← Atgal

Kviečiame į Tado (Awtoriaus) knygos pristatymą Druskininkuose

Kviečiame į Tado (Awtoriaus) knygos pristatymą Druskininkuose

2008-07-09 19:08:28

Liepos 11-ą dieną, penktadienį, 20.30 valandą, Skaitytojų klubas kviečia visus į Tado Žvirinskio knygos „Jalmos serbentai“ pristatymą Druskininkuose, SPA Vilnius SANA Žiemos sode (K. Dineikos g. 1).

Pirmąją savo poezijos knygą išleidęs dar 1995 metais T. Žvirinskis grįžta pas skaitytojus su proza. „Jalmos serbentai“ – įdomių, originalaus minimalistinio stiliaus novelių rinkinys. Tai kūriniai, kuriuose grynojo realizmo detalės pinasi su asociatyvaus plano elementais, atverdamos netikėtas įvykių, dvasinio pasaulio sandūras.

T. Žvirinskiui dažniausiai svarbu ne pats išskirtinis įvykis, o jo vidinės motyvacijos ar pasekmės.

Tai išties įdomi tema autoriaus ir skaitytojo pokalbiui, į kurį Jus kviečia Skaitytojų klubas. Vakaro metu galėsite pasiklausyti ištraukų iš naujausios T. Žvirinskio knygos, užduoti klausimus autoriui, išgirsti kritiko Regimanto Tamošaičio nuomonę ir pasiklausyti knygos redaktorės Onutės Gudžiūnienės.


Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-07-18 23:23:06

Labai vykusi knyga, kurią ieškojau ir Telšiuose, ir Vilniuje. Radau Vilniaus centriniame knygyne. Patraukus ir dizainas, ir turinys.

Vartotojas (-a): sniega

Sukurta: 2008-07-10 09:42:28

Ieškosiu knygynuose:)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-07-10 08:00:42

Šaunuolis:)