← Atgal

Papildomas vasaros konkursas

Papildomas vasaros konkursas

2008-09-01 09:03:59

Sveiki, kūrėjai!


Svetainė ŽaliaŽolė.lt, norėdama, kad visi svetainės nariai dar labiau išnaudotų vasarišką įkvėpimą – kurtų ir paliktų dalelę savęs – skelbia papildomą konkursą, kurio idėjiniai organizatoriai yra Aukštaitijos regioninės etninės kultūros globos taryba, Rytų aukštaičių sambūris ir Raudondvario kultūros centras (Kauno rajonas). Vertinimo komisiją sudaro 5 lietuvių kalbos ir sceninio meno specialistai, vertinsiantys konkursinius kūrinius.


Svarbu: darbo idėjos originalumas, teksto kūrybiškumas bei kalbos (tarmės) taisyklingumas. Pabrėžiama: kūriniai turi būti tarmiški (įvairių tarmių).


Geriausių kūrinių autoriai bus pakviesti skaityti savo kūrinių baigiamajame renginyje rugsėjo 13-ą dieną Kaune, Maironio lietuvių literatūros muziejuje.


Prisiminkite: čia nebus prizinių vietų, pradžioje net nebus VIENO geriausio – JŪS visi būsite geriausiais. Nelikite abejingi, nes atrinksime daugiau nei 7 autorius, galėsiančius kūrinį perskaityti visuomenei. Autoriai bus pastebėti, išgirsti bei įvertinti profesionalų. Tik renginio metu komisija paskelbs savo sprendimą, kurie trys kūriniai patys geriausi (nepriklausomai nuo to, ar kūriniai bus skirtingų autorių, ar vieno to paties).


Terminai ir skelbimo vieta. Šiam konkursui skiriamas daugiau nei dviejų mėnesių laikotarpis: iki rugsėjo pirmosios. Kūrinius skelbkite skiltyje „Tarmiškos kūrybos konkursas“.


Sėkmės visiems tarmiškos kalbos mylėtojams!

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-09-03 08:24:39

rba http://www.aukstaiciai.projektas.lt/ ir eiti į "Naujienos"

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-09-02 22:00:58

Mieli kolegos. Kviečiu visus susipažinti su būsimu renginiu, kurio metu apdovanosime konkurso laureatus. http://www.aukstaiciai.projektas.lt/naujienos.htm

Vartotojas (-a): galėtep

Sukurta: 2008-09-02 12:52:48

Gaila, per vėlai pastebėjau, pražiopsojau.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-08-30 12:27:35

Tai štai mielieji. Konkursas jau baigėsi. Dabar Gaudentas surinks visų vertintojų sąrašėlius / mes su cieksu su savo kūryba nedalyvaujam/ ir visų išrinktų 6 autorių kūrybą perduosim kompetentingai komisijai.

Komisijos sudėtis:

1. Aktorius ir režisierius Algis Latėnas,

2. Poetas Vl. Braziūnas,

3. Dialektologas doc. dr. V. Kardelis,

4. Maironio lietuvių literatūros muziejaus direktorė, poetė, prozininkė A. Ruseckaitė,

5. Mokytoja lituanistė A. Baranauskienė.



Labai malonu, kad visi šie iškilūs žmonės atsiliepė į mūsų kvietimą.

Jų vertinimus cieksas suves į lentelę ir jau šiuos įvertinimus sužinosite tik renginio metu rugsėjo 13 dieną Maironio lietuvių literatūros muziejuje.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-08-12 17:21:05

Konkursas eina į pabaigą. Paskubėkime. Informaciją apie baigiamuosius renginius plačiau skelbsime svetainėje http://www.aukstaiciai.projektas.lt/index.html

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-08-09 13:39:47

Kviečiu aktyviau kurti tarmiškus kūrinėlius. 30 - 31 rugpjūčio Pagulbyje ketiname atrinkti 6 ŽŽ autorius, kurių kūrybą įteiksime kompetentigai žiūri komisijai, kuri rink patį pačiausią. Man labai gaila, kad aš esu Kultūros ministerijos remiamo projekto Tarmiškos kūrybos dienos autorius ir su savo kūryba dalyvausiu ne kaip konkurso dalyvis, o kaip projekto autorius, bet jums tai tik į naudą. Dar veinu konkurentu mažiau. Tad, paskubėkime. Dar laiko yra.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-08-05 07:52:10

Žinai, TIKRAS DEARNIS man teko skaityti net savotiškų tarmiškų žodžių konstrukcijų. Taip, kad su tavo tarmine patirtimi atsiveria ir naujos galimybės.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-08-04 22:01:19

Gaila, kad tarmė, kuria kalbu, nėra gryna: 85 procentai žodyno sudaro Šilalės miesto tarmės žodžiai, 15 - Telšių mieste prigaudytų žodžių ir likę - iš patėvio žodyno. Jis kilęs iš Kuktiškių (Utenos raj.). Sunku man būtų ką nors sukonstruoti :) Bet labai sveikintina mintis kurti grynai tarmiškai. Įdomu kaip pavyktų parašyti, tarkim fantastiką. Kadaise mėginau rašyti žemaitiškai apie vieno profesoriaus eksperimentus "Veins atsitekems netuolimuo ateitie"...

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-21 09:16:03

Jau aukštaitė pralaužė ledus. Laukiame ir kitų tarmių atstovų.

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-06-19 08:08:00

Puikus patarimas, dėkui Azarai, iš Tavo lūpų, į Dievo ausį... :)

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-19 00:10:15

Miela fizruke, Tarmė užkoduota mūsų širdyse. Ji grįžta sapnuose, iš motinos kūdikystėje ištartų žodžių, dar iš kažkur. Juk mes dar ranka pasiekti galime jos gyvą skambesį. Reik tik vasarą nuvykus į pamėgtus savo gimtinės pašalius įsiklausyti į tai kas ten skamba ir pamatysite, kad rezonuoja ir jūsų siela / tie trys neaiškūs gramai/. Jei jau tas rezonansas girdėsis perdėm toli, neliūdėkite. Bus ir kitų vasaros konkursų. Ką darysi.

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-06-18 21:59:27

Gera idėja, puikus konkursas, tik va, ta mano bėda - kur man kokią tarmę gauti, aš jokios neturiu... Gimiau aukštaitijoje, vaikystės vasaros - žemaitijoje, mokyklą baigiau dzūkijoje, gyvenu suvalkijoje... Ir kaip aš kalbu - nei vienas, nei du... :(

Vartotojas (-a): kartoninis_lapelis

Sukurta: 2008-06-18 13:39:45

Oj skelsiu žemaitiškai, oj skelsiu... :D

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-18 01:43:02

Tiesa, noriu pridurti, kad ŽŽ konkurse kviečiami dalyvauti visų Lietuvos tarmių kūrėjai.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-18 01:03:31

Prarasdami tarmes, mes prarandame gyvąjį bendrinės kalbos šaltinį. Verta pridurti ir tai, kad vien buitinės tarmės nepakanka, kad neišnyktų mūsų tarmių turtai. Reikalingas ir gyvas kūrybinis žodis. Štai šiai misijai mes dabar ir esame pakviesti. Rašykime , prisidėkime prie šios kilnios misijos.