← Atgal

Techninė profilaktika

Techninė profilaktika

2005-06-07 22:20:39

Užužporyt ( Briželio 12 d.) Bus atliekama puslapio techninė profilaktika, nuo 10:00 iki 10:30. Visi įrašai į duomenų bazę šiame laiko tarpe nebus išsaugoti. Todėl prašytume tą pusvalandį nesinaudoti puslapiu. Ačiū už supratingumą.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2005-06-11 17:35:54

Nuo o tamstos į paštą irgi neįsileidžia? :)



Kažkaip jaučiu, kad tau kartais būna nuobodu ir ateini pamylėti ekuryba. Galbūt aš klystu, kas žino :)



Ps. ekuryba problemos skiriasi nuo jūsiškių, nes tai du atskiri pasauliai, net jei jų misija ir panaši :)



PPS. Kartą pas jus palikau savo namus atvirus (slaptažodis buvo sąmoningai paviešintas) ir nieko nenutiko. Kaip manot kodėl?







Anonimas

Sukurta: 2005-06-10 18:28:09

NUO : Ne todėl, kad man gaila, jog kopijuojate, bet yra kruva geresnių pavyzdžių, o jūs bukai viska kopijuojate.



Kuriant šią svetainę, į rašyk registravimo sistemą nebuvo žiūrimą kaip į pavyzdį - į ją iš vis nebuvo žiūrimą, kaip ir į didžiają dalį rasyk.lt galimybių, todėl primygtinai reikalauja atsiimti žodžius, kad mes kopijavome jūsų svetainę, ar jos dalį, nes tai yra rimti kaltinimai. Manau jūs būsite supratingas ir atsiimsite savo žodžius.



P.S.

Ačiū už pasakytas "skyles" - tai yra ištaisyta, o slaptažodžio tu visiems nepakeisi, nes net jei ir sužinotu mkitų žmonių e-mail'us, vistiek pakeistęs slaptažodžius žmogus juos gausį e-mail'ą, o ne tu gausi - va šito aš ir nesupratau kame čia tu matai problemą.

Anonimas

Sukurta: 2005-06-10 16:50:58

Dabar pastabos, ką reiktų susitvarkyti:



1. Kai atsiunčia registracijos laišką, nurodykite normaliai From ir Subject.



2. Registruojantis nesiųskite slaptažodžių su lietuviškomis raidėmis. Ne visos pašto programos ir serveriai rodo normaliai raides. Todėl po to nebegalima prisijungti.



3. Kai primena slaptažodį - siuntėjo email'ą normaliai parašykite. Ne admin@kutyba.com, o ekuryba. :)



4. Subject gal jau lietuviškai rašykite, o ne "New Password for eKuryba.com".



5. Ir kvailiausias dalykas, kad aš dabar galiu pakeisti visiems prisijungimo slaptažodžius. Gal tą priminimo sistemą įgyvendinkite gudriau, nes vieną dieną atsiras blogietis, kuris nepatingės pakeisti juos. Tada bus didelis bardakas :))





Čia tiesiog nuotaika gera, tai parašiau.



Ir dar.. sugalvokite gudresnę registravimosi sistemą nei rasyk.lt. Ne todėl, kad man gaila, jog kopijuojate, bet yra kruva geresnių pavyzdžių, o jūs bukai viska kopijuojate.