← Atgal

IMPROVIZACIJOS-2 laimėtojai

IMPROVIZACIJOS-2 laimėtojai

2008-02-21 09:50:12

Pasibaigė pirmasis šių metų konkursas IMPROVIZACIJOS-2. Džiaugiamės. Jame aktyviai dalyvavo mūsų gerbiami poetai, paskelbę net 33 kūrinius. Gaila – prozos žanro nesulaukėme net trijų kūrinių, todėl atskirai nebus vertinami.

Dešimt komisijos narių nugalėtojo nominacijai pasiūlė 14 kūrinių. Gal tai liudijimas, jog buvo daug panašaus lygio kūrinių? Gavus paskutiniojo vertinimo komisijos nario skiriamus balus, paaiškėjo nugalėtojas. Visai arti šio titulo buvo Princesės „Išsiderinę žodžiai“. Ir tik vienu balu nuo nugalėtojo atsilieka LoE kūrinys. Geriausiu pripažintas autorės rados eilėraštis „Palūkėk dar“.

Konkursui pateiktų nuotraukų autorė monica išrinko ir po nuotraukomis esantį labiausiai jai patikusį komentarą: Vasara buvo tikra kaip ir ašara. Šio komentaro autorė – Tylinti.

Sveikiname nugalėtojas!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-02-08 14:32:30

Nuoširdžiausi sveikinimai nugalėtojoms ir sėkmės kūryboje. :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-02-08 01:06:18

ir as dekoju visiems....

Vartotojas (-a): Tylinti

Sukurta: 2008-02-04 21:07:11

Dėkoju visiems visiems už sveikinimus, o Monicai - ir už įvertinimą. Man tai - pirmoji pavasario (o juk jau pavasaris..) dovana , ir turbūt pati brangiausia-nes-netikečiausia:)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2008-02-03 22:13:54

Spaudžiu dešinę, Gražinut. Ir, keista patapo, kai "palūkėjusi dar..." (po pirmosios "Palūkėk dar..." publikacijos sausio mėn.) perskaičiau kūrinį tituliniame žž lape: naujai atradau kiekvieną mintį... Smagu kasdien išvysti tavo "perliuką" ir dar sykį perskaityti...

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2008-02-02 13:56:42

Sveikinu vertą apdovanojimo kūrinį ir jo autorių :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2008-02-02 12:17:28

Nuoširdžiausiai sveikinu konkurso nugalėtojas Radaa ir Tylinti, linkėdamas joms sėkmės ir kituose gyvenimo bei veiklos baruose :)