← Atgal

Gegužės konkurso rezultatai

Gegužės konkurso rezultatai

2008-06-03 22:25:11

Šiandien pagaliau išaušo ta diena, kai bekompromisė kova tarp kūrinių baigėsi - konkursas jau prieš kelias dienas uždarė duris, o geriausiojo rinkimas pranašavo ilgą ir sudėtingą darbą. Su karščiu ir vasara ant odos nusirito, atnešdama galutinius rezultatus, kuriuos žinoma tuojau pat ir paskelbsime, bet prieš tai...

šiek tiek statistikos:
Konkurse dalyvavo 29 kūriniai (nors konkurso pradžia buvo vangi, bet vėliau banga įsisiūbavo ir kūriniais kone lijo), iš jų buvo 27 poezijos ir 2 prozos darbai; 17 skirtingų autorių (iš kurių 11 moterų ir 6 vyrai), labai džiaugiamės autoriais, kurie savo kūrinius konkurse skelbė ne kartą ir ne du, o atkakliai siekė tikslo. Džiaugiamės Cieksu » 6 kūriniai, Medis ->3. Ačiū.

O dabar grįžtame prie rezultatų. Komisiją sudarė ir moderatoriai ir vartotojai, nei vienas nežinojo apie tai, kas yra jo kolegos, tad balsai buvo pateikti objektyviai neatsižvelgiant į kitus. Šį mėnesį komisijai buvo ypatinagi sunku, nes gerų darbų netrūko, gaila, bet visų apdovanoti negalime...

Laureatais tapo:
3. vieta Azaro kūrinys "nieko...žalio",
2. vieta ciekso - "karūnuotis"
1. vieta IM - "just"

Sveikiname nugalėtoją, kurios kūrinys savo netradiciškumu, šarmu ir kitokiu atokvėpiu nudažė žalią žolę. Dėkojame visiems dalyvavusiems, reiškusiems save, leidusiems panirti į jų kūrybą. Linkime visiems susitikti kituose konkursuose,

Pagarbiai,

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-06-08 14:16:29

Keistai atrodo šį mėnesį svetainės titulinis lapas... užrašai užgožia patį eilėraštį... jau ir taip varganą , "muselių" nutapšnotą .

Pasigendam profesionalių konkursų kūrinių vertintojų !!! ... auu... :) :) :)

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2008-06-04 08:08:32

Spaudžiu dešinę visiems ir kiekvienam atskirai:) Žaliuokit!

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-06-04 00:27:55

Kaip malonu pasveikinti JUS VISUS TRIS:))))))))))))

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-06-04 00:03:47

Prisėdau prie kompo tik dabar ir... esu didžiai nustebintas. Dėkingas už pripažinimą ir sveikinu (tarmiškai) kolegų aukštaitį Cieksų ir IM. Žaliuokim ir toliau. Tik neužmirškim tarmių. Ar ne taip Cieksai?

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-06-03 23:19:53

...rungsimės poezijos tyruose :-)