← Atgal

Pasikeitimai kategorijoje „Apie knygas”

Pasikeitimai kategorijoje „Apie knygas”

2007-04-21 18:36:56

Sveiki, mielieji vartotojai!

Atbundant pavasarinei gamtai, keičiamės ir mes. Moderatorių komanda nusprendė šia proga atnaujinti kategoriją „Apie knygas” . Dabar tai – „Publicistika”. Tikimės, kad Jums patiks mūsų pasiūlytos darbų kategorijos, kurios neapsiribos recenzijomis, anotacijomis ir apžvalgomis. Nuo šiol lauksime Jūsų straipsnių apie rašytojus, renginius, tikimės įvairiausių interviu ir net literatūros kritikos!

Atverkime naujas erdves kūrybai ir fantazijai, te nelieka publicistikos stilius užmirštas.

Beje, kol kas visi kūriniai, buvę sename skyrelyje patalpinti į Recenzijas ir anotacijas. Kiek vėliau, peržiūrėję visus kūrinius, galbūt atrasime jiems vietos kitose skyriaus kategorijose. Jei turite pageidavimų ar pasiūlymų, su malonumu jų lauksiu.

Publicistikos skyrelio moderatorė, Izabelė Terhoven

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-22 20:43:44

Tik džiaugtis reikėtų šiais atsinaujinimais.

Ir eitų į pagalbą jiems.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-04-22 19:57:49

Sveikinu:) Kuo daugiau kategorijų - tuo didesnis pasirinkimas, kuo didesnis pasirinkimas - tuo daugiau vartotojų, kuo daugiau vartotojų - tuo daugiau kritikos, kuo daugiau kritikos - tuo labiau tobulėjam:)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-21 23:16:32

Ne už kalnų ir pats praturtinsiu šį skyrelį naujais rašiniais :)