← Atgal

Idėja: meninių darbelių paroda-mugė

Idėja: meninių darbelių paroda-mugė

2007-07-26 12:37:58

Žinia, meniškos prigimties žmonės dažnai apdovanoti keliais talentais. Tokių yra ir mūsų svetainėje.

Rugpjūčio 25-ąją rinksimės į tradicinį pasibuvimą Pagulbyje (Molėtų r.). Idėja: surenkime svetainės vartotojų meninių darbelių parodą-mugę. Juo įvairesnėm technikom Jūsų darbeliai atlikti, tuo įdomiau.

Jei piešiate, veriate, drožiate, fotografuojate, siuvinėjate, audžiate, karpote, jeigu neriate, mezgate, siuvate žaislus, kuriate vitražėlius, lankstote, veriate, dėliojate iš įvairių gamtinių medžiagų ar dar ką nors paslaptingo darote, atsivežkite, parodykite – visi kartu pasidžiaugsime. Galėsite keistis, parduoti, dovanoti...

Jeigu porą darbelių paaukosite svetainei (vieną aukcionui, o kitą – prizų fondui), tapsite svetainės rėmėjais, o Jūsų širdies ir rankų šiluma visada bus su mumis.

Būtų įdomu žinoti, ar pritariate šiai idėjai. Jei taip, kas kokių darbelių atsivežtumėte.

1. Katythe (veltinukai)
2. Unruly (įvairūs)
3. Medis
4. Karsanata (fotografijos)
5. ieva (kinietiška kaligrafija)
6. Melisa (grafika, fotografijos)
7. Karilė (dekupažo technika)
8. Klajūnė (veltinukai)
9. Izabelė Terhoven (sagės)
10. Liri (piešiniai)
11. Taurija (iš vytelių)

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-07-28 20:51:13

o ar neužtektų nuoširdumo?

;)...gal tada ir"netalentingųjų"daugiau atsilieptų?..:)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-07-27 07:54:17

atsivežčiau karpinukų,bet dalyvauti negalėsiu-'okupuos' mano laiką prancūzai...

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-07-13 17:00:41

Ieva, dar nežinau, ar galėčiau atvykti, bet tokią išvyką mielai suorganizuočiau. Parašysiu, kai žinosiu, ar atvykstu :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-07-12 12:30:55

Izabele, jeigu nori japonų kaligrafijos darbelių, tai gal galėtum atvykti į Kauną pasiimti, nes ten pas mamą atveš mano dukra iš Olandijos.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-07-07 21:24:25

Dėkoju, Unruly, už raminančią informaciją. Tikiuosi, kad Tamstelė būsite, o ne tik agituosite kitus atvykti? Gaila, kad Žemaitukė nežada dalyvauti. Nesimato Awtoriaus, Klevas - Liepužė tyli, Pelėda balso nerodo ir kiti mane dominantys asmenys... Tikiuosi, kad Klajūnės, visai netoli nuo Pagulbio gyvenančios, tinginys neužlauš, o Ramunei, jei tik man kas kojos nepakiš, turėsiu galimybę įteikti žadėtą videokasetę su praėjusių metų susitikimo "kronika" :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-07-07 12:58:00

Tai kad neaišku, ar šitie žmonės patys atvyks, ar tik darbelius ir dovanėles atsiųs. Man asmeniškai labai svarbu žinoti, nes nuo to priklausys, ar antrąkart į Pagulbį norėsis važiuoti. Jokių dirbinių neturiu, nebent kokią knygelę ar nuotraukėlę galėčiau parodai ar mugei pasiūlyti bei videojuostą iš pernykščio susitikimo pademonstruoti, jei ten būtų sąlygos peržiūrai. Šiaip kasetę esu pažadėjęs Ramunei. Videomagnetofoną galėčiau atsivežti, bet be televizoriaus. Ar kas padėtų jį prijungti?

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-07-02 20:53:54

ieva, kaligrafijos darbų aš jau norėsiu, užsisakau iš anksto ;)

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-07-02 20:48:47

Būtinai atsivešiu savo sagių. Vieną tokią jau turi IM, paklauskit jos, ar patiko ;)

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2007-07-01 22:53:33

gera ideja, gal, jei tinginys neužlauš, atsivešiu veltinukų ir dar ko nors

:

Sukurta: 2007-07-01 21:59:32

Norint dalyvauti susitikime nebūtina pačiam ruošti savo darbus, tai nėra privaloma, bet tiesiog pagyvins renginį.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-07-01 21:51:19

O ką man daryt, jei nieko nekuriu, o susitikt su žaliažoliais be proto noriu? Bet ...jeigu reikia...mėginsiu per atostogas sodyboje dekupažo techniką. Nors vienas darbelis kad išeitų...

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-07-01 12:00:01

Kas iš jūsų gyvenate Kaune?

Sūnus kaip tik traukia į Lietuvėję. Įduosiu jam savo darytus japoniškų kaligrafijų paveikslėlius. Tik reikia perduoti kam nors.

Kas galite? Kas Kaune liepos mėn. būsite?

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-06-30 13:01:57

pasiųsti (pataisa)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-06-30 13:01:21

aš irgi galiu į fondą pasiūsti paštu savo darytus paveikslėlius (kinietiška kaligrafija). :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-06-30 12:59:01

Puiki idėja. Šaunu. Ypač patiko rėmėjų akcija labdaringiems svetainės tikslams.

gaila tik, kad nebūsiu Lietuvoje tuo metu. Čia jau mano problema. (-:

Vartotojas (-a): Karsanata

Sukurta: 2007-06-29 13:14:40

Na stai ir atsiras proga pagaminti keleta fotkiu. ;) Nors cia tiek to meno profu, kad net baisu, na bet uzrasikyt mane su fotografijom, gal atrasiu ka nors verto parodos. ;)))

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-06-29 08:56:52

Tikrai gera idėja! Deja, tik pritariu, bet nieko nekuriu :( ...