarpusavio supratimą ir susikalbėjimą. Svetlanos Dimcovič siūlymu lapkričio 5 d. visi norintys galės pamatyti kūrybinių dramaturgų dirbtuvių rezultatus Menų spaustuvės kišeninėje salėje – čia profesionalių aktorių jėgomis bus pristatyti visų projekte dalyvavusių jaunųjų kūrėjų bandymai ir ieškojimai dramaturgijos srityje.
Visiems jaunuoliams norintiems dalyvauti dramaturgų laboratorijoje keliamos dvi pagrindinės sąlygos – mokėti anglų kalba ir būti nusiteikusiems šešetą rudens atostogų dienų dirbti nuo 10 ryto iki 18 valandos vakaro. Seminaras nemokamas, jame gali dalyvauti jaunuoliai iš visos Lietuvos. Visus susidomėjusius prašome iki š. m. spalio 24 d. registruotis el. paštu info@menuspaustuve.lt arba tel. Vilniuje 8 5 2610805 Jei jau esi parašęs, arba svajoji parašyti pjesę, jei domiesi šiuolaikiniu teatru ir literatūra – šis projektas skirtas tau!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-10-15 22:46:55

Smagu, kad kažkas vyksta :)

Anonimas

Sukurta: 2005-10-14 12:15:34

HM..TURĖTŲ BŪTI IŠTIES NAUDINGA IR ĮDOMU. MANAU, TAI PUIKI PROGA TIEMS, KURIE BANDO KURTI PJESES..

SUPER :)