← Atgal

Kviečia PAGULBIS

Kviečia PAGULBIS

2007-11-07 12:16:00

Mieli žoliečiai, naujoje mano plokštelėje yra ir Jūsų kūrybos. Alfas Pakėnas, Petras Pabaraitis ir...
Prie CD atskiru lankstinuku pridėtos ir šių dainų atsiradimo istorijos. Vieną jų skelbiu čia.

Kviečiu visus paaukoti dalelę savo laiko ir atvykti į plokštelės pristatymus-koncertus.

2007 m.
<° 11-23 Rokiškis>
<° 11-17 Anykščiai>
<° 11-09 Vilnius >
<° 11-07 Kaunas >


LAIŠKAS

Teksto autorius – Petras Pabaraitis (Atakaras). Su šiuo mielu žmogumi, kuris pradėjo kurti neseniai, susipažinau www.zaliazole.lt erdvėje. Pirmą kartą pamačiau jį 2005 metais Pagulbyje, svetainės narių susitikime. Vieną rytą kūrėjų svetainėje perskaičiau šį eilėraštį ir melodija iš karto „prilipo“. Labai jau dainingas tekstas buvo... Tiesa, iš pradžių vienas žodis eilėraštyje buvo kitoks, bet svetainės moderatorė Ramunė tuoj pat žodį „mėsinėja“ pakeitė žodžiu „tyrinėja“. Autorius neprieštaravo. Tačiau šiai dainai irgi teko ilgokai laukti, nes rašiau laišką Atakarui, prašydamas paaiškinti eilių atsiradimo aplinkybes. Norėjau kuo daugiau sužinoti ir dainą „išgyventi“ savyje. Tikėjau, kad atsiradus intrigai ar tiesiog… nežinau kam, ši daina atgis. Jaučiau, kad ji gali būti gera. Na, o ji suskambėjo tik tuomet, kai Inesa man padėjo ją harmonizuoti, papuošdama keliais naujais akordais. Paskui Arūnas sukūrė gitarai solo partiją. Ir štai ji dabar tokia.



Pagulbis
www.pagulbis.lt

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-07 20:51:15

Visaip dėliojuosi darbus, kad tik atvykčiau, Pagulbi. Tam nereikia aukoti laiko - tas laikas pats savaime yra turtas, o ne auka, jei jis tiksės Jūsų pristatyme... :)

Vartotojas (-a): pagulbis

Sukurta: 2007-10-30 23:27:24

Svarbiausia, kad šiam, ne anam gyvenime.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2007-10-30 20:32:35

Gal aš klystu, bet minimas susitikimas 1995m ar ne 2005m vyko?:)