← Atgal

Naujas prozos konkursas!

Naujas  prozos konkursas!

2007-05-11 09:01:58

Gyvenimas nestovi vietoje – pasibaigus pirmajam prozos konkursui, skelbiamas kitas! Įkvėpti Jūsų atsiliepimų, atsižvelgdami į prašymus ir lūkesčius, skelbiame naują temą – „Diena ir skęstantieji“.

Tikimės, šis konkursas padės Jums atsiskleisti ir atsikleisti savo genialią pasaulėjautą. Prieš suskubdami rašyti, nepamirškite: tekstai turi atitikti ir keletą reikalavimų, į kuriuos bus atsižvelgiama vertinant kūrinius:

1. Kūrinio originalumas.
2. Gramatikos ir stiliaus klaidų nebuvimas.
3. Įtaigumas.
4. Aiškiai išreikšta kūrinio idėja, nenutolstanti nuo konkurso temos.

Kūrinių skaičius neribojamas, galite skelbti keletą kūrinių, bet jei publikuosite apsakymą ar kitą ilgą kūrinį dalimis, tai visas kūrinys turi būti paskelbtas iki konkurso pabaigos.

Tekstų žanras laisvas, todėl neribokite savęs: kurkite, fantazuokite, svajokite, džiaukitės, liūdėkite, mylėkite, pykite – rašykite, kaip norite, tik nelikite abejingi, gyvenkite savo kūriniais, jų žodžiais, kableliais ir taškais – galbūt šį kartą Jūs pelnysite vertintojų palankumą!

Kur pateikti kūrinius? Konkursai » Prozininkų konkursas.

Konkurso terminas: kūrinių lauksime iki gegužės 30 d., vėliau vertinimo komisija juos vertins, todėl rezultatai bus paskelbti po keletos dienų.

Nugalėtojo laukia prizas!

Sėkmės kūryboje!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-05-10 08:35:36

Konkurso terminas: kūrinių lauksime iki gegužės 30 d., vėliau vertinimo komisija juos, todėl rezultatai bus paskelbti po keletos dienų. ---> Manyčiau šį sakinį reiktų taisyti:)

O šiaip smagu, kad tiek veiklos yra mūsų puslapyje - ir Mėnesio konkursas, ir prozininkų:) Tikrai yra kur paisreikšti:)

Dėkui moderatoriams už pastangas:)

O Ši tema įdomi - lauksim kūrinių:)