← Atgal

Vasaros konkurso rezultatai

Vasaros konkurso rezultatai

2007-08-31 19:42:03

Sveiki!

Šiandien jau paskutinioji vasaros diena, paskutinė lengvų vasariškų atsidūsėjimų kupina akimirka. Pasibaigė ir vasaros konkursas, kurio rezultatų, matyt, jau gana seniai visi laukiate. Nebandysiu Jūsų kantrybės. Vertingų, prasmingų kūrinių išties netrūko, bet vieną, geriausiąjį, išrinkome ir dabar Jūs visi galėsite šiuo kūriniu džiaugtis.

Sveikiname konkurse nugalėjusią autorę Lėją kūrinį (kūrinys be pavadinimo). Prašome Lėjos naujo konkurso temos siūlymus siųsti konkursų skyrelio moderatorei Unruly.

Ačiū visiems dalyvavusiems, laukiame Jūsų kūrinių naujame konkurse.

Moderatoriai.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-01 20:25:45

Kadaise organizavau prozininkų konkursus, tačiau dėl savo problemų nesugebėjau pasirūpinti prizais laureatams. Lyg ir būdavo nemažai dalyvių.

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-09-01 18:35:19

džiaugiuosi Lėjos sėkme ir truputį pritariu Baltam lapui (žr. pokalbius), kad labai jau ilgai būdamas prieš akis vienas tekstas ima bent kiek dirginti: nagi vis tas pats... gal reikėtų apibrėžto laiko tarpo "pabuvimui garbės lentoj"? o kitu laiku lai būna kokie nors kiti kūriniai.

Dar mintis: atrodo, kad tokiam mišriam konkursui prozos rašyti tiesiog neapsimoka: poezija neišvengiamai bus koncentruotesnė, glaustesnė, ryškesnė (tokia jau jos prigimtis)... Arba tada, kaip kažkuomet siūlyta, išrinkt ne vieną - juk šis konkursas buvo toks iiiiiiilgas...

Toks įspūdis, kad jis tiktai formalumu baigėsi, niekam jo nereikėjo, paukštuką padėjom, šuoliuojam toliau.

Bet čia tik provokacinės mintys...

Taigi?

:)

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-08-31 15:20:06

Lėja, sveikinu tave su puikiu kūriniu! :) :) :)