← Atgal

Tarmiškos kūrybos konkurso pirmojo etapo rezultatai

Tarmiškos kūrybos konkurso pirmojo etapo rezultatai

2008-09-03 10:36:22

Pagaliau pranešame Tarmiškos kūrybos konkurso,  vykusio net du vasaros mėnesius, pirmojo atrankinio etapo rezultatus. Konkurse dalyvavo 17 autorių, paskelbti 54 kūriniai. Labai pasistengė poezijos žanro  atstovai – 42 kūriniai ir dar šešis galima priskirti trumpiesiems žanrams.  Prozininkai buvo ne tokie aktyvūs –  tik 6  kūriniai ( vadinasi, yra kur augti). Vertintojams  tikrai buvo nemažai darbo. 


Taigi visi, žemiau išvardinti autoriai jau laimėjo teisę skaityti bent po vieną kūrinį (pasirinktą savo nuožiūra) baigiamąjame Tarmiškos kūrybos renginyje Kaune rugsėjo 13 d. Maironio muziejuje.  Nominuotiesiems, aišku, teks skaityti daugiau kūrinių.


KIEKVIENAS  gali tapti VIENOS iš KETURIŲ  nominacijų laureatu. Taps ar ne, priklauso nuo griežtos konkurso  komisijos. Visi išrinktųjų kūriniai toliau dalyvauja konkurse, o  nedalyvaujantys jau perkelti į tarmiškos kūrybos skyrelį (Azaras, Karilė ir cieksas, kaip organizatoriai, tolimesniame etape taip pat nedalyvauja.)


Štai tas laimingųjų VIENUOLIKTUKAS, kuriems spaudžiame ranką  ir linkime sėkmės:


1. eglute7


2. Gemarne


3. herbera


4. kartoninis_lapelis


5. klajūnė


6. Medis


7. Miglita


8. Mirta


9. Pranis


10. Svyruoklė


11. Varėnė


Svarbu !  LAIMINGIEJI TURI KUO GREIČIAU SUSISIEKTI asmeninėmis žinutėmis su cieksu.


Iki greito pasimatymo Kaune!  


 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-09-03 17:28:30

Mes statėme, statėme ir... /Kulverstukas/ Telieka visiems susirinkti ir pasimėgauti.

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2008-09-03 17:26:01

Gražių akimirkų :)