← Atgal

ŽaliaŽolė — pasidžiaukime!

ŽaliaŽolė — pasidžiaukime!

2007-04-24 11:27:38

Įsivaizduokite, kad gulite žalioje žalioje pievoje netoli čiurlenančio upelio ir klausotės savo minčių. Jūsų veidą lepina šilta pavasariška saulutė, švelni žolė kutena padus, kai pakylate ir bėgate upelio link...

Žalia žolė? Kas tai?
Tikrai ne tai, ką tikriausiai dabar svarstote. Čia Jūs nerasite nei botanikos, nei sodžiaus, nei dirbtinių ar primestų aukštų frazių. Čia – mes.

Žalia žolė – vieta, kur Jūs galite palikti savo kūrybos dalelę – tarsi pasėti sėklelę, ir visi kartu ją auginsime. Laikydami vienas kito ranką ir brisdami per žolę, rasime visko, kas gali mus susieti. Visko, kas brangu ir reikalinga.

ŽaliaŽolė – žodžių žaismas.
ŽaliaŽolė – Ekūryba.com tęsinys – svetainė kūrybingiems žmonėms. Svetainė, kurioje kūrybingai žaidžiama žodžiais. Nuo šiol – pastovūs kūrybos namai, kuriuose Jūs visuomet laukiami.

Pagarbiai,

www.zaliazole.lt
moderatoriai

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Juatas

Sukurta: 2007-04-25 15:56:47

o mielieji moderatoriai nenorejote pries tai apklausos kokios tai padaryt ir i kureju norus atsizvelgt? o cia tas naujas pavadinimas buvo ekurybieciu isrinktas ar seip kokiais tai reklamos sumetimais?

Vartotojas (-a): Juatas

Sukurta: 2007-04-25 15:50:58

man ekuryba mieliau kazkaip...nepatinka man, kazko nelimpa ir visas:( budavo sudedi i ekuryba savo kurinius, tai jai kas klausia kur publikuoji, tai gan solidziai skamba, ir atsiliepimai rimti, ir eilerasciu daug gaeru...o cia...ai i zole sumeciau...ne, man tikrai nepatinka...ekuryba net i siela man buvo iauge...ne ne ir dar karta ne...galbut ir priprasiu, galbut ir visi pripras, bet man visviena cia bus ekuryba, o ne zole ar sienas ar dar ka sugalvosit...

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-25 00:08:41

Pirma, ar buvo galima sugalvoti svetainės pavadinimą su 4-5 klaidomis jame? Dabar juk tik... trys.

Antra, niekas nepaaiškino nuo vasario vidurio brendusios padėties, nepasitarė dėl pavadinimo.

Trečia, nesitapatinsiuos su beraščiu, kuris leidžia padaryti 3 klaidas svetainėje, kurioje yra jo kūryba.

P.S. Ixaono, ačiūdie, nėra, bet ixaonizmas, po velniais, tebeklesti. Man nepakeliui su juo!

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-04-24 22:29:03

Žalia žolė-toje žolėje-žalia varlė. Ir kvaksėsim jau kaip varlės, o ne kaip rašantieji.

Kam to reikėjo? Kad save išgarsinti pavadinimo pakeitimu?...Absurdas!

Na, kol kas aš nenoriu būti 'varle, atleiskit

Su pagarba ir ate

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-04-24 22:10:36

"Meilė-tarsi laukinė žolė "...Ir JI visad būna žalia... :)

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-04-24 16:53:07

" Kas yra vardas? Jei vadinsim rožę

kitu vardu, ar ji kvepės mažiau?"

(V.Šekspyras, "Romeo ir Džuljeta")



ŽŽŽŽiūriu - oho! - kokie pokyčiai! o koks karas! Na tiesiog... grybų karas, ne kitaip :)

Nelabai suprantu susijaudinimą ir baisų nerimą dėl to, "ką žmonės pagalvos". Sakoma, dėl to reikia kuo mažiausiai jaudintis: paprastai tie žmonės apie mus išvis negalvoja (gal valio, o gal deja) :)

Man nelabai patinka tiktai raidės žž - patogiau, kai nėra grynai lietuviškų.

O dėl žolės, kuri žolė, bet ne žolė... Tai jau čia pagal kiekvieno sugedimo laipsnį. Man žolė tereiškia žolę, na, tokį žalią daiktą, lendantį iš žemės. Kadangi kitokių žolių mano gyvenime nėra, tai ir nesiasocijuoja su jokiomis baisybėmis. Žalia? - na ką, teisybė: daug kas čia mes "žali" - kuris jau čia Nobelį gavęs? keli procentai tokių poetų iš Dievo malonės, kurių kūryba, e ir ne e, atlaikys šimtmečius?? :))

Ar pastebėjot, kad gimimas tos žolelės buvo per Jurgines - kaip tik laikas savo Pegasus pirmąsyk paganyt... Ko čia peštis, geriau imkim varnėno ar žvirblio plunksną(kas išgali - ir kilnesnę) ir rašykim. Žalia spalva taiki, nervus ramina, vilties teikia..

Negi tikrai kūrybiškam žmogui pakenktų netgi vardas abrakadabra.com?

:)))

Vartotojas (-a): debesų piemenaitė

Sukurta: 2007-04-24 16:04:42

Ilgokai tylėjau šioje svetainėje. Buvau tarsi nebylus stebėtojas. Bet dabar noriu pasakyti, jog lenkiu galvą prieš tuos, kurie daro viską, jog mums čia būtų gera. Juk jei Saulę pradėsime vadinti Mėnuliu, ji nenustos švietusi,tiesa? :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-24 13:25:22

Diskusijose aptarimui ir nuomonių išreiškimui yra vieta. Čia - tik vieta palikti komentarą, atsiliepimą naujienos tema. Kita vertus kūriniai čia irgi komentuojami ir komentarai nėra vien teigiami. Tačiau svetainėje nėra toleruojami autorių juodinantys ir kūrinius menkinantys tekstai. Jei ketinama svaidytis komentarais stiliumi "ai, čia paskutinė grafomanija", "nieko gero, kokį š. čia parašei?" arba "eik mokytis geografijos ir biologijos, o po to sėsk rašyti", nors dažnokai tokie komentuotojai rašo rašinius pilnus netikslumų ir klaidų. Paprasčiausiai nepropaguojame tokios kultūros, kuri vyrauja vienoje svetainėje, nes kūryba individualus reiškinys. Siūlau didkusijose pradėti naują temą šiuo ir artimais klausimais.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-24 13:02:39

Tikrai, kritikuoti yra lengviausia. Tai nereikalaujantis ypatingų pastangų užsiėmimas. Jei tokie aršūs kritikuotojai imtusi svetainės administravimo ir moderavimo kažin ar sugebėtų puikiau padaryti už tai, kas yra iki šiol padaryta dabartinės komandos. Ypač Juokaz, Ramunė, Melisa, Unruly. Kita vertus, brangieji, nekelkime turgaus, nes pavadinimas kad ir koks jis bebūtų ko gero tikrai nebus keičiamas kad ir kokias nevykusiais epitetais šis būtų apibūdinamas.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-24 11:18:48

Cure, och tu koksai nelankstus, niekada nebūčiau pagalvojusi; kas čia dabar? juokauju, esi koksai esi ir gerai, kad esi, ir kad sakai, ką manai; dabar aš pasakysiu irgi; ; tu sakai CITATA: "Čia - labai panašu. Svetainės simbolis yra jos pavadinimas, nuo kurio priklauso jos plėtra ir įvaizdis žmonių akyse. Tad, jei ne vienas ir ne du žmones jau dabar sieja su "kanapėmis", kas bus toliau? Kas, jei kada nors paaugsime ir reiks eit į spaudą? Tokiems, kaip "rasyk.lt", kurie konkuruoja su mumis - tai bus papildoma proga juoktis. O kam būt klounais?" citat.pab. ---- Cure, juk čia nesilanko narkomanai, toliau, čia lankosi poetai, ne sakau didieji poetai, bet žmonės prijaučiantys literatūrai, poezijai, ir nėra tokie kvaili tikriausiai, kad neturi smegenų supratimui, ar fantazijos be tų asociacijų, kad čia pardavinėjama žolė ar kažkas tokio.

Kas liečia vaikus, ar paauglius, tai žinai Cure "draudžiamas vaisius "geidžiamiausias", o žmonės nenorintys atrodyti juokingais, norintys atrodyti tik rimtais ir solidžiais, yra sustabarėję "nelankstūs", nepaslankaus ir siauro mąstymo, na lyg ne kūrėjai;

negi manai, kad rašantiems eiles - poeziją, fantastiką, dabar pritrūks "MINCHAUZENIŠKUMO", (per kažkokį tai kanalą dabar rodys filmą (ar tik ne per BTV; o gal jau rodė, neseniai anonsavo)) "Baronas Miunchauzenas" su aktoriumi Olegu Jankovskiu.(rež. Zacharovo) ir jie nesupras pavadinimo, pažiūrės kaip tik į "žargoniškai" vadinamą marihuaną; čia gi žolė žalia, o ne marihuana, ir iš kanapių virveles veja ir Lietuvos kanapės man odos tam ne tikę, ko čia dabar taip jaudintis; o kas liečia klouniškumą, TAI Baronas Miunchauzenas ( O.J. vaidmenį atliko) sakė, " ponios ir ponai, pažiūrėkite į tuos rimtus veidus; žmonės su rimtumo išraiška veiduose tai nereiškia, kad tai protingi žmonės, deja ponai, tai nėra taip. Rimta veido išraiška tai jokiais būdais nėra proto požymis, - visos pačios didžiausios pasaulyje padarytos kvailystės, buvo daromos būtent su šia reikšmingo rimtumo išraiška veide"; --- mintis ta, bet žodžiai gali painiotis; jis ten kalbėjo kai jau ruošėsi pakartoti experimentą - skrydį į mėnulį; (liuks filmukas) labai seniai mačiau;

cure tas rimtumas reikšmingas ir yra klouniškumas; o žolė gali asocijuotis NE TIK su marihuana, ( apskritai tai pati nuobodžiausia ir banaliausia asociacija tkriausiai, jei su kūrybiškumu siaurai iš kart stereotipas). Žinai geidžiamas vaisius yra tas kuris draudžiamas vaisius; leisk savaitę žmonėms audoti necenzūrinius žodžius kūryboje ir kuo daugiau, jie pasikeiks tris dienas ir atsibos, o ir keiksis todėl, kad draudžiama, ir tai ne visi; siauros pažiūros, į žalią žolę; žalia žolė geras dalykas, ir kvepia, ir gulėt ant jos smagu, argi ne?.. nu kokios dabar asociacijos?

:) irgi vaikų neleisi, kai jų turėsi, tik iš kur juos gausi?

Nu Cure, truputį "zanūdiškai" žiūri; ir nereikia lenktyniauti man atrodo su Rašykais, ar dar kuo nors, kaip ir pavydėti nereikia, jei "rašykai" bus labai labai labai RIMTI; nu ir tegul sau būna; visokių reikia; svaru, kad visi vienodi nebūtumėm, čia daug labai daug asociacijų gali būti; galų gale kam pataikauti susidarančiai asociacijai su žole, kuri nėra teisinga, nekaltos žolės atžvilgiu. žalia žolė yra graži, va kvepia ir graži ir gaivi ir vėsi, ir kartu asocijuojasi su šiluma, su pavasariu vasara; o ko ne?

Cure, žvelk kitaip, žvelk plačiau;

NIEKO NEIŠSAUGOSI nuo narkotikų, neuždėdamas literatūriniai svetainei pavadinimo, kuris yra iškraipytas žolės atžvilgiu,pačios žalios žalios žalios žolės; o be to čia šio tinklapio ir ne tokia funkcija, ar ne? žmonės patys turi mąstyti, rinktis ir būti sąmoningais, nereikia galvoti už juos, jei jie rinksis narkotikus, pavadink puslapį

" švenčiausioji mergelė - poezija" jie vis tiek rinksis tai ką rinksis... o ir linksma, kad poetai nesureikšmina savęs, nedaro pasaulio bambos o pasako, "ką nepatinka, ai ai aš truputį gal trenktas, gal žolės apsivalgęs, man patinka." tai nėra nepagarba, tai tik nesusireikšminimas iki klauniškumo; Visi launai yra rimti, juk; šiaip tai labai sudėtinga būti geru klounu, vėl gi klounų nenuvertink, klounu būti geru yra daug sunkiau, nė kokiu dramistu;

Cure, aš sakau, kad fainas pavadinimas, gaivus ir šiltas. pavėsis kartu toks kai karšta, bet šiltas vasara, pavasaris. gali basas vaikščiot, malonus; ir spalviniai eina, kažkaip atgijo ir pasiteisino tas persikas, man šiek tiek "kičiškai" kvepėjo, bet nenorėjau gadinti nuotaikos; dabar fainai kaip ir pajūry vasarą, lipant į kopą; va ten matai žolė jau pati kopos viršūnė, o va dar aukščiau už tos žolės jūra, žydra žydra; tik nežinau, kaip dabar į žydra pažiūrėsi ar taip kaip yra, ar taip kaip iškreipė žydros spalvos sąvoką ir pačią spalvą; tai gi nepasisveikinau, laba Cure.

Nu va tikriausiai jau kitaip pasirodys, ką?

:)

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2007-04-24 10:19:58

Diskusija nuostabiai atspindi mūsų tautoe mentalitetą. Jei Petras sako: „juodas“, Jonas būtinai sakys - „baltas“. Gal ir gerai, kad taip. Įdomiau gyventi.

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2007-04-24 05:36:21

Nuodyti visad paprasčiau.

O šita frazė jau peržengia korektiškumo ribas. Maniau, kad turiu teisę į nuomonę.

Todėl dar kartą sakau - kvailas svetainės pavadinimas - nei rūta, nei mėta. Gal kokių biologų ar ekologų svetainei tinkamas?

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-04-23 22:28:15

http://www.marijuanaaddiction.info/img/weed%20plants.jpg





ooo čia mūsų rojus, žolalai žolalai :D

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2007-04-23 22:26:34

http://www.abc.net.au/health/library/img/cannabis_leaf.gif



Siūlau naują logo :D

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-04-23 22:05:34

Šiandien prisijungus,net apstulbau...Vienoj svetainėj esu slapyvardžiu"žolė"... :) Acha,pagalvojau,vadinasi esu"laukinė žolė"... :)

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2007-04-23 20:18:34

Nepykit, brangieji, bet man toks pavadinimas - ne. Sviestas sviestuotas, žydintis žiedas , ligotas ligonis...O kodėl pavadinimas nebuvo renkamas forume, ar bent apsvarstytas prieš pavadinant svetainę su vartotojais? Atpūtė senojo vėjo gūsį...

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-23 16:45:51

Puiku. Esu tiesiog sužavėtas šios naujienos. Šiandien įsijungęs internetą per mobilų telefoną tik pavadinimą naują pamačiau. O dabar - viskas atvirai visu vaizdu. Gerai integruotas dizainas, atitolinantis mus nuo praeities ir vedantis į atietį per lankas, per žolę. Pavadinimo keitimas buvo dėsningas - nieko nepadarysime, nes reikėjo turėti naują ir savo vardą, nes ankstesnis buvo laikinas, trumpalaikis ir, deja, nepriklausantis mums. Štai dėl ko teko imtis ne tik dizaino keitimo, bet ir kurti ir rinktis naują vardą, Suprantu, kad ne vienam vartotojui naujas pavadinimas gali atrodyti neįprastas ir netgi atstumiantis. Tačiau anksčiau ar vėliau prie jo visi priprasime. Gyvename ir sustoti neįmanoma. Sustojimas reikštų stagnaciją, sąstingį. Dabar, tikėkimės, naujas pavadinimas visiems laikams puoš šią svetainę. Atleiskit už tokius atvirus ir ilgus samprotavimus - mintijimus.