← Atgal

Birželio mėnesio konkursas

Birželio mėnesio konkursas

2008-06-24 17:27:37

Sveiki kūrybingieji,

Šiandieną, birželio ketvirtąją, išaušo naujo konkurso diena, šį kartą visus mus jungiant šiltai ir saulėtai vasarai, kviečiame Jus dainuoti, mėgautis ir šypsotis.

Idėja: Svetainės vartotojas Pagulbis pateikia Jums vakaro melodiją ir kviečia Jus kurti jai žodžius. Norėdami ją išgirsti spauskite čia ir leiskite Jūsų jausmams kalbėti už Jus.

Terminas ir skelbimo vieta: Dainų tekstus galite skelbti lygiai tris savaites, tad birželio 24 yra paskutinė konkurso diena. Kūrinius skelbkite skiltyje „Pagulbio konkursas“.

Geriausiųjų laukia idėjos autoriaus apdovanojimas, kurį galite pamatyti paspaudę čia

Kviečiame dalyvauti visus – trinkit delnus, giliai įkvėpkit ir pamankštinkit pirštus – tegu mintys liejasi laisvai. Nedelskite, griebkite savo mūzas, galbūt Jūsų tekstą dainuos Puikaus balso savininkas Pagulbis.

Linkime sėkmės,

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2008-06-18 22:23:15

Ignalinos meno m-kloj koncerto metu dainavau BY ZEno "Alyvas" ir klausiau žemiečių ar tiktų šie žodžiai melodijai. Visi pritarė. Matysim...

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2008-06-06 22:34:10

O! Ką tik radau By Zeno žodžius. Puiku. Jėga!!! Ritmika tvarkoj. Ir tekstas gana geras.

Lauksiu daugiau.

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2008-06-06 22:20:37

Nežinau kodėl "anila" nenori tikėt. Su žodžiais man visada sunku. Melodija dažnai gimsta savaime.Žodžiai dažniausiai - sūraus prakaito dėka. Nors būna ir išimčių. Juk ir faktai liudija: didžioji dauguma mano dainų kieno nors žodžiams: Strielkūnas, Miškinis, Širvys, Pakėnas, Pabaraitis...

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2008-06-05 23:31:37

Dėkoju žoliečiams, kad atsiliepėt į mano "bėdą". Tikiuosi sulaukt žodžių, kurie "prilips"prie melodijos.

Vartotojas (-a): Erelis

Sukurta: 2008-06-05 15:41:06

Viskas, zodziai jau yra, tik melodijos paklausiau ir Muza iskart prisistate:)

Dabar rekia permiegoti.:)

Jeigu rytoj manes tai neisgasdins, tai bus matyt...

Vartotojas (-a): Draugė

Sukurta: 2008-06-04 22:29:46

Mano nuomone, labai įdomi idėja. Tikrai reikės pabandyti :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-06-04 20:25:18

... manyčiau net , kad žodžiai gali tik pagadinti

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-06-04 20:22:02

užsiklausiau taramdarai .... begalinio , bet nieko :)

Vartotojas (-a): kielė

Sukurta: 2008-06-04 19:32:26

Idėja graži, tačiau ir pateikti ją reikėtų tinkamiau. Jei pretenduojate būti žodžio meistrai ir dar taisyti kitus, tai idėjos pristatyme iš 25 žodžių nereikėtų rašyti 6 įvardžių: Jums, Jus, jai, ją, Jūsų, Jus.



Čia tik draugiškas pastebėjimas, be jokio pykčio, nes neturiu tam laiko.