← Atgal

Prozininkų konkursas

Prozininkų konkursas

2007-04-17 00:39:30

Skelbiamas naujas konkursas. Ketindamas išjudinti apsnūdusį prozininkų ir prozos kūrinių skilties gyvenimą, sumaniau eksperimentą. Skelbiamo konkurso tema – „Jis ateina“.

1. Kiekvienas dalyvis gali parašyti minėta tema neriboto ilgio prozos kūrinį (o gal jau turite sukūrę ką nors šia tema?) ir skelbti skaitytojų vertinimui svetainėje. Galima rašyti ir fantastikos, ir realistinį darbą: apsakymą, novelę, apysaką, romaną, dramos veikalą ar kokį minimalistinį prozos darbą. Kurti galima ne vien apie gamtos atgimimą arba meilę – tema pakankamai plati. Šį kartą parašykite kūrinius apie neapykantą.
PASTABA: POEZIJOS KŪRINIAI nebus vertinami.

2. Vertinimo kriterijai: kūrinio originalumas, gramatikos ir stiliaus klaidų nebuvimas, aktyvumas konkurse (galima pateikti ne vieną ir ne du kūrinius). Kūrinio idėja turi aiškiai atsiskleisti turinyje.

3. Kur pateikti kūrinius? Konkursai » Prozos konkursas.

4. Konkurso terminas: balandžio 8-30 d.

5. Konkurso rezultatai bus skelbiami mėnesio pabaigoje.

6. Nugalėtojo laukia dvigubas prizas.

Sėkmės kūryboje!

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2007-04-13 13:10:13

O būtinai apie neapykantą?

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2007-04-13 13:09:47

Pabandysim sudalyvaut;) Smagu, kad atsirado konkursas ir prozininkams, o tema tikrai įdomi ir svarbiausia tai, kad ji neabstrakti. Vos perskaičius tik su žodžius - „Jis ateina“ - kyla nemažai minčių:) Tikiuosi, kad tokių konkursų prozininkams ateityje bus daugiau;)

Vartotojas (-a): paukščio sparnai

Sukurta: 2007-04-12 18:18:47

Kūriniai apie neapykantą :D Gal ir reikės pabandyt dalyvaut. O šiaip tai labai gerai, kad sukurtas prozininkų konkursas.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-12 01:30:02

Džiaugiuosi, kad Taurijos o po to mano vizija po mažu jau realizuojasi. Šiuo metu, kai rašau šią žinutę, jau turime 6 konkursinius kūrinius.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-10 01:17:29

Tik pateikdami konkursui kūrinius, labai prašau, nepamirškit santraukoj, ten kur pristatomas pateiktas kūrinys, parašyti, kad tai darbas prozos konkursui.

Vartotojas (-a): Riva

Sukurta: 2007-04-09 16:51:06

gramatikos ir stiliaus klaidų nebuvimas,



tai gal aš diktantą kokį nurašysiu ir galėsit pagal taisyklingumą vertint.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-09 02:09:12

D=iaugiuosi, kad yra palaikymas, o ne vien kritika :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-08 14:21:55

Žinoma, galima pakeisti JĮ į JĄ :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-08 11:09:32

Terminą pratęsiau dar dešimčiai dienų. Žiūrėsim ar ką nors tai keis.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-08 11:04:46

Juk kviečiu rašyti ne tik romanus. Be to yra trumpieji prozos žanrai. Kita vertus visiuomet bus nepatenkintų ir į juos lygiuotis tikrai neketinu. Trečia: nenorėjau užtemti gumos. Pamenate, buvo tas literatūrinis pažaidimas. Terminas 48 valandos pasirodo, kad BUVO PER ILGAS. Aš kaip dirbantis jau nuo trečiadienio vėl kibsiu į darbus, tad švęsti nebeliks kuomet.