← Atgal

Literatūrinis prozininkų konkursas – projektas

Literatūrinis prozininkų konkursas – projektas

2007-09-06 19:59:14

Pagaliau po ilgokos pertraukos vėl startuoja bendros kūrybos projektas, šį kartą pavadintas neįmantriu pavadinimu „Lietuje“. Šiame prozininkų sumanyme gali dalyvauti kiekvienas norintis sukurti savo apsakymą arba novelę minėta tema.

TAISYKLĖS

Konkursui – projektui galima pateikti tik po vieną savo kūrybos prozos darbą.
Kiekvienas dalyvaujantis sumanyme iš pradžių privalo registruotis forume temoje „Literatūrinis pažaidimas-3“. Prisiregistravę nariai įtraukiami į sąrašą, o vėliau ir į grafiką, nes remiantis juo, kūrėjai turės laukti savo eilės, kuomet galės sukurti savo literatūrinį kūrinį.

Prozos kūriniai rašomi atsižvelgiant į tris prieš tai buvusio kūrinio detales, kurias privalo panaudoti savo tekste kiekvienas dalyvaujantis konkurse – projekte.

Pirmasis dalyvis savo kūrinyje panaudoja tris iš čia paminėtų detalių (jis gali savo nuožiūra jas pasirinkti):

„Lietuje nesislėpė tik lapai“;
„Vienišas bokštas...“;
„Melancholiška muzika sklido iš kitos gatvės pusės“;
„Jo pavidalas priminė susigūžusį varniuką“;
„Mieste buvo pernelyg ramu“;
„Kažkodėl į langą nebarbeno įkyrūs lašai“;
„Garsiakalbis springo nuo prastai atkurtos melodijos”.

Šias detales galima savaip interpretuoti, bet taip, kad jos būtų lengvai atpažįstamos tekste. Kito (antro) kūrinio autorius detales savo kūriniui renkasi iš prieš tai sukurto kūrinio. Trečiojo darbo kūrėjas savo apsakymą arba novelę kuria naudodamasis antrojo teksto detalėmis ir taip toliau. Jei konkursas – projektas artėja į pabaigą, paskutinysis autorius, jei mano, kad spės numatytu laiku pateikti vertinimui savo kūrybos produktą, dvi detales panaudoja iš paskutiniojo kūrinio ir vieną iš pradžioje paminėtųjų (pastarąją jis gali pasirinkti savo nuožiūra).

Apsakymuose ir novelėse galima laisvai interpretuoti duotąja tema – nebūtinai turi fiziškai lyti. Čia – jūsų išmonės laisvė. Kūrinių ilgis nėra ribojamas, tačiau neturėtų būti romanas arba ilga apysaka. Pasirodžius kokiam nors kūriniui, kitam dalyviui leidžiama per tris dienas sukurti savo „Lietuje“ variantą. Jei yra ilgesnė pauzė, dalyvis forume turi teisę prašyti organizatorių, kad pratęstų kūrybinio proceso laikotarpį. Gali būti pratesiama iki vienos dienos. Dėl kilusių neaiškumų galima rašyti asmenines žinutes arba tiesiai į forumą „Literatūrinis pažaidimas-3“.

Konkursas – projektas vyks nuo rugsėjo 7-os d. iki rugsėjo 29-os dienos. Vėliau visą savaitę dalyvių kūriniai bus vertinami. Nugalėtojas skelbiamas spalio 10-tą dieną. Jis bus apdovanojamas prizu. Ta pačia proga apdovanojimai bus išsiuntinėjami ir prieš tai vykusių prozos konkursų laureatams, todėl nuoširdžiai atsiprašau už delsimą.

Prozos konkurso – projekto nugalėtojo kūrinys bus skelbiamas pirmame puslapyje.
Kūrinius galima skelbti: Konkursai > Prozos projektas.
Sėkmingos kūrybos!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-11 12:29:47

Herbera klysta. Kiekvienas gali rašyti visiškai skirtingus kūrinius. Taisyklėse neparašyta, kad kiekvienas turi parašyti tęsinį. Vienintelį dalyką dalyviai turi padaryti - savo apsakyme ar novelėje panaudoti tris prieš tai buvusiam kūrinyje panaudotas detales, kurios gali būti paprasčios fono detalės, ne esminiai kūrinio elementai.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-09-11 12:20:02

Ir aš nepritariu rašymui pagal užsakymą, kada kūrinio kontūrai T.Dearnio jau suredaguoti, belieka juos pratęsti...Nq,kaip eksperimentas gal ir išeis kas nors įdomaus,bet tai ne mano skoniui...Ačiū Skaitysim.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-10 17:29:48

Ieškojau ką nors naujesnio ir įdomesnio, tai, kas nėra lengva, tiek kuriančiąjam, tiek ir patiems organizatoriams, kad tikėtinas kūrybinio proceso rezultatas būtų neįprastas ir įdomus, bet jei erzina KITOKIE naujo modelio konkursai - šis eksperimentas gali būti iš tiesų paskutinis. Teks organizuoti įprastus tradicinius konkursus dėl kurių niekam nekyla didelių problemų :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-09 21:44:33

Nusiskundimus galima rašyti į forume sukurtą temą "Literatūrinis pažaidimas 3". Ir dėl pastarojo konkurso tikrai buvo galima rašyti į forumą, kur buvo pateiktos prozos projekto organizavimo idėjos. Anksčiau, lėlininke, reikėjo rašyti :) Dabar taviškės idėjos galėtų praversti tik organizuojant kitus kūrybinius projektus.

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-09-09 19:39:46

Aš manau, kad mintis įdomi ir pabandyti verta. Istoriją apie griovį ir "op' visi, manau, žinome:))))

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-09 16:42:55

Laisvės čia pakankamai daug, nes nėra parašyta apie ką būtent reikia sukurti apsakymus. Apie viską galima rašyti, ne vien apie lietų. Tai jūsų pačių kūrybiškumo ir fantazijos išbandymas.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-09 16:40:48

Čia kiekvieno teisė dalyvauti arba nedalyvauti šiame kūrybiniame projekte. Juk niekas varu nevaro.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-06 23:18:10

Netrukus pirmoji dalyvė teoriškai turėtų kibti ir klapsėti klavišais, skubėdama parašyti pirmą eksperimento dalį :) jai visos 3 dienos prieš akis.

Vartotojas (-a): Draugė

Sukurta: 2007-09-06 22:57:09

Nekantriai laukiam pradžios :)