← Atgal

Spalio mėnesio konkurso rezultatai

Spalio mėnesio konkurso rezultatai

2008-01-16 18:24:07

Laba diena, mielieji,

Kiek užtrukę Spalio mėnesio konkurso geriausiojo rinkimai pasiekė finišą ir rezultatai jau laukia kol bus paskelbti. Bet prieš tai pasidžiaukime, kad šis konkursas sulaukė 28 kūrinių, kuriuos pateikė 24 autoriai, savitai ir skirtingai interpretavę ir atspindėję Brolio pasiūlytą temą „Pastelinis ruduo“.

Iš visų kūrinių daugiausiai simpatijų sulaukė Aurimo „Kaip ruduo vasarą mylėjo“, Saulažiedės „ruduo“ bei Loe „***“. Gaila, bet visų trijų apdovanoti negalėjome, todėl išrinkome vieną. Sveikiname Saulažiedę - jos kūrinys „Ruduo“ laimi spalio mėnesio konkursą.

Prašome nugalėtojos per dvi kalendorines dienas pasiūlyti temą lapkričio mėnesio konkursui. Pasiūlymus siųsti moderatoriai Unruly privačia žinute.

Dėkojame visiems dalyviams ir linkime sėkmės tolimesniuose konkursuose,

Moderatoriai.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-11-05 21:54:01

Nuostabiai gražios eilės.Sveikinu,Saulažiede.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2007-11-05 20:47:26

Sveikinu visus nugalėtojus,o ypač Saulažiedę. Tik manau, kad nugalėjo - Ruduo: jis sulaukė tiek nuostabių minčių...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-05 19:21:33

Dieve, koks gražus eilėraštis :)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-05 17:49:24

Sveikinu Saulažiedę,Aurimą ir Loe kaip visų geriausius.

Sekmės, Saulažiede.

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2007-11-05 12:09:00

Pastelinė nuotaika :) Bet viskas labai užmaskuota, jaukus rebusėlis :)

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-11-05 11:47:34

Mieloji Saulažiede, sveikinu tave, sėkmės.