← Atgal

Vasario konkursas

Vasario konkursas

2008-02-21 09:51:18

Prasideda vasaris – antrasis Skaitymo metų mėnuo. Jo pavadinimas skaitančiam lietuviui turbūt primena vieną brandžiausių lietuvių literatūros personažų – Liudą Vasarį (taip taip, tą jaunutį tarp pareigos ir tikrosios žmogiškos laimės besiblaškiusį klieriką iš V. Mykolaičio Putino „Altorių šešėly“).
Tegul jis – vieną gyvenimo dieną kažkur sutiktas, o gal tik įsivaizduojamas išpažinčių klausytojas – visą vasario mėnesį būna simbolinis mūsų kūrybinių minčių adresatas. Rašykime jam tai, ką norime, bet gal nedrįstame pasakyti kitam. Tebus tai ne tuščiažodis laiškas, o eiliuotas arba prozinis minčių proveržis, susižavėjimas ar nuoskauda, padėka ar rauda – nesvarbu. Svarbiausia (tai ir bus teigiamo vertinimo pagrindas) – rašančiojo gebėjimas subtiliai, neįžeidžiai ir itin nuoširdžiai išsakyti vidinio pasaulio blykstelėjimus.

Kūrinius prašytume skelbti KONKURSŲ skyrelyje PASIKALBĖK SU MANIMI, VASARI.
Konkurso paskutinė diena – vasario 29 d.

Konkurso darbus vertins komisija, sudaryta iš modertorių ir svetainės vartotojų.
Nugalėtojų laukia prizai.
Linkime įkvėpimo ir lengvos plunksnos!

Moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-02-11 21:39:52

Liudas Vasaris?

Kaip realizuoti save šioje Žemėje?

Tik pašaukta egzistencija prasminga?

Ar pareiga ir atsakomybė konfrontuoja su žmogiška laime?

Kokia kūrybos erdvė...

Vartotojas (-a): Draugė

Sukurta: 2008-02-09 19:26:29

Oho, tikrai šauni tema:) visiems sėkmės:)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-02-05 16:09:21

labai originali, daugiaprasme tema. Praktiskai- neissemiamas pokalbis, begaline galimybe improvizacijai, atsiverimui... pasnekesiui su SAVIMI. Kas gali buti nuosirdziau ir atviriau. Sveikinu temos Siulytoja... Visiems noriu palinketi susikaupimo, sirdies vartu atverimo ir grazaus laimejimo:)))

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-02-05 02:06:09

Originalus sumanymas organizuoti konkursą šitokia tema. Turėtų būti įdomių kūrinių.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-02-04 19:07:00

Jaučiu, kad prisikalbėjau :-)