← Atgal

Gegužės mėnesio konkurso rezultatai

Gegužės mėnesio konkurso rezultatai

2008-01-16 18:37:40

Sveiki, mielieji.

Gegužės mėnesio konkursas jau baigėsi, baigėsi ir komisijos balsų skaičiavimai. Laimėtojas jau išrinktas. Pateiksiu Jums truputėlį duomenų apie šį konkursą: paskelbta 18 kūrinių, kuriuos siejo viena bendra tema: „Gyvenimo tekstą scenoj kartoju“, pasiūlyta balandžio mėnesio konkurso nugalėtojos rasos varnos. 16 skirtingų autorių Jūsų teismui paskelbė savo kūrinius, ir dabar atėjo laikas sužinoti, kuris tapo geriausiuoju.

Šį mėnesį išrinkti nugalėtoją buvo sudėtingiau nei visada – dauguma komisijos narių pasisakė už tuos pačius lyderiaujančius tekstus, rezultatai buvo apylygiai, todėl reikėjo į komisiją kviesti dar keletą asmenų, kurie nulemtų galutinius rezultatus. Lyderiai nepakito, tik sulaukė dar daugiau balsų ir dar vienodesnių rezultatų...

Galiausiai į priekį išsiveržė Vyno kūrinys „pirmasis veiksmas“. Sveikiname nugalėtoją ir linkime sėkmės tolimesniuose konkursuose.

Nugalėtoja gali sugalvoti temą birželio mėnesio konkursui. Vynas temą turi pasiūlyti konkurso skyrelio moderatorei (Unruly) per artimiausias 48 valandas. Jeigu nugalėtoja atsisako ar nespėja, konkurso temą sugalvoja moderatorius.

Konkurso skyrelio moderatorė

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2007-06-04 17:04:02

Sveikinu. Kartais praslysta neperskaityti tokie stiprūs kūriniai. Gerai, kad moderatoriai nesnaudžia:)

Tad šiandien jau kelis kartus skaičiau:)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2007-06-04 16:38:20

Kantrybės reikėtų pasiskolinti iš ko nors ;) įdomi tema buvo, laukiam kitoks... Et, bet ką aš čia. Juk ne ten rašau, kur reikėtų ;)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2007-06-04 15:56:26

Hmm... O galiu pasidomėti, kada bus prozininkų konkurso rezulatai?

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-06-04 15:01:45

O, labai visiems dėkoju!

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-06-04 14:28:01

Sveikunu:) Tik man atrodo, kad ne Vynas tai parašė, o Moteris vyne:)