← Atgal

Linksmo kūrinio konkursas

Linksmo kūrinio konkursas

2008-03-03 21:06:28

Šįkart norime Jus pakviesti pasidalinti pavasarėjnačiomis artėjančios juoko dienos nuotaikomis, juolab, kad rezultatų skelbimo diena – balandžio 1-oji.

Konkurso tema: „Juokas kreivų veidrodžių karalystėje“. Pažvelkime šį mėnesį į save, aplinkinius ir mus supančius reiškinius kiek kitokiu rakursu – pro juoko prizmę.
Laukiame Jūsų netikėtų, šmaikščių satyros ir humoro prisodrintų kūrinių. Šmaikštumas bus pagrindinis vertinimo kriterijus. Tegyvuoja juokas!

Kūrinius iki kovo 30-os dienos skelbkite skyrelyje Konkursai > „Juokas kreivų veidrodžių karalystėje“.
Žanrų pasirinkimas laisvas.
Konkurso darbus vertins komisija, sudaryta iš modertorių ir svetainės vartotojų.
Nugalėtojų laukia prizai.

Linkime įkvėpimo ir lengvos plunksnos!

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-03-14 17:30:39

na, cia "mission impossibale"... net prakaitas ispyle...

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-03-04 20:19:04

geriau būtų "Kreivas juokas veidrodžių karalystėje"... kur kiekvienas pamato save...juokingą, o ne tik kitą :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-03-04 13:57:51

Balandžio 1-oji – melų, linksmybių, juoko, šmaištavimo diena – Europoje švenčiama jau nuo XVI a. Ilga šios dienos istorija, turinti daug atspalvių.



Kad linksmiau būtų rašyti ir mintys susktyvėtų, keletas istorijų, susijusių su šia data.



Štai 1564 m. Prancūzijos karalius Karlas IX šalyje paskelbė kalendoriaus reformą ir metų pradžią perkėlė iš balandžio 1-osios į sausio 1-ąją. Ne visi tai suprato ir priėmė iš karto, tadėl švenčiantys metų pradžią balandžio 1-ąją, susilaukdavo pajuokavimų, keistų dovanų ar kitokių netikėtumų.





Manoma, kad mėnesio pavadinimas „April“ (paplitęs didžiojoje Europos dalyje) yra kilęs iš lotynų kalbos žodžio „aprilis“, kas estruktų tarmėje reiškia eprodita, graikiškai – meilės deivė Afroditė, atitinkanti romėnų deivę Venerą, švenčiama irgi balandžio 1 d. Ta diena palydima orgijomis, linksmais pokštais, saldžiais apkabinimais, intrigomis ir t. t.



Prancūzų karalius Henrikas IV dėl savo silpnybių pateko į gana kelblią istoriją. Pakviestas laiškeliu tariamos šešiolikmetės gražuolės į pasimatymą, pateko į savo žmonos Marijos von Mediči pinkles. Karaliui atvykus į pasimatymą dviese, ji pasveikino savo vyrą, dalyvaujantį „kvailių puotoje“.