← Atgal

Prozos konkurso rezultatai

Prozos konkurso rezultatai

2008-01-16 18:29:12

Sveiki!

Ar jau pavargote laukdami rezultatų? Ar jau nekantraujate juos išgirsti? Ar jūs esate pasiruošę? Jei taip, tada pats laikas Jus nuraminti – geriausias jau yra išrinktas, tačiau dar norėčiau prieš tai papasakoti apie patį konkursą...

Konkursas buvo paskelbtas balandžio 8-ą dieną. Norintieji galėjo dvidešimt dvi dienas skelbti savo kūrinius, kurie vienaip ar kitaip atspindėjo temą „Ji(s) ateina“. Džiugu, konkursui pristatyti šešiolikos autorių 24 darbai.

Manote buvo lengva išrinkti laimėtoją? Tikrai ne, tam buvo sudaryta 6 asmenų komisija, kurią sudarė ne tik moderatoriai. Visi iš jų pagal savo subjektyvius ir konkurso pradžioje paskelbtus kriterijus vertino visus tekstus.

Daugiausiai komisijos balsų sulaukė trys kūriniai – Malajos „Ledynmečio pabaiga“, Barabo „Taip mes laimėjom karą“ bei Awtoriaus „Jis ateina“. Spėliojate, kas galėjo nugalėti? Gana spėlioti – geriausiu prozos kūriniu tapo Awtoriaus „Jis ateina“, kuris originaliu ir stebinančiu stiliumi pritraukė ir sužavėjo.

Prašome Awtorių dėl laimėjimo kreiptis į moderatorių TIKRĄ DEARNĮ.

Sveikiname laimėtoją ir visiems konkurso dalyviams linkime sėkmės kitame prozininkų konkurse.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-05-09 09:34:05

Sveikinu, sėkmės.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-05-08 19:57:36

Sveikinu laimėtoją.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-05-08 03:06:41

Bus netrukus naujas konkursas :)

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-05-07 20:48:41

Sveikinu Awtorių!

Nieko jis nenugalėjo - tiesiog geriausiai parašė, šaunuolis :) :))



Laimėjome visi: vieni rašė, kiti skaitė. Konkursas pakėlė ūpą :)

Duokit šen kitą konkursą!

:) :D

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-05-07 18:51:08

Spaudžiu dešinę:) Ir sveikinu:)