← Atgal

Liepos mėnesio konkurso rezultatai

Liepos mėnesio konkurso rezultatai

2008-07-30 21:01:30

Sveiki, mielieji konkursantai, skaitytojai ir kiti gražios kūrybos mylėtojai!



Šiandien išaušo toji diena, kai su didžiausiu džiaugsmu galiu pasakyti, jog visi 23 komisijos nariai jau galutinai apsisprendė ir jų balsai jau yra priglausti pas mane. Prieš paskelbdama, kas kaip ir kodėl pateko tarp geriausiųjų, norėčiau šiek tiek papasakoti apie patį konkursą.

Konkursas truko beveik tris savaites, kurių metu skaitytojų akis pasiekė 24 kūriniai, parašyti 9 skirtingų autorių (iš kurių daugiausia kūrinių pateikė Medis ir Giedrex26 – po 5 kūrinius, o Cieksas, By Zenas bei Varlė – po 3 kūrinius). Ačiū visiems dalyvavusiems.


Susumavus visus balus, daugiau nei 5 balus surinko šie kūriniai:

„Teatras“ ir „f“                                    (Medis)

„tuštybės mugė“                                (Algimantas)

„Dviese“, „trise“                                 (Giedrex26)

„Ana Karenina tuštybės mugėje“    (By zenas)

„dviese“ ir „monotonija“                    (Varlė)

„tuštybės mugė“ bei „su kuo?“         (Cieksas)

Trečiąja vieta dalinasi po 9 balus surinkę du kūriniai:

Varlės „Monotonija“ ir Giedresx26 „Trise“.

Antroji vieta atitenka kūriniams, surinkusiems po 12 balų:

By Zeno „Ana Karenina tuštybės mugėje“ ir Medžio „Teatras“.

Pirma vieta atitenka dviems kūriniams. Vieną rinko ŽaliaŽolė.lt nariai, kitą – ne ŽaliaŽolė nariai.

Pirmąją vietą laimėjo kūrinys, surinkęs 17 balų, ir kūrinys, labiausiai sužavėjęs menininkus už svetainės ribų.

Konkurso nugalėtojai
yra MEDŽIO „f“ ir Ciekso „su kuo?“.

Geriausiu komentaru
pripažintas Barabo komentaras, kurį galite perskaityti
paspaudę čia.

Sveikiname nugalėtojus, visiems linkime sėkmės kituose konkursuose.

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): By Zenas

Sukurta: 2008-07-30 14:04:53

Medis ir Cieksas šaunuoliai! ...nuoširdžiai sveikinu tapus konkurso nugalėtojais :) aišku sveikinu ir Barabą už šaunius komentarus :)

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-07-30 10:26:58

Sveikinu Medį ir Cieksulį, jie verti laurų. :)

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-07-30 09:21:20

O, kiek šįkart daug Jūsų! Ir visi mėgiami autoriai:) Džiaugiuosiu už Jus ir nuoširdžiai sveikinu.